Управління стратегіями комерціалізації інтелектуальних технологій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

У статті розглянуто теоретико-методологічні засади формування та використання стратегій комерціалізації інтелектуальних технологій. Для практичного використання запропоновано шість базових стратегій, які знайшли найбільш широке використанні в практиці введенні в господарський обіг результатів інноваційної діяльності промислових підприємств. До таких стратегій авторами віднесено використання інтелектуальних технологій у власному виробництві; продаж прав власності; ліцензування; стратегічний альянс; спільне підприємство; створення виділеного підприємства. Розглянуто науково-методичну сутність кожної з пропонованих стратегій комерціалізації, сформовано блок-схему використання їх в практичній діяльності. Особливу увагу приділено розгляду стратегії комерціалізації інтелектуальних технологій з використанням виділених підприємств у формі спін-офф або спін-аут (spin-off / spin-out), що потребує окремого обговорення через відмінності у визначеннях.

Опис

Ключові слова

інтелектуальна технологія, комерціалізація, стратегія, ліцензування, спільне підприємство, стратегічний альянс, спін-офф, спін-аут, intellectual technology, commercialization, strategy, licensing, joint venture, strategic alliance, spin-off, spin-out

Бібліографічний опис

Маслак, М. В. Управління стратегіями комерціалізації інтелектуальних технологій / Маслак М. В., Кобєлєва А. В., Перерва П. Г. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 24. – C. 12-17. – Бібліогр.: 8 назв.