Реалізація дистанційної освіти в країнах Євросоюзу та позитивні тенденції її розвитку в українських ВНЗ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ»

Анотація

У статті проаналізовано реалізацію дистанційної світи у європейських (Великої Британії, Німеччини, Франції, Іспанії) та українських ВНЗ. Зазначено, що діяльність європейських університетів дистанційної форми навчання повністю спрямована на розповсюдження освітніх ресурсів, удосконалення педагогічної практики та впровадження новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітній процес. Зауважено, що серед країн Євросоюзу найстарішою системою дистанційної освіти є Британська, а найбільш розвинутими й є системи дистанційного навчання Іспанії, Німеччини та Франції. Зазначено, що серед українських ВНЗ спостерігаються позитивні тенденції розвитку технологій дистанційної форми навчання і професійної підготовки фахівців. Також виявлено негативні фактори, що гальмують впровадження дистанційних технологій у навчальний процес ВНЗ, зокрема, інертність діючої освітньої системи та недостатня фінансова підтримка держави. Було запропоновано можливі шляхи вирішення цих проблем, а саме: проведення державних заходів з метою популяризації дистанційної форми навчання, виділення додаткових коштів з Держбюджету на реалізацію дистанційної освіти в Україні та інше.

Опис

Ключові слова

дистанційна освіта, дистанційне навчання, освітні проекти, інформаційно-комунікаційні технології, distance education, distance learning, educational progress, information and communication technologies, дистанционное образование, дистанционное обучение, образовательные проекты, информационно-коммуникационные технологии

Бібліографічний опис

Свиридова, Л. Реалізація дистанційної освіти в країнах Євросоюзу та позитивні тенденції її розвитку в українських ВНЗ / Свиридова Л. Г. // Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 5 (II). – С. 56–59. – Бібліогр.: 6 назв.

DOI