Контент-маркетинг для просування місцевого онлайн-медіа
Ескіз недоступний
Дата
2023
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Мета дипломного проєкту – виявлення особливостей побудови стратегії контент-маркетингу для просування інтернет-проєкту, який базується у соціальній мережі Інстаграм, зокрема місцевого онлайн-медіа «Олександрія».
Об'єктом дослідження є місцеве онлайн-медіа «Олександрія». Предметом дослідження – використання стратегії контент-маркетингу для просування місцевого онлайн-медіа у соціальній мережі Інстаграм.
Новизна роботи полягає у тому, що вперше здійснено детальний аналіз застосування стратегії контент-маркетингу для просування місцевого онлайн-медіа, що є атрибутом бренду міста; удосконалено стратегію контент-маркетингу для місцевого онлайн-медіа, що може стати основою для успішного застосування цього інструменту в онлайн-журналістиці.
У дипломному проєкті здійснено опис основних характеристик і складників соціальної мережі Інстаграм; охарактеризовано вітчизняні і зарубіжні онлайн-медіа на платформі Інстаграм; досліджено актуальність створення локального онлайн-медіа у місті Олександрія; описано парнетрів, професійну команду медіа, зроблено його SWOT-аналіз; проаналізовано цільову аудиторію і конкурентів онлайн-медіа «Олександрія»; описано основні складові стратегії застосування контент-маркетингу для просування локального онлайн-медіа «Олександрія».
Опис
Ключові слова
онлайн-медіа, Інстаграм, контент-маркетинг, контент
Бібліографічний опис
Епінгер, Д. І. Контент-маркетинг для просування місцевого онлайн-медіа : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Епінгер Дар'я Іванівна. – Київ, 2023. – 92 с.