Методологія контролю і підтримки якості обслуговування у VoIP мережі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Анотація

Методологія контролю і підтримки якості обслуговування полягає у додаванні до моніторингу найбільш використовуваних показників ще одного індикатора - коефіцієнта ефективності мережі, контроль якого підвищить рівень впевненості в тому, що динаміка зміни якості зв'язку потребує виконання адміністративних дій. Коефіцієнт ефективності мережі розроблений для того, щоб виключити поведінку користувачів і краще представляє чисту продуктивність мережі. Моніторинг цього показника підвищує достовірність визначення інтервалу часу, в якому відбувається наближення до критичного моменту динаміки зміни якості обслуговування. Після погіршення показників якості обслуговування, що свідчить про можливість настання критичного моменту, має запускатись алгоритм вибору найкращого маршруту, який керує маршрутизацією. Цей алгоритм потребує певного обсягу обчислень в реальному часі, а це створює додаткове обчислювальне навантаження, тому і є сенс використовувати запропоновану методологію для зменшення цього навантаження.

Опис

Ключові слова

VoIP, QoS, CDR, ASR, ACD, NER, динаміка якості

Бібліографічний опис

Коваленко, О. С. Методологія контролю і підтримки якості обслуговування у VoIP мережі : магістерська дис. : 172 Телекомунікації та радіотехніка / Коваленко Олександр Сергійович. – Київ, 2022. – 93 с.

DOI