Створення та просування україномовного блогу про моду в інстаграмі

Ескіз недоступний

Дата

2023

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Об’єкт дослідження – україномовний блог про моду «Promodu.ua». Мета дослідження – визначити найефективніші інструменти просування сторінки в «Інстаграм» для розробки та реалізації концепції блогу про моду. Досліджено історію появи блогів та створення соціальної мережі «Інстаграм». Проаналізовано особливості та формати контенту «Інстаграм»; узагальнено нові тенденції візуального оформлення сторінки; досліджено вплив війни на індустрію моди та популярність україномовного контенту; обґрунтовано ефективність застосунку «Інстаграм» для популяризації контенту про моду. Конкурентний аналіз фешн-блогів дозволив виокремити елементи, які варто покращити та додати в стратегію просування «Promodu.ua». За допомогою опитування було сформовано уявлення про цільову аудиторію, її обізнаність в індустрії моди та вподобання щодо контенту в «Інстаграм». Розроблено інформаційно-тематичну та візуальну концепцію інстаблогу. У концепції описано технологію створення «Рілз» (20 відео), «Сторіз» (104 публікації) та стрічки блогу (9 дописів); підготовлено шаблони для розробки контенту; виокремлено найефективніші інструменти для їх просування та залучення якомога більшої кількості аудиторії. Реалізація блогу «Promodu.ua» виявила ефективність розробленої стратегії, про що свідчить статистика опублікованих дописів.

Опис

Ключові слова

соціальна мережа «Інстаграм», концепція блогу, українська мода, війна, україномовний контент, «Рілз», «Сторіз»

Бібліографічний опис

Фадійчук, Д. Ю. Створення та просування україномовного блогу про моду в інстаграмі : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Фадійчук Діана Юріївна. – Київ, 2023. – 88 с.

DOI