Вплив іміджу менеджера на процес прийняття управлінських рішень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

У статті розглянуто специфіку впливу іміджу менеджера на процес прийняття управлінських рішень. Проведено аналіз основних умов прийняття управлінських рішень. Розглянуто фактори впливу на процес прийняття управлінських рішень. Проведено аналіз функцій керівника в процесі прийняття рішень. Виявлено найбільш характерні компоненти іміджу керівника: особистісний, соціальний та професійний. Хороший менеджер в процесі своєї роботи має ефективно поєднувати всі три компонента, котрі взаємопов’язані та доповнюють один одного. Виокремлено основні властивості іміджу керівника. Виділено рекомендації для створення образу ділової людини. Обґрунтовано, що в процесі управлінської діяльності менеджера важливе значення мають якості іміджу: емпатія, мистецтво переконувати, доступність, комунікабельність, здатність підтримувати зворотній зв’язок та відповідність посадовому статусу.

Опис

Ключові слова

імідж, елементи іміджу, управління, управлінське рішення, процес прийняття рішення, image, image elements, management, management decision, decision-making process

Бібліографічний опис

Воронько-Невіднича, Т. В. Вплив іміджу менеджера на процес прийняття управлінських рішень / Воронько-Невіднича Т. В., Баган Н. В., Торяник А. І. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 24. – C. 75-79. – Бібліогр.: 8 назв.