Математичне та програмне забезпечення для створення сцен віртуальної реальності
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломну роботу виконано на 51 аркушах, вона містить 2 додатки та перелік посилань на використані джерела з 11 найменувань. У роботі наведено 10 рисунків та 2 таблиця і дві блок схеми не враховуючи тестування виконання програми.
Метою даної дипломної роботи є надання розробникам відеоігор інструменту для генерації такого віртуального контенту як лабіринти.
У роботі проведено аналіз існуючих рішень генерації лабіринтів: випадкове розташуванням, BSP, генерація за допомогою агента і генерація на основі графу. Виконано їх порівняння базуючись на їх особливостях. Для розв’язанні задачі в роботі обрано генерацію на основі графу.
Розроблено, програмне та математичне забезпечення, що реалізує обраний алгоритм генерації.
Опис
Ключові слова
генерація контенту, процедурна генерація, графи
Бібліографічний опис
Мірошник, А. В. Математичне та програмне забезпечення для створення сцен віртуальної реальності : дипломна робота … бакалавра : 113 Прикладна математика / Мірошник Андрій Васильович. – Київ, 2023. – 89 с.