Проєкт ребрендингу магазину аналогової фотографії

Ескіз недоступний

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Об’єктом дослідження є магазин аналогової фотографії «Fotovramke», предмет дослідження – особливості створення ребрендингу, його елементи, завдання та цілі, мета дослідження полягає у створенні проєкту ребрендингу для магазину аналогової фотографії «Fotovramke», яка ефективно вплине на підвищення впізнаваності та прибутку і створить позитивний імідж компанії. Дипломний проєкт складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури. У першому розділі розкриті поняття ребрендингу, описані основні етапи його проведення, інструменти, передумови ребрендингу та його основні складники. У другому розділі проаналізовано особливості айдентики та контенту магазину та проведено аналіз основних конкурентів. У третьому розділі проаналізовано цільову аудиторію магазину та створено проєкт ребрендингу для «Fotovramke».

Опис

Ключові слова

аналогова фотографія, бренд, конкурентоспроможність, концепція, логотип, магазин, маскот, позиціювання

Бібліографічний опис

Бондаренко, Ю. В. Проєкт ребрендингу магазину аналогової фотографії : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Бондаренко Юлія Валентинівна. – Київ, 2023. – 50 с.

DOI