Просування дієтичних добавок у віртуальному просторі
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертація на тему «Просування дієтичних добавок у віртуальному просторі» містить 90 сторінок комп’ютерного складання, список використаної літератури з 82 бібліографічних найменувань та 21 додаток, 23 ілюстрації в тексті.
Актуальність теми полягає у тому, що дослідження сучасних методів просування дієтичних добавок у віртуальному просторі дозволяє створювати власні ефективні стратегії такого просування, що відповідають запитам споживачів та умовам цифрового середовища.
Мета магістерської дисертації полягає у дослідженні просування дієтичних добавок у віртуальному просторі.
Об’єктом дослідження є просування дієтичних добавок у віртуальному просторі.
Наукова новизна полягає у: систематизації знань про посадкові сторінки, дистрибуцію та дієтичні добавки; розгляді українського та світового досвіду просування дієтичних добавок; виявленні ставлення громадськості до реклами дієтичних добавок та психології їхнього сприйняття через опитування; розгляді перспектив розвитку просування дієтичних добавок у віртуальному просторі.
Практичне значення отриманих результатів полягає в аналізі цільових аудиторій дієтичних добавок «Мальвосан» та «ЛедіВіста Дует», дослідженні міжнародного та українського досвіду просування дієтичних добавок, прогнозуванні перспектив розвитку просування дієтичних добавок.
Результатом роботи є посадкові сторінки для дієтичних добавок «Мальвосан» та «ЛедіВіста Дует».
Опис
Ключові слова
дієтичні добавки, просування, дистрибуція, посадкова сторінка, лендинг, dietary supplements, promotion, distribution, landing page
Бібліографічний опис
Шевчук, А. С. Просування дієтичних добавок у віртуальному просторі : магістерська дис. : 061 Журналістика / Шевчук Анастасія Сергіївна. - Київ, 2024. - 119 с.