Дизайн-стратегія як інструмент розроблення нових продуктів
Вантажиться...
Дата
2022
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки».
Анотація
У добу зростання конкуренції дизайн швидко трансформується, перетворюючись на ключовий елемент комунікації з клієнтами, розроблення нового продукту, прийняття управлінських рішень та оптимізації бізнес-моделі. Виклики, з якими стикаються сучасні організації, вимагають переосмислення традиційної ролі дизайну у напрямі більш системного його використання на всіх рівнях з урахуванням стратегічних перспектив розвитку організації. У статті розглянуто теоретичні аспекти формування дизайн-стратегії як інструменту забезпечення стратегічної спрямованості дизайнерських рішень. Проаналізовано етапі еволюції дизайну за рівнем його ін-тегрованості в бізнес-діяльність організацій. Сформульовано ключові принципи, завдання і передумови фор-мування дизайн-стратегії. Запропоновано загальну схему розроблення дизайн-стратегії під час виконання проєктів, яка дає змогу забезпечити стратегічну спрямованість дизайнерських рішень.
Опис
Ключові слова
дизайн, design, стратегічний дизайн, strategic design, дизайн-стратегія, design strategy, дизайн-мислення, design thinking, цілеспрямований дизайн, brand strategy, бренд-стратегія, business strategy, бізнес-стратегія
Бібліографічний опис
Ситник, Н. І. Дизайн-стратегія як інструмент розроблення нових продуктів / Ситник Н. І., Пермінова С. О., Воржакова Ю. П. // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». – 2022. – № 45. – С. 42-49.