Когнітивний вимір сучасного англомовного ресторанного дискурсу в соціальній мережі Instagram

Loading...
Thumbnail Image

Date

2023

Advisor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Abstract

Дослідження ресторанного дискурсу в Instagram є важливим у зв'язку зі зростанням популярності соціальних мереж та їх впливом на споживачів. Ресторани використовують Instagram для просування свого бренду та взаємодії зі споживачами, а користувачі використовують цю соціальну мережу для пошуку нових місць для їжі та ознайомлення зі стравами та атмосферою ресторанів. У статті розглядається когнітивний аспект ресторанного дискурсу, який включає аналіз мови, що використовується для створення певного образу та враження про бренд закладу. Ресторанний дискурс експлорується як специфічний вид мовлення, що використовується у ресторанній сфері для взаємодії між рестораном та його клієнтами та може бути представлений різними жанрами мовлення, такими як меню, опис страв, рекламні оголошення, відгуки клієнтів, розмови між персоналом та клієнтами. Також досліджується, як ресторани використовують сприйняття смаку та візуальні враження для привернення уваги своїх клієнтів. Проведено квалітативний та кількісний аналіз текстів, використовуючи програмне забезпечення для аналізу тексту та статистичних даних. За допомогою методу контент-аналізу було визначено ключові слова та фрази, що використовуються в описах фотографій, а саме delicious, mouth-watering, fresh, homemade, local, authentic, seasonal, tasty, vegan, gluten-free, luxurious, exclusive, intimate, romantic, friendly. Дане дослідження ресторанного дискурсу в соціальній мережі Instagram допоможе краще зрозуміти вплив соціальних мереж на споживачів та взаємодію між ресторанами та їх клієнтами. У цій статті також детально розглянули основні тенденції використання соціальних мереж в ресторанному бізнесі та їх вплив на споживачів та ресторани. Вивчення ресторанного дискурсу в Instagram дало можливість отримати більш детальну інформацію про споживачів та їх уподобання, а також про те, як ресторани можуть взаємодіяти зі своїми клієнтами для покращення своєї діяльності та розвитку бізнесу.

Description

Keywords

дискурс, ресторанний дискурс, концепт, когнітивний вимір, соціальна мережа Instagram, discourse, restaurant discourse, concept, cognitive dimension, social network Instagram

Citation

Гафу, Т. Когнітивний вимір сучасного англомовного ресторанного дискурсу в соціальній мережі Instagram / Гафу Тетяна // Advanced Linguistics. – 2023. – № 11. – Pр. 23-28.