Інтелектуальна система аналізу та класифікації вхідних e-mail повідомлень на основі їх вмісту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022-12

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація: 104 с., 23 рис., 27 табл., 48 джерел, 1 додаток. Актуальність. У сучасному світі, ведення бізнесу зазвичай передбачає обов’язковий контакт з клієнтами або користувачами в тому чи іншому вигляді. Більшість сучасних компаній, діяльність яких пов’язана з інформаційними технологіями, наданням послуг, банківською справою та іншим, мають у своєму складі відділи або департаменти, які виконують функції надання технічної підтримки, прийняття скарг на якість сервісу чи виконують будь-який інший вид контакту зі споживачами. Саме тому, по мірі розвитку та зростання бізнесу, компанії змушені залучати все більше і більше працівників для обслуговування потреб клієнтів онлайн, що в свою чергу, веде до зростання видатків на утримання департаментів зв’язку з клієнтами та зниження рентабельності всього бізнесу. Завданням цієї роботи є побудова інтелектуальної автоматизованої системи класифікації текстових повідомлень на основі машинного навчання, що дозволяє бізнесу оптимізувати та значно спростити процес ведення комунікації з клієнтами, тим самим зменшити кількість персоналу, необхідного для виконання цієї роботи вручну та зменшити видатки на ведення цієї діяльності. Мета дослідження – оптимізація процесу обробки великих масивів вхідних повідомлень та зменшення видатків на утримання відділів контактування з клієнтами для підприємств. Завдання дослідження: – аналіз сучасних методів машинного навчання, які можуть бути використані для обробки текстових даних; – проведення аналізу методів машинного навчання на предмет їх ефективності; – побудова інтелектуальної системи класифікації вхідних повідомлень на основі методів машинного навчання для підприємств. Об’єкт дослідження – процес комунікації з клієнтами у технологічних компаніях та компаніях фінансового сектору. Предмет дослідження – сучасні методи машинного навчання, алгоритми класифікації. Наукова новизна одержаних результатів полягає оптимізації існуючих процесів комунікації з клієнтами у компаніях за рахунок впровадження автоматизованої системи обробки та класифікації вхідних повідомлень та запитів, що дозволяє зменшити кошториси компаній на утримання контакт-центрів.

Опис

Ключові слова

оптимізація, класифікація, машинне навчання, штучний інтелект, повідомлення, клієнт, технічна підтримка, контактування з клієнтами, optimization, classification, machine learning, artificial intelligence, messages, customer, technical support, customer communications

Бібліографічний опис

Пиж, О. І. Інтелектуальна система аналізу та класифікації вхідних e-mail повідомлень на основі їх вмісту : магістерська дис. : 121 Інженерія програмного забезпечення / Пиж Олександр Ігорович. - Київ, 2022. - 105 с.

DOI