Оптимізація симуляції міста в комп’ютерних іграх

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Комп’ютерні ігри є однією з сучасних галузей ПЗ, що активно розвивається і слугує не тільки у якості величезного за обсягом ринку розваг, але і одним із рушіїв розвитку комп’ютерної науки і техніки, як в сфері комп’ютерного обладнання, так і програмного забезпечення, зокрема, найрізноманітніших алгоритмів щодо генерації, моделювання та відтворення різних складних структур, які і розглядаються в цій роботі. Метою даної дипломної роботи було на прикладі простої комп’ютерної гри-демонстрації продемонструвати методи такого моделювання та засоби їх оптимізації, зокрема створити систему моделювання міста з продуктивністю, задовільною на персональних комп’ютерах та наочно продемонструвати результати впроваджених методів оптимізації. В ході даної роботи було досліджено вже існуючі приклади та зразки а також проведено ознайомлення з наукової літературою на тему та на основі цього сформовано список методів оптимізації, що підходять для впровадження і розроблено два прототипи гри – з імплементованимим методами та без них, а також проведено аналіз та продемонстровано відмінність у продуктивності між двома прототипами та зроблено висновки щодо ефективності та необхідності таких методів. У якості середовища розробки було використано ігровий рушій з відкритим вихідним кодом Godot Engine 4 та вбудовану мову програмування GDScript, засновану на Python. Загальний обсяг роботи: 93 сторінок, 34 рисунки, 6 додатків, 19 джерел.

Опис

Ключові слова

оптимізація, комп’ютерні ігри, симуляція, багатопотоковість, моделювання, Godot Engine, optimization, computer games, simulation, multithreading, modeling

Бібліографічний опис

Титарчук, В. І. Оптимізація симуляції міста в комп’ютерних іграх : дипломний проект … бакалавра : 122 Комп'ютерні науки / Титарчук Владислав Ігорович. – Київ, 2023. – 93 с.

DOI