Інтелектуальна система аналізу та класифікації вхідних e-mail повідомлень на основі їх вмісту
Вантажиться...
Дата
2022-12
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертація: 104 с., 23 рис., 27 табл., 48 джерел, 1 додаток.
Актуальність. У сучасному світі, ведення бізнесу зазвичай передбачає
обов’язковий контакт з клієнтами або користувачами в тому чи іншому
вигляді. Більшість сучасних компаній, діяльність яких пов’язана з
інформаційними технологіями, наданням послуг, банківською справою та
іншим, мають у своєму складі відділи або департаменти, які виконують
функції надання технічної підтримки, прийняття скарг на якість сервісу чи
виконують будь-який інший вид контакту зі споживачами.
Саме тому, по мірі розвитку та зростання бізнесу, компанії змушені
залучати все більше і більше працівників для обслуговування потреб клієнтів
онлайн, що в свою чергу, веде до зростання видатків на утримання
департаментів зв’язку з клієнтами та зниження рентабельності всього бізнесу.
Завданням цієї роботи є побудова інтелектуальної автоматизованої
системи класифікації текстових повідомлень на основі машинного навчання,
що дозволяє бізнесу оптимізувати та значно спростити процес ведення
комунікації з клієнтами, тим самим зменшити кількість персоналу,
необхідного для виконання цієї роботи вручну та зменшити видатки на
ведення цієї діяльності.
Мета дослідження – оптимізація процесу обробки великих масивів
вхідних повідомлень та зменшення видатків на утримання відділів
контактування з клієнтами для підприємств.
Завдання дослідження:
– аналіз сучасних методів машинного навчання, які можуть бути
використані для обробки текстових даних;
– проведення аналізу методів машинного навчання на предмет їх
ефективності;
– побудова інтелектуальної системи класифікації вхідних повідомлень
на основі методів машинного навчання для підприємств.
Об’єкт дослідження – процес комунікації з клієнтами у технологічних
компаніях та компаніях фінансового сектору.
Предмет дослідження – сучасні методи машинного навчання,
алгоритми класифікації.
Наукова новизна одержаних результатів полягає оптимізації
існуючих процесів комунікації з клієнтами у компаніях за рахунок
впровадження автоматизованої системи обробки та класифікації вхідних
повідомлень та запитів, що дозволяє зменшити кошториси компаній на
утримання контакт-центрів.
Опис
Ключові слова
оптимізація, класифікація, машинне навчання, штучний інтелект, повідомлення, клієнт, технічна підтримка, контактування з клієнтами, optimization, classification, machine learning, artificial intelligence, messages, customer, technical support, customer communications
Бібліографічний опис
Пиж, О. І. Інтелектуальна система аналізу та класифікації вхідних e-mail повідомлень на основі їх вмісту : магістерська дис. : 121 Інженерія програмного забезпечення / Пиж Олександр Ігорович. - Київ, 2022. - 105 с.