Компетентнісний підхід до полікультурного навчання вчителів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ»

Анотація

Стаття присвячена виявленню основних вимог до формування компетентностей вчителя в умовах мультикультурного навчального середовища в країнах Західної Європи, та імплементації цих вимог до умов України. Автор вказує, що основні компетентності європейського вчителя –це: вміння працювати в етнічно гетерогенному класі, створювати сприятливу атмосферу для розвитку усіх студентів; уміння співпрацювати з батьками і громадою; розвиток мовних компетентностей. Автором розроблено основи системи полікультурної освіти в Україні, основними структурними компонентами якої є інституційний, цільовий, змістовий, операційно діяльнісний, результативний. Авторка вказує на можливості використання досвіду окремих західноєвропейських країн для розбудови певних компонентів полікультурної освіти в Україні.

Опис

Ключові слова

компетентність, компетенція, культурний патерн, етнічно гетерогенний, міжетнічні відносини, система мультикультурної освіти, competence, competency, cultural pattern, ethno heterogeneous, inter-ethnical co-operation, the system of multicultural education, компетентность, компетенция, культурный патерн, этнично-гетерогенный, межэтнические взаимоотношения, система мультикультурного образования

Бібліографічний опис

Ковалинська, І. Компетентнісний підхід до полікультурного навчання вчителів / Ковалинська І. В. // Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2016. – Вип. 7. – С. 37–42. – Бібліогр.: 16 назв.

DOI