Створення української кухні в тиктоці та інстаграмі
Ескіз недоступний
Дата
2024
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Клєвакін В. Г. Просування громадської організації Просування української кухні в тиктоці та інстаграмі: : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024.
Магістерська дисертація на тему «Просування української кухні в тиктоці та інстаграмі» складається зі 63 сторінок комп’ютерного набору, містить 40 бібліографічних найменувань, 2 додатки.
Через повномасштабну війну, яку розпочав агресор на території нашої країни, весь світ дізнався про сильний український народ, який став символом сміливості та незламності. Зараз люди в різних куточках планети намагаються дізнатися більше про Україну та її культуру. Після нашої перемоги, в Україні значно збільшиться кількість туристів, які прагнуть дізнатись про культуру України, зокрема через національну кухню.
Оскільки зараз громадяни України активно підтримують та згадують українські звичаї, культуру та історію, актуальною є популяризація української кухні та ресторанного бізнесу.
Об’єкт дослідження — українська кухня.
Предмет дослідження — створення онлайн-проєкту BANOSH.
Мета — популяризація української кухні в інстаграмі та тиктоку.
Наукова новизна полягає в тому, що було запропоновано інноваційний підхід до популяризації української кухні шляхом створення онлайн-проєкту BANOSH у соціальних мережах, досліджено інтерес аудиторії до національної культурно спадщини, зокрема гастрономічної культури.
Опис
Ключові слова
українська кухня, соціальні мережі, інстаграм, тикток, культура, гастрономія, Ukrainian cuisine, social networks, instagram, tiktok, culture, gastronomy
Бібліографічний опис
Клєвакін, В. Г. Створення української кухні в тиктоці та інстаграмі : магістерська дис. : 061 журналістика / Клєвакін Володимир Григорович. - Київ, 2024. - 63 с.