Соціальні платформи та знаки соціального регістру як фактори збільшення ефективності громадських опитувань

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

У статті досліджено та встановлено, що діяльність соціального проєкту з необхідністю залучення громадської думки безпосередньо залежить від формату проведення досліджень: онлайн чи офлайн, зокрема — більше уваги приділяється саме онлайн-комунікації. Під час дослідження увага була зосереджена на опитуваннях у соціальних мережах, опитуваннях за допомогою функціоналу власних платформ, а також сторонніх сервісів (Mentimetr та Google form). Встановлено середній час для залучення уваги аудиторії, виокремлено основні тригери привернення уваги та зазначено характерні мотиви аудиторії для проходження опитувань. Доведено, що використання сторонніх інтерактивних сервісів для збору думки аудиторії є ефективнішим, ніж класичні варіації: Google-форми тощо. Метою статті є виявлення та аналіз чинників, які привертають увагу аудиторії під час дослідження громадської думки у межах соціальних платформ та удосконалення структури питань і варіантів відповідей для них за допомогою соціальних регістрів.

Опис

Ключові слова

опитування, громадська думка, інформаційний продукт, подкаст, аудиторія, цільові групи, респонденти, survey, public opinion, information product, podcast, audience, target groups, respondents

Бібліографічний опис

Горобець, В. В. Соціальні платформи та знаки соціального регістру як фактори збільшення ефективності громадських опитувань / Горобець В. В. // Обрії друкарства : науковий журнал. – 2023. – №2 (14). – С. 216-225. – Бібліогр.: 7 назв.