Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ „VERUM AUDIO“ на ринку навушників України
Ескіз недоступний
Дата
2023
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота на тему: «Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «VERUM AUDIO» на ринку навушників України» оформлений на 136 сторінках, включає в себе 22 таблиці, 21 рисунок, 6 формул, 1 додаток.
Тема є актуальною, адже в періоди невизначеності та протиріч, умови ринку в Україні переживають великі зміни, які мають значний вплив на стан економіки та бізнес-середовище. В таких обставинах, ТОВ «VERUM AUDIO» демонструє необхідність вдосконалення власної системи маркетингових взаємодій на українському ринку навушників. Така потреба випливає з нагальності ефективно відповісти на виклики, що виникають унаслідок динамічних змін ринку, та розробити вирішення існуючих проблем у контексті протиріч.
Метою виконання цієї роботи є формування теоретичних і практичних рекомендацій щодо оптимізації системи маркетингових комунікацій ТОВ «VERUM AUDIO» в секторі навушників України. Ціль маркетингового аналізу полягає в визначенні сприйняття споживачів продукції та зборі даних про моделі поведінки споживачів, їхні стереотипи та ризики під час придбання продукту.
Проект включає аналіз маркетингового середовища у сфері навушників. Було сформульовано 9 дослідницьких завдань, 11 дослідницьких питань, була розроблена методика збору та обробки інформації, отриманої в результаті дослідження.
Використані методики дослідження включають методи синтезу, порівняльного аналізу, логічного міркування та аналогії, а також SWOT-аналіз і опитування потенційних споживачів як метод маркетингового дослідження.
Набуті в ході дослідження дані дозволили сформулювати рекомендації для оптимізації системи маркетингових взаємодій підприємства, використання яких покращить позиціонування компанії на ринку. Результати вимірювання економічної ефективності проекту підтвердили правильність вищезазначених рекомендацій.
У результаті дослідження було представлено такі елементи практичної новизни: запропоновано модель вдосконалення системи маркетингових взаємодій.
Опис
Ключові слова
ринок навушників, бренд, hi-fi, система маркетингових комунікацій, технологія магнітопланара
Бібліографічний опис
Агеєв, П. П. Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ „VERUM AUDIO“ на ринку навушників України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Агеєв Павло Павлович. - Київ, 2023. - 139 с.