Управління стратегіями комерціалізації інтелектуальних технологій
Вантажиться...
Дата
2022
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
У статті розглянуто теоретико-методологічні засади формування та використання стратегій комерціалізації
інтелектуальних технологій. Для практичного використання запропоновано шість базових стратегій, які знайшли
найбільш широке використанні в практиці введенні в господарський обіг результатів інноваційної діяльності промислових підприємств. До таких стратегій авторами віднесено використання інтелектуальних технологій у власному виробництві; продаж прав власності; ліцензування; стратегічний альянс; спільне підприємство; створення виділеного
підприємства. Розглянуто науково-методичну сутність кожної з пропонованих стратегій комерціалізації, сформовано блок-схему використання їх в практичній діяльності. Особливу увагу приділено розгляду стратегії комерціалізації інтелектуальних технологій з використанням виділених підприємств у формі спін-офф або спін-аут (spin-off /
spin-out), що потребує окремого обговорення через відмінності у визначеннях.
Опис
Ключові слова
інтелектуальна технологія, комерціалізація, стратегія, ліцензування, спільне підприємство, стратегічний альянс, спін-офф, спін-аут, intellectual technology, commercialization, strategy, licensing, joint venture, strategic alliance, spin-off, spin-out
Бібліографічний опис
Маслак, М. В. Управління стратегіями комерціалізації інтелектуальних технологій / Маслак М. В., Кобєлєва А. В., Перерва П. Г. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 24. – C. 12-17. – Бібліогр.: 8 назв.