Дослідження використання нейронних мереж для управління поведінкою неігрових персонажів в комп'ютерних іграх

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Відеоігри є однією з активно розвиваючихся галузей програмного забезпечення, яка не лише є великим ринком розваг, але також виконує важливу роль у просуванні комп'ютерних наук і технологій. Вони впливають як на розвиток комп'ютерного обладнання, так і на програмне забезпечення, включаючи різноманітні алгоритми для навчання та керування неігровими персонажами, що і розглядаються у даній роботі. Метою дипломної роботи є дослідження використання нейронних мереж для керування персонажами в комп’ютерних іграх, зокрема використати прогресивні методи навчання щоб створити персонажа, що за своєю ефективністю міг би конкурувати з людиною. В ході даної роботи було досліджено вже існуючі приклади та зразки а також проведено ознайомлення з наукової літературою на тему та на основі цього розроблено новий, більш прогресивний метод навчання і успішно реалізованого його в грі, а також проведено аналіз та продемонстровано ефективність нового методу у порівнянні з керуванням людиною. У якості середовища розробки було використано ігровий рушій Unity та мову програмування C#. Загальний обсяг роботи: 90 сторінок, 20 рисунків, 2 додатки, 15 джерел.

Опис

Ключові слова

штучний інтелект, нейронна мережа, навчальні та тестові вибірки, тестування та валідація програмного забезпечення, Unity, C#, pyTorch, WCAG, WAIARIA, artificial intelligence, neural network, training and test samples, software testing and validation

Бібліографічний опис

Платонов, М. О. Дослідження використання нейронних мереж для управління поведінкою неігрових персонажів в комп'ютерних іграх : дипломний проект … бакалавра : 122 Комп'ютерні науки / Платонов Микита Олександрович . – Київ, 2023. – 90 с.

DOI