Детермінанти конкурентоспроможності торгової марки тов «хорольський завод дитячих продуктів харчування»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

У статті досліджено питання конкурентоспроможності торгової марки підприємства в умовах воєнного стану. Поглиблено теоретичні аспекти поняття «торгової марки». Систематизовані наукові підходи до визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства», визначено значення торгової марки в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто основні переваги конкурентоспроможності торгової марки для зміцнення довіри споживачів. Запропоновано детермінанти конкурентоспроможності торгової марки як фізичне втілення обіцянок марки. Розроблено концепцію торгової марки в кризових умовах та в період війни. Запропоновано маркетингові заходи імплементації ключових детермінантів конкурентоспроможності торгової марки для діючого вітчизняного підприємства дитячого харчування.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, торгова марка, детермінанти, ринок дитячого харчування, якість, цінність марки, competitiveness, trademark, determinants, baby food market, quality, brand value

Бібліографічний опис

Кубишина, Н. С. Детермінанти конкурентоспроможності торгової марки тов «хорольський завод дитячих продуктів харчування» / Кубишина Н. С., Голобородько А. С. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2024. – № 28. – C. 75-85. – Бібліогр.: 18 назв.