Інтенсифікація збутової діяльності підприємства на засадах цифровізації
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертації Рурак Катерини Миколаївни на тему «Інтенсифікація збутової діяльності підприємства на засадах цифровізації», зі спеціальності 051 «Економіка», освітньо-професійної програми «Економіка і бізнес», КПІ, 2024, Київ.
Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, рекомендацій і додатків.
Робота виконана в обсязі 110 сторінок друкованого тексту, містить 54 таблиці, 6 рисунків.
Метою дослідження є обґрунтування науково-методичних засад і практичних рекомендацій стосовно інтенсифікації збутової діяльності ТОВ ТСЦ
«Хамелеон» на засадах цифровізації.
Об’єктом дослідження є збутова діяльність підприємства на засадах цифровізації.
Предметом дослідження є комплекс теоретичних, методичних і практичних підходів щодо інтенсифікації збутової діяльності ТОВ ТСЦ «Хамелеон» на
засадах цифровізації.
Для аналітичного дослідження й розробки пропозицій було застосовано
методи порівняльного, статистичного, динамічного аналізів, графічний і табличний методи, метод прогнозування.
У роботі запропоновано з метою інтенсифікації збутової діяльності ТОВ ТСЦ «Хамелеон» створення власного Інтернет-сайту, що забезпечить збільшення кількості замовлень та запуск реклами в Google Ads з паралельним розвитком соціальних мереж, що забезпечить впізнаваність Товариства.
Опис
Ключові слова
збутова діяльність, підприємство, цифровізація, цифрові інструменти, реклама, аналіз збутової діяльності, sales activity, enterprise, digitalization, digital tools, advertising, sales activity analysis
Бібліографічний опис
Рурак, К. М. Інтенсифікація збутової діяльності підприємства на засадах цифровізації : магістерська дис. : 051 Економіка / Рурак Катерина Миколаївна. – Київ, 2024. – 122 с.