Стратегічне управління ТОВ «ЛІНК ВЕЛЛ» з метою підвищення конкурентоспроможності продукції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Мета роботи полягає у вивченні теоретичних основ щодо дослідження стратегічного управління з метою підвищення конкурентоспроможності продукції і на основі оцінки конкурентоспроможності продукції систематизувати й економічно обґрунтувати напрями підвищення ефективності стратегічного управління підприємством. В даній роботі використані наступні методи: метод наукового пізнання; фінансовий аналіз; економічний аналіз; метод експертних оцінок; систематизація результатів; метод Сааті; логічне узагальнення. Об’єктом дослідження є стратегічне управління з метою підвищення конкурентоспроможності продукції. Предметом дослідження є аналіз стратегічного управління на ТОВ “ЛІНК ВЕЛЛ” з метою підвищення конкурентоспроможності його продукції.

Опис

Ключові слова

ефективність, конкурентоспроможність, продукт, підприємство, efficiency, competitiveness, product, enterprise

Бібліографічний опис

Пахотін, А. О. Стратегічне управління ТОВ «ЛІНК ВЕЛЛ» з метою підвищення конкурентоспроможності продукції : магістерська дис. : 051 Економіка / Пахотін Артем Олегович. – Київ, 2022. – 96 с.

DOI