Соціальні платформи та знаки соціального регістру як фактори збільшення ефективності громадських опитувань
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
У статті досліджено та встановлено, що діяльність соціального проєкту з необхідністю залучення громадської думки безпосередньо залежить від формату проведення досліджень: онлайн чи офлайн, зокрема — більше уваги приділяється саме онлайн-комунікації. Під час дослідження увага була зосереджена на опитуваннях у соціальних мережах, опитуваннях за допомогою функціоналу власних платформ, а також сторонніх сервісів (Mentimetr та Google form). Встановлено середній час для залучення уваги аудиторії, виокремлено основні тригери привернення уваги та зазначено характерні мотиви аудиторії для проходження опитувань. Доведено, що використання сторонніх інтерактивних сервісів для збору думки аудиторії є ефективнішим, ніж класичні варіації: Google-форми тощо. Метою статті є виявлення та аналіз чинників, які привертають увагу аудиторії під час дослідження громадської думки у межах соціальних платформ та удосконалення структури питань і варіантів відповідей для них за допомогою соціальних регістрів.
Опис
Ключові слова
опитування, громадська думка, інформаційний продукт, подкаст, аудиторія, цільові групи, респонденти, survey, public opinion, information product, podcast, audience, target groups, respondents
Бібліографічний опис
Горобець, В. В. Соціальні платформи та знаки соціального регістру як фактори збільшення ефективності громадських опитувань / Горобець В. В. // Обрії друкарства : науковий журнал. – 2023. – №2 (14). – С. 216-225. – Бібліогр.: 7 назв.