Математичне та програмне забезпечення сервісу електронної черги

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломну роботу виконано на 54 аркушах також вона містить перелік посилань на використані джерела з 14 найменувань. У роботі наведено 15 рисунків, 1 таблиця та 2 додатки. Метою даної дипломної роботи є створення математичного та програмного забезпечення сервісу електронної черги для супермаркету, що оптимізує потік покупців, скоротить час очікування та дасть змогу підприємству стратегічно розподіляти свій персонал і оптимізовувати графік роботи. В роботі проведено аналіз існуючих рішень сервісу електронної черги, виділено сильні та слабкі сторони кожної та відокремлено методи, які можемо використати. Для реалізації даної роботи було обрано математичну задачу системи масового обслуговування (СМО). Спираючись на існуючі рішення та класифікацію СМО було обрано методи, які підходять для реалізації роботи системи супермаркету. Для формування потоку вимог використовується пуассонівський потік. В процесі виконання роботи було створено імітаційну модель супермаркету, в якому знаходяться каси та покупці. Дана модель утворює систему, що рівномірно розподіляє покупців між касами, мінімізує час очікування в черзі та покращує процес обслуговування. Ця система визначає коли варто закрити/відкрити касу, розподіляє покупців по кількості товарів та за пріоритетом, враховуючи середній час обслуговування кожної каси. Результатом роботи стало розроблене програмне рішення на основі проектованого математичного забезпечення.

Опис

Ключові слова

система масового обслуговування (СМО), вимоги, канали, черги, час очікування, час обслуговування, потік вимог, веб-застосунок, пуассонівський потік

Бібліографічний опис

Костюк, В. А. Математичне та програмне забезпечення сервісу електронної черги : дипломна робота … бакалавра : 113 Прикладна математика / Костюк Владислава Андріївна. – Київ, 2023. – 79 с.

DOI