Центр креативної реклами з дослідженням ступеня впізнаваності в залежності від елементів дизайну

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація присвячена проєктуванню центру креативної реклами з дослідженням ступеня впізнаваності в залежності від елементів дизайну. Для вирішення поставленого завдання у роботі було виконано: аналіз сучасної спеціалізованої літератури, нормативної документації, патентів, а також аналіз сучасного стану і перспектив технологій, програмно-технічних засобів для створення дизайну кросмедійної рекламної продукції. Визначено фактори, що впливають на ефективність кросмедійної рекламної продукції. На основі об'єкта і предмета дослідження обрано методи і засоби експериментального дослідження, визначено тестові об'єкти для їх проведення. Розроблено технологічні процеси виготовлення кросмедійної рекламної продукції; плани для процесів створення дизайну; детальний процес етапу створення дизайну.

Опис

Ключові слова

впізнаваність, бренд, кросмедійна продукція, креативна реклама

Бібліографічний опис

Іваненко, Д. О. Центр креативної реклами з дослідженням ступеня впізнаваності в залежності від елементів дизайну : магістерська дис. : 186 Видавництво і поліграфія / Іваненко Дарина Олександрівна. – Київ, 2022. – 123 с.

DOI