Використання AI-асистента в якості експерта з технічних консультацій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота: 142 с., 32 рис., 11 табл., 44 посилань, 3 додатки. Актуальність роботи: зростаюча потреба сучасних підприємств у забезпеченні високої якості обслуговування, зниженні витрат та підвищенні продуктивності шляхом впровадження автоматизованих систем. Аналіз можливостей штучного інтелекту як технічного експерта дозволяє не тільки глибше зрозуміти його потенціал, але й визначити методи його ефективної інтеграції у поточні бізнес-процеси. Об'єктом дослідження є процес надання технічних консультацій. Предметом дослідження є використання штучного інтелекту як експертної системи в процесі надання технічних консультацій. Мета роботи – визначення стратегій інтеграції ШІ у процеси технічних консультацій та розробка автономного асистента для обробки звернень користувачів. Результати роботи: аналіз метрик технічної підтримки виявив взаємозв'язок між якістю обслуговування та задоволеністю користувачів. Було порівняно використання RAG та донавчання для задачі синтезу відповіді. Розроблено архітектуру автономного асистента та інтегровано його у CRM-систему.

Опис

Ключові слова

технічні консультації, автономний асистент, великі мовні моделі, rag, gpt, генеративний ші, донавчання, langchain, technical consultations, autonomous assistant, large language models, generative ai, fine-tuning

Бібліографічний опис

Чайка, М. В. Використання AI-асистента в якості експерта з технічних консультацій : дипломна робота ... бакалавра : 122 Комп'ютерні науки / Чайка Максим Васильович. – Київ, 2024. – 141 с.

DOI