Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КАМТС2)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, опубліковані у збірниках, що видані за результатами конференцій, семінарів, конгресів, круглих столів тощо.
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ NEARPOD as a tool for ESP teaching(Research Europe, 2024) Feshchuk, A. M.; Halatsyn, K. O.Документ Відкритий доступ Means of professionally oriented foreign language training of future specialists in applied mechanics(UKRLOGOS Group, 2024) Feshchuk, Alla; Halatsyn, KaterynaДокумент Відкритий доступ Challenges of foreign language teaching at technical universities(UKRLOGOS Group, 2024) Feshchuk, Alla; Halatsyn, KaterynaДокумент Відкритий доступ Розвиток критичного мислення майбутніх інженерів на заняттях з професійної англійської мови(НАУ, 2024) Галацин, Катерина Олександрівна; Фещук, Алла МихайлівнаДокумент Відкритий доступ Students’ Foreign Language Speech Activity at Higher Technical Educational Institution(Baltija Publishing, 2020-11-20) Halatsyn, Kateryna; Yaroshenko, OlhaДокумент Відкритий доступ Особистісно орієнтований підхід у процесі навчання англійської мови(2021) Галацин, Катерина Олександрівна; Ярошенко, Ольга ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Інтерактивні технології у процесі вивчення англійської мови студентами ВТНЗ(2020) Галацин, Катерина ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Принципи викладання англійської мови у закладі вищої технічної освіти(ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2021-02-26) Галацин, Катерина Олександрівна; Ярошенко, Ольга ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Комунікативна компетентність майбутніх інженерів: теоретичний огляд(Видавництво «Молодий вчений», 2020-12-04) Галацин, Катерина ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Application of multimedia presentations in the educational process(International Science Group, 2021-06-25) Halatsyn, Kateryna; Feshchuk, Alla; Yaroshenko, OlhaДокумент Відкритий доступ Форми організації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови(ГО »Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020-11-06) Галацин, Катерина ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Student’s innovative activity in foreign-language classes(International Science Group, 2023) Halatsyn, Kateryna; Feshchuk, AllaДокумент Відкритий доступ Effective classroom evaluation criteria for ESL(2021) Halatsyn, Kateryna; Feshchuk. AllaДокумент Відкритий доступ Teaching English as a second language (ESL)(Associazione Italiana di Storia Urbana & Piattaforma scientifica europea,, 2021) Halatsyn, Kateryna; Feshchuk, AllaДокумент Відкритий доступ Development of students’ speech competence through storytelling(International Science Group, 2023) Halatsyn, Kateryna; Feshchuk, AllaДокумент Відкритий доступ Communicative competence of future engineers by means of English-language dialogue training(European Conference, 2023) Halatsyn, Kateryna; Feshchuk, AllaДокумент Відкритий доступ Wordwall As A Tool For ELT(La Fedeltà & UKRLOGOS GroupLLC, 2024-03-01) Halatsyn, Kateryna; Feshchuk, AllaДокумент Відкритий доступ Nearpod Interactive Platform For Learning English By Students Of Technical Specialities(European Conferences, 2024-02-19) Halatsyn, Kateryna; Feshchuk, AllaДокумент Відкритий доступ Padlet As a Tool For ELT(International Science Group, 2024-02-20) Halatsyn, Kateryna; Feshchuk, AllaДокумент Відкритий доступ Technical university students’ autonomy: using English in everyday life(Educational and Scientific Institute of Philology, Taras Shevchenko National University of Kyiv, 2023-11-22) Chugai, OksanaLearning English has acquired an utmost importance for students as it is not only a subject at school or university, but a language of international communication. Technical universities worldwide are witnessing a growing emphasis on English as a medium of instruction and communication. This shift is driven by the need for graduates to be proficient in English to participate effectively in the global workforce. There are high expectations of English language competence at domestic businesses, international companies, student mobility programs. However, limited number of compulsory lessons of English at university cannot ensure global competence that students need.