Визначення доцільності виходу ТОВ «СПОРТЛАЙФ УКРАЇНА» на закордонний ринок фітнес послуг

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота на тему «Визначення доцільності виходу ТОВ «СПОРТЛАЙФ УКРАЇНА» на закордонний ринок фітнес послуг» складається з 159 сторінок та містить 37 таблиць, 39 рисунків, 5 додатків та 86 найменувань використаних джерел. Метою роботи є визначення доцільності є визначення доцільності виходу ТОВ «СПОРТЛАЙФ УКРАЇНА» на закордонний ринок фітнес послуг з новою діджитал фітнес послугою. Проведено дослідження, застосовано методи: ситуаційного аналізу для визначення маркетингової управлінської проблеми; кабінетного дослідження для оцінки попиту та визначення загроз і можливостей на закордонному ринку; конкурентного аналізу із застосуванням методу бенчмаркінгу; польового дослідження, яке включало опитування потенційних споживачів та використання кореляційного аналізу для визначення ключових характеристик нової послуги. Наукова новизна результатів. В процесі дослідження ринку фітнес-послуг та поведінки споживачів були розроблені адаптовані до умов ринку Німеччини методики впровадження діджитал фітнес-послуг. Було розроблено рекомендації щодо оптимальних характеристик нової послуги, враховуючи результати опитувань та кореляційного аналізу. Аналітична новизна отриманих результатів полягає у виявленні поточних тенденцій та визначенні чинників ефективності діяльності на міжнародному ринку фітнес-послуг.

Опис

Ключові слова

ринок фітнес послуг, нова послуга, кореляційний аналіз, бенчмаркінг, вихід на закордонний ринок, доцільність, market of fitness services, new service, correlation analysis, benchmarking, entering a foreign market, feasibility

Бібліографічний опис

Видиборець, М. А. Визначення доцільності виходу ТОВ «СПОРТЛАЙФ УКРАЇНА» на закордонний ринок фітнес послуг : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Видиборець Марія Андріївна. - Київ, 2024. - 160 с.

DOI