Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ВСР) за Автор "Балюн, Оксана Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вплив спорту на формування міжнародного іміджу України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Проданчук, Оксана Вікторівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Вплив територіального брендингу на розвиток туризму(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Вітюк, Лілія Сергіївна; Балюн, Оксана ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Комунікативні технології просування соціального екологічного проєкту з утилізації будівельного сміття знищених Росією міст України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Зоц, Олександра Дмитрівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаЗоц О. Д. Комунікативні технології просування соціального екологічного проєкту з утилізації будівельного сміття знищених Росією міст України: Магістерська дисертація. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. Магістерська дисертація містить 109 сторінок комп’ютерного складання, містить 87 бібліографічних найменування, 21 рисунок 11 таблиць та 6 додатків. Актуальність теми полягає у тому, що зараз активно розвиваються різні форми соціальної активності. Основна мета розробки соціальних проєктів – це залучення уваги суспільства до актуальних проблем. Просування соціальних проєктів підпорядковано цілям, відповідно під впливом інформаційної діяльності формується суспільна згода, створюється позитивне інформаційне середовище на державному, регіональному та місцевому рівні та загалом змінюються поведінкові моделі. Можливість змінювати соціальну поведінку індивідів або окремих соціальних груп стосовно екології є важливим аспектом у формуванні екологічної безпеки України. Об’єктом дослідження є соціальний проєкт. Предметом дослідження є комунікативні технології, як методи просування соціального екологічного проєкту. Мета дослідження – розробити концепцію просування соціального екологічного проєкту з утилізації будівельного сміття знищених Росією міст України за допомогою комунікативних технологій. Робота набуває практичного значення завдяки описаному плану ведення комунікацій у соціальному екологічному проєкті з утилізації будівельного сміття знищених Росією міст України.Документ Відкритий доступ Нативна реклама як пріоритетний напрям розвитку на ринку радіореклами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шульженко, Поліна Іванівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаШульженко П. І. Нативна реклама як пріоритетний напрям розвитку на ринку радіореклами : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. 106 с. Пояснювальна записка до магістерської дисертації на тему «Нативна реклама як пріоритетний напрям розвитку на ринку радіореклами» складається зі 106 сторінок комп’ютерного складання, містить 79 бібліографічних найменувань, 5 таблиць, 14 рисунків та 6 додатків, які складаються з 43 рисунків і 4 посилань. Нативну рекламу почали активно застосовувати як українські, так і закордонні медіа-платформи, оскільки саме інструменти нативної реклами модернізують їх, а внаслідок чого приваблюють більшу кількість споживачів і спонсорів. У свою чергу приваблення нових споживачів допомагає підвищити конкурентоздатність платформ і стати більш успішними на медіа-ринку. Метою магістерської дисертації є – визначити ефективність використання нативної реклами як інструменту просування брендів на радіо платформах. Об’єкт – радіо платформа Громадського радіо. Предмет – нативна реклама як засіб просування компаній на платформі радіо. Наукова новизна одержаних результатів: доповнено та систематизовано наукові підходи до вивчення поняття «нативна реклама» та її видів; досліджені та узагальнені тенденції розвитку нативної реклами в Україні, визначені ефективність та успішність використання медіа-платформами інструментів нативної реклами, сформовані рекомендації до їх створення та просування.