Стан і перспективи диференціації занять з фізичної культури учнівської молоді

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023-03

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

УДУ імені Михайла Драгоманова

Анотація

У статті наведено теоретичні і методичні відомості з питань проблем диференційованого фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл. Використано комплекс методів: узагальнення спеціальної літератури, інформаційних джерел та матеріалів інтернет. Надано науково-предметний аналіз сучасної методики викладання уроків фізичної культури, що й було метою роботи. Дослідження фахової літератури та практичного досвіду свідчать про причини неефективності її функціонування, а саме: орієнтація класно-урочної системи на усереднений статевовіковий стандарт, ігнорування індивідуально-типологічних відмінностей між учнями; переважання інформаційно-пізнавальних і фізкультурно-рекреаційних цілей над розвивально-оздоровчими; наявність великої кількості методик диференціації учнів на однорідні групи, що гальмує процес ефективної диференціації фізичних навантажень; відсутність раціональних параметрів фізичних навантажень різної спрямованості з урахуванням морфо функціональних можливостей учнів; відсутність обґрунтованої системи оцінювання фізичної підготовленості відповідно до рівня фізичного здоров’я учнів; відсутність алгоритму побудови розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури згідно з вимогами теорії і методики фізичного виховання та фізіологічними механізмами адаптації організму впродовж навчального року.

Опис

Ключові слова

фізичне виховання, учні, диференціація

Бібліографічний опис

Арефьєв, В. Г. Стан і перспективи диференціації занять з фізичної культури учнівської молоді / Арефьєв В. Г., Михайлова Н. Д., Саламаха О. Є. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - Випуск 3К (162) 23. - Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - С. 30-34.

Зібрання