Подкастинг як формат персоналізації контенту локального медіа в Україні

Ескіз недоступний

Дата

2023

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація Горобець Вікторії Вячеславівни на тему «Подкастинг як формат персоналізації контенту локального медіа в Україні» зі спеціальності 061 Журналістика освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Обсяг роботи – 115 сторінок. Дисертація містить 10 рисунків та 7 таблиць. Мета дослідження полягає в застосуванні персоналізації як технології розвитку цифрового контенту локальних видань, що обумовлена необхідністю роботи з основними потребами постійної цільової аудиторії в умовах конкуренції з регіональними та всеукраїнськими медіа. Методи дослідження — аналіз (аналіз локальних видань в Україні, аналіз цільової аудиторії та комунікаційний аналіз Золотоноша.City, контент-аналіз, стратегічний аналіз підприємства), опитування, моніторинг ефективності та результативності подкасту, метод синтезу та метод узагальнення. Об’єктом дослідження є подкастинг як формат персоналізації локальних медіа в Україні. Предмет дослідження — особливості персоналізації подкасту для локального видання, зокрема подкаст-контенту «Рішення Є» від Золотоноша.City. Загалом було сформовано основні рекомендації для створення персоналізованого контенту у форматі подкасту, що можуть бути корисними для розвитку локальних медіа в Україні.

Опис

Ключові слова

подкаст, персоналізація контенту, цільова аудиторія, локальні медіа, podcast, content personalization, target audience, local media

Бібліографічний опис

Горобець, В. В. Подкастинг як формат персоналізації контенту локального медіа в Україні : магістерська дис. : 061 Журналістика / Горобець Вікторія Вячеславівна. - Київ, 2023. - 115 с.

DOI