Мовні засоби та стратегії привернення уваги споживачів до локалізованих сайтів продажу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute

Анотація

Розглянуто вимоги до локалізації сайтів продажу, що дає змогу вдосконалити систему пошуку та зробити інтернет-ресурс більш зручним для користувача. Наголошено на важливості врахування мовних особливостей, створення глосаріїв та словників, які забезпечують точність і коректність перекладу. Визначено цінність реклами, яка полягає у приверненні уваги покупця як візуалізацією, так і мовленнєвими та текстовими засобами. Представлені види реклами (контекстна, банерна, каталожна, сайтів, веб-сторінок, соціальних мереж, блогів та мікроблогів тощо).

Опис

Ключові слова

advertising, site adaptation, language functioning, online buyers, product, advertising content

Бібліографічний опис

Чебоненко, Д. С. Мовні засоби та стратегії привернення уваги споживачів до локалізованих сайтів продажу / Дмитро Чебоненко // VI Annual Conference on Current Foreign Languages Teaching Issues in Higher Education : Conference Proceedings of the International Scientific and Practical Conference, [Kyiv], 15 May 2024 / Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. – Kyiv, 2024. – P. 13–17.

ORCID

DOI