Інформаційні системи, механіка та керування: науково-технічний збірник, Вип. 14

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • ДокументВідкритий доступ
    Алгоритм пошуку та ідентифікації опорних точок повітряних суден
    (НТУУ «КПІ», 2016) Пікенін, О. О.; Мариношенко, О. П.; Прохорчук, О. О.
    Обговорюється проблема автоматичного розпізнавання повітряних цілей на основі аналізу потокового відео та цифрової фільтрації польоту квадрокоптера, а також розробка системи технічного зору з метою автоматичної ідентифікації повітряного судна (квадрокоптер) з використанням методу ідентифікації об'єктів за видовими ознаками. Наведено алгоритм роботи ідентифікатора, оглдя цифрових фільтрів та побудована відповідна загальна архітектура роботи алгоритму обробки потокового відео.
  • ДокументВідкритий доступ
    Ідентифікація нестаціонарних навантажень, що діють на пружнодеформований елемент конструкції
    (НТУУ «КПІ», 2016) Янчевський, І. В.
    Викладена методика ідентифікації залежностей від часу нестаціонарних впливів, розподілених на заданій області конструктивного елемента довільної геометрії, за значеннями величин, які є більш доступними для вимірів. У припущенні того, що реакція елемента лінійно залежить від шуканих впливів, розглянута задача, яка відноситься до класу граничних обернених задач механіки, зведена до системи лінійних алгебраїчних рівнянь відносно коефіцієнтів, за допомогою яких шукані впливи апроксимуються кусочно-постійними функціями. Для розв’язання цієї системи використовується регуляризуючий алгоритм, який забезпечує стійкість результату до випадкових помилок у вхідних даних і погрішностям обчислень. Конкретні розрахунки, що свідчать про ефективність методики, проведені для відновлення силового навантаження за даними, які отримані експериментально. При цьому для обчислення вхідних в елементи розрахункових систем значень т.зв. «функцій впливу», які відповідають показанням реєструємих величин на одиничні східчасті впливи, був використаний метод скінченних елементів. Викладена методика може бути використана для проектування деталей складної геометрії за критеріями динамічної та/або втомної її міцності.
  • ДокументВідкритий доступ
    Параметричне моделювання крила літака
    (НТУУ «КПІ», 2016) Афанасьєв, Д. В.; Вірченко, Г. А.
    Метою даної статті є розробка методики створення параметричної моделі крила регіонального літака. Для розробки методики було розглянуто основні методи побудови параметричної моделі. Наукова новизна полягає в оптимізації процесу інтегрованого проектування крила літака. У даній статті порівняно методики побудови параметричних моделей крила, оцінено їх переваги та недоліки. Визначено дії, за допомогою яких можна пришвидшити процес моделювання крила та зробити його більш зручним у користуванні. Результати роботи можна застосовувати під час автоматизованого конструювання крила літака.
  • ДокументВідкритий доступ
    Система моніторингу, контролю та керування для 3d-принтерів типу RepRap з FDM-технологією друку
    (НТУУ "КПІ", 2016) Добролюбова, М. В.; Шнира, А. В.; Чапалюк, Б. В.; Алімов, А. І.
    Викладені проблеми моніторингу, контролю та керування 3D-друком та шляхи досягнення найкращих показників якості кінцевих моделей за допомогою удосконалення конструкції та стандартного програмного забезпечення типових 3D-принтерів конструкції RepRap з FDM-технологією друку.