Удосконалення асортиментної політики ТОВ «НАМЕЛАКА» на міжнародному ринку

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел і додатку, обсягом 133 сторінки, у тому числі 33 таблиці та 37 рисунків. Тема удосконалення асортиментної політики компанії «НАМЕЛАКА» на міжнародному ринку є надзвичайно актуальною та важливою з кількох причин. По-перше, міжнародний ринок вимагає постійного адаптування до різноманітних культурних та географічних особливостей. Удосконалення асортиментної політики дозволить компанії «НАМЕЛАКА» ефективно відповідати на зміни у смаках, вподобаннях та потребах споживачів різних країн. По-друге, конкуренція на міжнародному ринку дуже велика, і лише ті компанії, які постійно вдосконалюють свій асортимент та пропозиції, можуть успішно конкурувати. Підвищення якості продукції та розширення її різноманітності допоможе «НАМЕЛАКА» зберегти й зміцнити свою позицію на міжнародному ринку. Крім того, врахування міжнародних тенденцій у харчовій індустрії, зокрема у сфері кондитерських виробів, дозволить компанії «НАМЕЛАКА» бути на чолі інновацій та задовольняти зростаючі очікування споживачів по всьому світу. Метою даного дослідження є визначення напрямків удосконалення асортиментної політики ТОВ «НАМЕЛАКА» на міжнародному ринку з метою адаптації українського бізнесу до нового середовища. Обʼєктом дослідження виступає маркетингова діяльність ТОВ «НАМЕЛАКА» на кондитерському ринку ОАЕ. Субʼєкти дослідження: ТОВ «НАМЕЛАКА», конкуренти та споживачі. Предметом дослідження є уподобання споживачів на міжнародному ринку. У роботі використано методи дослідження, а саме: ретельний аналіз існуючих даних, метод експерименту для практичного дослідження та перевірки гіпотез, крім того, ми використовували внутрішній і зовнішній аналіз інформації, щоб зібрати дані, необхідні для дослідження.

Опис

Ключові слова

маркетинг, асортимент, конкуренція, кондитерський ринок, дослідження ринку, асортиментна політика, споживач, marketing, assortment, competition, confectionery market, market research, assortment policy, consumer

Бібліографічний опис

Трофіменко, Н. М. Удосконалення асортиментної політики ТОВ «НАМЕЛАКА» на міжнародному ринку : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Трофіменко Ніколь Миколаївна. – Київ, 2024. – 136 с.

DOI