Створення унікальної торгової пропозиції ТМ Креон на ринку поліферментних препаратів
Вантажиться...
Дата
2025
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота на тему «Створення унікальної торгової пропозиції ТМ Креон на ринку поліферментних препаратів» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 128 сторінок. У роботі представлено 39 таблиць та 32 рисунки.
Метою маркетингового дослідження визначення основних факторів, які є цінними для споживачів з метою висвітлення конкурентних переваг серед препаратів для покращення травлення та подальшого підкреслення унікальної торгової пропозиції в рекламних сюжетах. Актуальність обраної теми зумовлена конкуренцією з боку дешевших товарів аналогів та потребою в побудові стійкої ментальної доступності бренду.
У процесі роботи проведено поетапний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємства ТОВ «АББОТТ Україна», сформульовано симптоми та суть маркетингової управлінської проблеми, запропоновано концепцію сегментування унікальної торгової прпозиції, яке охоплює ТМ «Креон». Маркетингове дослідження, що включало кабінетний етап, кількісне онлайн-опитування та глибинне інтервʼю. Дослідження дозволило отримати інформацію про рівень знання брендів, мотиваційні чинники, бар’єри до споживання, а також шлях споживачів ТМ «Креон».
Отримані результати стали основою для формування системи рекомендацій, спрямованих на створення унікальної торгової пропозиції згідно поведінкових сценаріїв цільових сегментів. Запропоновані заходи охоплюють оновлення візуальної ідентичності, інструменти цифрової та масової реклами. Економічне обґрунтування впровадження нової стратегії підтверджує її доцільність та потенціал для покращення ринкових результатів бренду.
Опис
Ключові слова
ТМ «Креон», цінність, споживча цінність, вигода, УТП (унікальна торгова пропозиція), поліферментні препарати, ментальна доступність, споживча поведінка, Creon brand, value, consumer value, benefit, USP (unique selling proposition), polyenzyme products, mental availability, consumer behavior, CJM (Customer Journey Map)
Бібліографічний опис
Матюхина, А. О. Створення унікальної торгової пропозиції ТМ Креон на ринку поліферментних препаратів : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Матюхіна Анна Олександрівна. - Київ, 2025. – 169 с.