Центр креативної реклами з дослідженням ступеня впізнаваності в залежності від елементів дизайну
Вантажиться...
Дата
2022
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертація присвячена проєктуванню центру креативної
реклами з дослідженням ступеня впізнаваності в залежності від елементів
дизайну.
Для вирішення поставленого завдання у роботі було виконано: аналіз
сучасної спеціалізованої літератури, нормативної документації, патентів, а також
аналіз сучасного стану і перспектив технологій, програмно-технічних засобів для
створення дизайну кросмедійної рекламної продукції. Визначено фактори, що
впливають на ефективність кросмедійної рекламної продукції. На основі об'єкта
і предмета дослідження обрано методи і засоби експериментального
дослідження, визначено тестові об'єкти для їх проведення. Розроблено
технологічні процеси виготовлення кросмедійної рекламної продукції; плани для
процесів створення дизайну; детальний процес етапу створення дизайну.
Опис
Ключові слова
впізнаваність, бренд, кросмедійна продукція, креативна реклама
Бібліографічний опис
Іваненко, Д. О. Центр креативної реклами з дослідженням ступеня впізнаваності в залежності від елементів дизайну : магістерська дис. : 186 Видавництво і поліграфія / Іваненко Дарина Олександрівна. – Київ, 2022. – 123 с.