Оптимізація симуляції міста в комп’ютерних іграх
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Комп’ютерні ігри є однією з сучасних галузей ПЗ, що активно розвивається
і слугує не тільки у якості величезного за обсягом ринку розваг, але і одним із
рушіїв розвитку комп’ютерної науки і техніки, як в сфері комп’ютерного
обладнання, так і програмного забезпечення, зокрема, найрізноманітніших
алгоритмів щодо генерації, моделювання та відтворення різних складних
структур, які і розглядаються в цій роботі.
Метою даної дипломної роботи було на прикладі простої комп’ютерної
гри-демонстрації продемонструвати методи такого моделювання та засоби їх
оптимізації, зокрема створити систему моделювання міста з продуктивністю,
задовільною на персональних комп’ютерах та наочно продемонструвати
результати впроваджених методів оптимізації.
В ході даної роботи було досліджено вже існуючі приклади та зразки а
також проведено ознайомлення з наукової літературою на тему та на основі
цього сформовано список методів оптимізації, що підходять для впровадження і
розроблено два прототипи гри – з імплементованимим методами та без них, а
також проведено аналіз та продемонстровано відмінність у продуктивності між
двома прототипами та зроблено висновки щодо ефективності та необхідності
таких методів. У якості середовища розробки було використано ігровий рушій з
відкритим вихідним кодом Godot Engine 4 та вбудовану мову програмування
GDScript, засновану на Python.
Загальний обсяг роботи: 93 сторінок, 34 рисунки, 6 додатків, 19 джерел.
Опис
Ключові слова
оптимізація, комп’ютерні ігри, симуляція, багатопотоковість, моделювання, Godot Engine, optimization, computer games, simulation, multithreading, modeling
Бібліографічний опис
Титарчук, В. І. Оптимізація симуляції міста в комп’ютерних іграх : дипломний проект … бакалавра : 122 Комп'ютерні науки / Титарчук Владислав Ігорович. – Київ, 2023. – 93 с.