Прогноз цін при аукціонному типі закупки реклами в інтернеті

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Для кожного бізнесу наступає момент часу, коли критичним стає питання залучення потоку нових клієнтів з метою збільшення доходів. Найкращим способом привернення уваги до певних продуктів чи послуг – є реклама. Для релевантного збільшення клієнтської бази, необхідно визначитись з не оптимальнішим шляхом рекламного просування, щоб сума вкладених коштів не перевищувала майбутніх доходів. Актуальність даної дипломної роботи полягає в тому, що було проаналізовано найбільш розповсюджені методи рекламної комунікації з потенційним клієнтом та обґрунтовано чому метод закупки рекламного інвентарю шляхом аукціонних торгів в інтернеті є найоптимальнішим для рекламодавців. Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань отриманих в процесі навчання за допомогою дослідження особливостей прогнозування цін при аукціонному типі закупки реклами в інтернеті та створенні оптимальної моделі для прогнозу аукціонних ставок. Завдання полягає у розрахунку оптимальної моделі, яка дозволить користувачеві, за допомогою розрахунків ендогенних та екзогенних змінних, прогнозувати аукціонні ставки та перевірці отриманих прогнозів на практиці. Об’єктом дослідження є прогнозування ставки, при аукціонному типі закупки для досягнення поставлених цілей на платформах Facebook та Instagram. У даній роботі було розраховано аукціонну ставку за допомогою економіко-математичної моделі аукціону першої ціни за рівноваги Байєса-Неша. Перевірено прогнозовані результати на практиці, з урахуванням системних спотворень, які описані у дипломній роботі. Перевірено релевантність рекламних проявів на основі стандартного набору послуг, який зазвичай надається в досліджуваний період часу. Сформульовано список рекомендацій для подальшого застосування. Загалом, можна зробити висновок, що економіко-математична модель підходить для прогнозування аукціонних ставок, при закупці рекламного інвентарю в інтернеті, проте слід брати обов’язково до уваги особливості системного середовища, в якому проходить розміщення.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Халимоник, К. В. Прогноз цін при аукціонному типі закупки реклами в інтернеті : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Халимоник Ксенія Володимирівна. - Київ, 2021. - 46 с.

DOI