Модель зменшення витрат на залучення та утримання клієнтів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

У ході дипломної роботи було досліджено теоретичні аспекти аналізу та управління клієнтською базою підприємства. Розроблено методичний підхід і інструментарій прогнозування клієнтської поведінки для максимально ефективного стимулювання попиту та клієнтоорієнтованості підприємства на основі підходу оцінки CLV клієнта. За допомогою стохастичних Pareto/NBD та Gamma-Gamma моделей був здійснений прогноз майбутньої кількості та цінності покупок клієнтів компанії, був ідентифікований ймовірний відтік клієнтів. Для зручного аналізу і управління результатів був створений динамічний дашборд.

Опис

Ключові слова

клієнтоорієнтованість, CRM, життєва цінність, клієнтська база, залучення та утримання клієнтів, Pareto/NBD моделювання, Гамма-Гамма моделювання, customer focus, vital value, customer base, customer engagement and retention, Pareto / NBD modeling, Gamma-Gamma modeling

Бібліографічний опис

Гаркавенко, B. О. Модель зменшення витрат на залучення та утримання клієнтів : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Гаркавенко Владислав Олександрович. - Київ, 2021. - 55 с.

DOI