Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ВСР) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 80
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Популяризація адопції домашніх тварин у медіа(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Соловей, Ольга Едуардівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМетою магістерської дисертації є розробка комунікаційної стратегії з популяризації адопції домашніх тварин, впровадження якої є потенційно ефективною, у результаті імплементації якої, громадяни стануть більш мотивованими забирати тварин з притулків, даючи їм шанс на нове життя, буде мати позитивний вплив на рівень гуманізації та соціальної відповідальності в країні. У дослідженні були використані такі методи дослідження як: узагальнення (визначення основних каналів популяризації адопції), аналіз (визначення цільової аудиторії популяризації адопції домашніх тварин, визначення найбільш дієвих методів популяризації), синтез (застосування набутих знань у теоретичних вказівках для популяризації адопції в медіа). У дисертації було розкрито проблематику та особливості популяризації адопції домашніх тварин у сучасному світі, визначено основні канали комунікації та популяризації адопції, розглянуто актуальний стан популяризації адопції закордоном та в Україні, виявлено слабкі сторони популяризації, проведено аналіз процесу популяризації адопції, визначено цільову аудиторію й фактори, які заважають адопції домашніх тварин та сформовано стратегію для вирішення цієї проблеми.Документ Відкритий доступ Інстаграм як інструмент іміджмейкінгу в сучасній медіасфері(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Латій, Орина Геннадіївна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаМетою магістерської дисертації є надання практично значимих рекомендацій з іміджмейкінгу в Інстаграм на основі наукового аналізу. Під час дослідження були застосовані такі методи дослідження, як змістовний і структурний контент-аналіз – для дослідження використання засобів іміджмейкінгу брендами, що були проаналізовані у межах роботи, моделювання – для створення алгоритму визначення релевантності контенту цілям іміджмейкінгу, узагальнення – для оцінки результатів дослідження як загальних, так і конкретних, опитування – для визначення ефективності політики іміджмейкінгу аналізованих брендів. У дисертації було проведено багатофакторний аналіз процесу іміджмейкінгу в Інстаграм та запропоновано універсальний алгоритм дій з оцінки контенту на предмет відповідності цілям іміджмейкінгу. Також було удосконалено питання актуальності іронії для іміджу бізнесу та інструментарій аналізу іміджмейкінгу. Подальшого розвитку набули теорії про важливість соціальних медіа в комерційній діяльності та роль користувача у взаєминах з носіями ролі бренду. Результатом роботи є узагальнення аналізу акаунтів брендів задля оцінювання їх політики іміджмейкінгу, вирішення загальних проблем, характерних для української сучасної медіасфери, а також формування практичних рекомендацій з удосконалення іміджмейкінгу брендів за допомогою Інстаграм.Документ Відкритий доступ Специфіка роботи регіональних медіа Донецької та Луганської областей під час збройного конфлікту на Донбасі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Василенко, Євгеній Олександрович; Андрійчук, Микола ТарасовичАктуальність дослідження полягає у обґрунтуванні важливості інформаційної війни з точки зору роботи регіональних медіа Донецької та Луганської області. Метою магістерської дисертації є визначити, як на сьогодні українські медіа можуть підвищити довіру місцевого населення Донецької та Луганської областей до таких медіа-ресурсів. Окреслити основні вимоги до редактора під час роботи у таких медіа. Надати рекомендації щодо подальшої роботи прифронтових медіа в Україні. Об’єктом дослідження обрано регіональні медіа Донецької та Луганської областей. Наукова новизна одержаних результатів полягає у підвищенні ефективності роботи регіональних медіа Донецької та Луганської областей у період збройного конфлікту на Сході України та підвищенні протидії російській пропаганді. Окреслено недоліки роботи регіональних медіа, а також запропоновано шляхи вирішення існуючих на сьогодні проблем. Застосовано метод контент-аналізу регіональних медіа Донецької та Луганської областей. На основі отриманих даних розроблено методичні рекомендації для редакторів, які працюють на теренах вказаних областей України.Документ Відкритий доступ Діджитал-реклама як інструмент підвищення конкурентоздатності бізнесу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Зенькевич, Мілєна Андріївна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаДіджитал став невід'ємною частиною нашого сьогодення. Тепер мережа інтернет для пересічного користувача є не лише джерелом розваг, а й джерелом інформації. Тому й сфера реклами трансформувалась відповідно до сучасних тенденцій. Стрімкий розвиток діджитал-реклами обумовлений безперервним зростання кількості інтернет-користувачів, пандемією, що стала причиною переходу бізнесу на діджитал-майданчики і онлайн-маркетплейси, зміною платоспроможності сучасного покоління споживачів, основна кількість яких є представниками «покоління Z» та міленіалів. Для підтримки конкурентоздатності бізнесу виникає потреба в модернізації рекламної-стратегії та використання діджитал-інструментів, які допомагають оперативно комунікувати з цільовою аудиторією та отримувати результати значно швидше. Актуальність. Ідея функціонування діджитал-маркетингу та його підвиду діджитал-реклами нині є предметом інтересу українських та зарубіжних науковців. Зокрема у своїх працях цю тему досліджували: Т. Харченко, Я. Ларіна, Т. Лотоцька, О. Зелінска, В. Фак, А. Дериколенко, З. Євдокимова, Н. Писаренко, М. Окландер, Н. Рабей, L. Alexander, P. Anderson, S. Movin, М. Mähring, R. Teigland, D. Shaffey F. Ellis-Chdwick та інші. Враховуючи високий науковий інтерес до цієї теми та потреб аудиторії сьогодення — вважаємо актуальним дослідити на прикладі конкретних бізнесів ефективність діджитал-реклами як інструменту підвищення конкурентоздатності бізнесу. Об’єктом роботи є діджитал-реклама як інструмент побудови стратегії конкурентності компанії. Предметом є особливість розроблення ефективної методики діджитал-реклами для українських компаній. Метою нашої роботи є створення методики ефективної діджитал-реклами на підґрунті функціонування реальних бізнес-стратегій. Для досягнення поставленої мети є необхідним виконання таких завдань: 1. Визначити теоретико-методологічні засади: проаналізувати ключові характеристики поняття «діджитал-реклама», визначити її базовий інструментарій та тенденції у її використанні для розвитку бізнесу. 2. На прикладі української та зарубіжної компаній дослідити, яку роль та вплив діджитал-реклама відіграє для сучасного бізнесу, проаналізувати її функції, стратегії та інструменти, які спеціалісти цієї сфери використовують для підвищення конкурентоздатності бізнесу. 4. На основі аналізу впливу діджитал-реклами на конкурентоздатність компанії розробити методику ефективної діджитал-реклами ефективної та провести аналіз її ефективності. Методи дослідження, які було використано: аналіз та синтез теоретичної бази досліджень зарубіжних та українських науковців, порівняння сайтів та профілів в соціальних мережах аналізованих компаній Монобанк та L’Oréal Paris, узагальнення коментарів діджитал-маркетологів вказаних брендів щодо впровадження видозміни рекламних стратегій в сфері діджитал, планів та результатів компаній, що їх досягли бренди завдяки рекламі такого формату. Теоретичну основу дослідження становлять наукові візії закордонних та українських дослідників, персональні сайти та профілі в соціальних мережах аналізованих брендів: Монобанк та L’Oréal Paris, інтерв’ю медіа менеджерів та маркетологів вказаних брендів щодо впровадження видозміни рекламних стратегій у сфері діджитал, планів, амбіцій компаній та результатів, що їх досягли бренди завдяки рекламі такого формату. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ній: вперше: - проведено опитування респондентів щодо розроблення, використання та ставлення до діджитал-реклами; - розроблено методику ефективного використання діджитал-реклами для підняття конкурентоздатності бізнесу, зважаючи на сучасні тенденції удосконалено: - дослідження ефективності сучасних інструментів та тенденції використання діджитал-реклами набули подальшого розвитку: - дослідження поняття «діджитал-реклама» та її використання серед українських компаній. Практичне значення. Ця робота може бути корисною при вивченні теми діджитал-реклами студентами вищих навчальних закладів чи слухачів профільних курсів чи тренінгів, для фахівців сфери реклами чи креативу з метою поглиблення своїх знань. Особистий внесок. На основі теоретичного аналізу наукових джерел та рекламної діяльності компаній, було розроблено методику ефективної діджитал-реклами з урахуванням досвіду українських та зарубіжних компаній. Структура роботи складається зі вступу, трьох розділів, поділених на підрозділи, висновків і списку використаних джерел (93 позиції) та додатків. Загальний обсяг роботи — 113 сторінок, з них — 85 сторінок основного тексту.Документ Відкритий доступ Імідж сучасних журналістів (на прикладі популярних блогерів українського сегмента відеоплатформи YouTube)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Буділов, Іван Михайлович; Янішевський, Олександр ОлександровичМагістерська дисертація на тему: «Імідж сучасних журналістів (на прикладі популярних блогерів українського сегмента відеоплатформи YouTube)», Київ, НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2021 рік. Науковий керівник Янішевський О. О. Магістерська дисертація складається зі 100 сторінок, з яких 76 сторінок основного тексту, а також 3 таблиці, додаток та 114 джерел. Об’єктом дослідження є відеоблоги українського сегмента соціальної мережі YouTube. Предметом дослідження є дискурс іміджу як соціаокомунікативної технології авторів відеоблогів українського сегмента YouTube. Мета дослідження полягає в комплексному вивчення генези, структури й функціонування категорії іміджу в контексті промоційно-позиціонувальної діяльності сучасного журналіста як потенційного авторитета та володаря громадської думки, а також в спробі різнопланового вивчення феномена відеоблогерства як нового і маловивченого явища у порівняння з традиційною журналістикою. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури. У першому розділі висвітлено філософський дискурс понять «імідж» та «позиціонування». У другому розділі описано робочий процес сучасних екранних журналістів у галузі медіа, проведені порівняння традиційного журналізму з відеоблогерством, розглянуто інтерактивність блогосфери. У третьому розділі проаналізовані об’єктивації відеоблогерів, зокрема блоги таких персоналій, як Сергій Стерненко та Анатолій Шарій. У результаті написання дисертації зроблено висновки, що персональний імідж є складовою жанру блогерства як онлайн-щоденника.Документ Відкритий доступ Робота редактора над стрічкою новин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Коваленко, Анастасія Анатоліївна; Андрійчук, Микола ТарасовичДо магістерської дисертації Коваленко Анастасії Анатоліївни на тему: «Робота редактора над стрічкою новин». Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ, 2021. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури (78 позицій). Загальний обсяг дослідження становить 97 сторінок, з яких основного тексту 79 сторінок. Метою роботи є дослідження теоретичних і методичних засад редакторської роботи у створенні стрічки новин. Об’єктом дослідження є інтернет-видання. Наукова новизна дослідження полягає у систематизації матеріалів з редакторської підготовки електронних видань за допомогою діалектичного поєднання двох сфер знання: нової комп’ютерної та класичної редакційно-друкованої. Застосовано теоретичні загальнонаукові методи абстрагування, узагальнення, індукції та дедукції, емпірико-теоретичні методи (аналіз наукових джерел з досліджуваної проблематики, синтез, системний метод і метод класифікації).Документ Відкритий доступ Технології SMM для збільшення ефективності ринку В2В(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Канська, Кароліна Андріївна; Сегол, Радміла ІгорівнаМетою роботи є вивчення специфіки використання інструментів та методів SMM на ринку B2B. Об'єктом дослідження – соціальні мережі як форми зв’язків із громадськістю. У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти застосування засобів та методів SMM на ринку В2В, визначено поняття маркетингу в соціальних мережах, В2В ринку, його відмінності від В2С. У другому розділі проведено аналіз світового та українського ринку SMM. У третьому розділі розроблено рекомендації застосування засобів та методів на ринку. Висновки: завдяки розробленій методиці аналізу соціальних мереж були виділені ключові моменти ведення спільнот, обґрунтовані ефективні та неефективні способи побудови комунікації з користувачем, а також визначені важливі аспекти створення контенту. На основі чого було розроблено ефективну SMM-стратегію, яку можуть використовувати компанії, що працюють в сегменті ринку В2В.Документ Відкритий доступ Редагування перекладних текстів японської художньої літератури: лінгвокраїнознавчий аспект(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Красільник, Тетяна Василівна; Ганжуров, Юрій СеменовичСхідноазійська, зокрема японська, художня література значно поступається своєю популярністю серед українських читачів, порівняно з творами європейських та американських письменників. Японська мова – державна мова Японії, якою спілкуються майже 126 мільйонів жителів цієї країни. Значна кількість світової художньої літератури написана саме японською мовою. Бачення світу (як і способи його вираження) пересічним українцем багато в чому суттєво відрізняється від японського, у зв’язку з чим український читач не сприймає японську літературу належним чином і вона залишається малозатребуваною на українському книговидавничому ринку. Мета дослідження – виявити труднощі перекладу та редагування текстів японської художньої літератури. Об’єкт дослідження – японська художня література. Предмет дослідження – переклад та редагування японської художньої літератури. Для досягнення мети виокремлено такі завдання: 1. Дослідити загальні вимоги до перекладу та редагування художніх текстів. 2. Визначити лінгвокраїнознавчий аспект формування японських лексичних одиниць. 3. Перекласти, відредагувати та проаналізувати японський художній твір. Досліджуючи тему, потрібно також ознайомитися з історією та типами перекладу, критеріями визначення його точності, відмінностями які можуть виникнути під час перекладу одного і того ж твору різними спеціалістами. Важливу роль у дослідженні відіграє знайомство з історією українських перекладацьких практик, усвідомлення ролі перекладу у творенні та збагаченні рідної культури, духовного життя читача, значущості культури свого народу серед усіх інших, пошук ідентичності та відмінності, запозичення найкращого, найважливішого, найдоречнішого для удосконалення літературної творчості своєї країни. Задля досягнення мети було проаналізовано підручники, навчальні посібники, матеріали конференції, наукові статті та видання художньої літератури, які відповідають темі дослідження. Було розглянуто такі питання: – загальні переклад та редагування художніх текстів; – переклад та редагування текстів японської художньої літератури; – японське мовознавство, а саме: історія виникнення писемності, формування японського мовознавства як науки, національні мовознавчі традиції особистих звертань, ономатопеїчна лексика, англійські запозичення ґайрайґо; – історія становлення японської літературної традиції. Практична цінність виконаної магістерської дисертації полягає в тому, що перекладач-редактор має змогу комплексно розглянути та вивчити основні аспекти, на які слід звернути увагу під час роботи з японським художнім твором. Актуальність роботи зумовлена тим, що визначена тема майже не досліджена серед науковців-японістів. Існує безліч досліджень окремих творів японської художньої літератури в різних її аспектах, однак комплексного підходу до принципів редагування відповідних перекладів досі не сформовано. У роботі було здійснено спробу виділити та узагальнити основні аспекти редагування саме японських перекладів, послуговуючись лінгвокраїнознавчими знаннями про культуру та мову країни Висхідного Сонця, та на практиці застосувати їх до перекладеного твору.Документ Відкритий доступ Роль корпоративної культури у становленні компанії на ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Сулімова, Богдана Андріївна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаКорпоративна культура є фундаментом діяльності будь-якої успішної компанії. Проте, корпоративна культура не є достатньо поширеним поняттям у бізнес-середовищі, особливо в країнах, що ще не перейшли до правил функціонування компаній в умовах повноцінної ринкової економіки. Крім того, корпоративна культура не є достатньо поширеним явищем серед співробітників. Кожна компанія має свій набір правил, які керують щоденною поведінкою працівників. Якщо корпоративна культура вже існує в компанії, її потрібно постійно вдосконалювати та підтримувати, а якщо її нема – компанії варто задуматись про її створення. Актуальність теми полягає в тому, що сьогодні жодна організація не може ефективно існувати без власної корпоративної культури, тому розробка рекомендацій щодо запровадження організаційної культури на вітчизняних підприємствах є необхідним. Аналіз наукових праць дозволяє зробити висновок про те, що проблеми підвищення ефективності управління корпоративною культурою компанії приділяли пильну увагу багато вітчизняних та зарубіжних дослідників. Так, питання вивчення корпоративної культури, її ролі та значення в системі управління організацією знайшли своє відображення в роботах Е. Шейна, А. Кочеткова, Н. Кремньова та ін. Значний внесок у розвиток теорії корпоративної культури зробили такі закордонні вчені, як Р. Акофф, М. Альберт, Т. Патерсон, Т. Пітерс, Ч. Бернард та ін. Питанню корпоративної культури приділяли увагу багато вітчизняних фахівців: Є. Жаріков, І. Грошев, Т. Соломандана, Є. Карасюк, Я. Бунстр, Дж. Коттер та М. Батирьов. Об'єкт дослідження – корпоративна культура. Предмет дослідження – специфіка та роль корпоративної культури у становленні компанії на ринку. Метою роботи є визначення ролі корпоративної культури у становленні компанії на ринку. У дослідженні поставлено такі завдання: - охарактеризувати поняття корпоративної культури; - дослідити фактори, які впливають на формування корпоративної культури; - проаналізувати зарубіжний досвід формування корпоративної культури; - запропонувати можливі впровадження зарубіжного досвіду в корпоративну культуру українських компаній. Для реалізації поставленої мети було застосовано такі методи дослідження: - узагальнення (визначення ефективних методів розвитку культури компанії); - аналіз теоретичної бази досліджень зарубіжних та українських науковців; - порівняння визначень поняття «корпоративна культура» та видів його класифікації; - індукція та дедукція (визначення специфіки кожного з етапів розвитку корпоративної культури). Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній уперше: - розглянуто досвід зарубіжної корпоративної культури за системою SpencerStuart; - визначено сучасні ризики розвитку корпоративної культури в Україні; - розроблено рекомендації щодо успішного впровадження корпоративної культури до вітчизняних компаній. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що зібраний матеріал може бути використаний для розвитку організаційної культури малих підприємств, які на сьогодні не використовують корпоративну культуру у вітчизняній практиці. Структура роботи. Робота складається з трьох розділів, восьми підрозділів, висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 87 сторінок.Документ Відкритий доступ Візуальна комунікація покоління Z(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Шавловська, Тетяна Володимирівна; Смола, Лідія ЄвстахіївнаАктуальність дипломного проєкту. Упродовж років науковці детально досліджують розвиток поколінь та їх особливості. Одна з провідних ознак, яка може відрізнити одне покоління від іншого, – це способи комунікації представників певної вікової категорії зі світом. У соціальній реальності нашого часу будь-яка подія супроводжується різними видами комунікації, які є проявом відносин між різними групами населення. Візуальна комунікація орієнтована на спостереження за повсякденністю та виявлення другорядних сенсів. Вплив візуальних образів та їх роль висвітлена у наукових публікаціях XXI ст. Багато з цих теорій посилаються на доробки XX ст. Візуальні форми, символи та образи несуть більший інформаційний потенціал, оскільки містять у собі цілісну й різноманітну інформацію в розгорнутому вигляді. Візуальні форми стали основним складником комунікаційної взаємодії у ХХI ст. та основним засобом взаємодії покоління Z. Покоління Z взаємодіє за допомогою візуальної комунікації й отримує від неї більше користі, ніж будь-яке інше покоління до них, це відкриває нові можливості для компаній та брендів, які готові адаптуватись і розвиватись. Фотопроєкт – приклад формату, через який можна розповісти історію візуальною мовою. Переважно цей формат охоплює фотографії та текст, який виступає як доповнення до основної, візуальної частини. Фотографії, поєднані однією концепцією, можуть бути набагато впливовішими за традиційні засоби донесення інформації. Портрет молоді покоління Z, як досить суперечливої спільноти, ще не був представлений у форматі фотопроєкту в Україні, що й зумовлює актуальність магістерської дисертації. Об’єкт дослідження – візуальна комунікація покоління Z. Предмет дослідження: авторський фотопроєкт «Портрет покоління Z», що демонструє способи візуальної репрезентації життя молоді покоління Z через фотографію. Мета дослідження: розкрити візуальну комунікацію покоління Z та реалізувати фотопроєкт «Портрет покоління Z». Завдання дослідження: -дослідити термінологічний дискурс сутності понять «візуальна комунікація» та «покоління Z»; -визначити особливості візуальних засобів комунікації; -дослідити фотографію як засіб комунікації; -розробити концепцію фотопроєкту та здійснити його реалізацію. Методи дослідження. Серед методів, застосованих у роботі, – метод кейс-аналізу (аналіз існуючих прикладів світових та українських фотопроєктів про покоління), компаративний (порівняння підходів у роботі з візуальною інформацією та її структурування), емпіричний (базувався на постійному спостереженні за активністю покоління Z у соціальних мережах, допомагав отримати нові знання про її функціонування, ритм та особливості), також використовувався один із соціологічних методів етнометодології – аналіз проведених розмов (досліджувався спільний та відмінний життєвий досвід у інтерв’ю, акцент робився на індексичних висловах – тих, що можуть бути зрозумілими лише для представників певного покоління, та описують унікальне та специфічне). Також були застосовані традиційні методи: метод соціологічного опитування (анкетування), синтез (вивчено погляди різних науковців на цю тему та, за допомогою узагальнення, було зроблено власні висновки на основі отриманої інформації, абстрагування (відокремлення істотної інформації від неістотної). Новизна. В українському медіапросторі ще не було фотопроєкту, який досліджував би питання мотивації, свободи та стереотипів покоління Z. Специфіка фотопроєкту зумовлена довготривалою працею над обраною темою, володінням технічними інструментами фотозйомки, умінням інтерв’ювати, концептуально оформлювати отриману інформацію в цілісний продукт. Ступінь наукової розробленості або вивченості теми: основу дипломного проєкту становлять наукові праці, в яких досліджували сутність поняття «теорія поколінь» та «візуальна комунікація». Також дослідження проведено на основі статей науковців, що висвітлювали дотичну тему. Наукова новизна одержаних результатів: визначено основні інструменти та особливості комунікації покоління Z, які були використані у розробці фотопроєкту «Портрет покоління Z». Теоретичне і практичне значення. Магістерська дисертація, а саме його практична частина – фотопроєкт, є продуктом, який готовий до публікації в медіа. Проєкт має теоретичне значення для тих, хто хоче втілити власний фотопроєкт, та тих хто досліджує питання фотожурналістики та життя покоління Z. У магістерській дисертації детально пояснені всі етапи роботи над авторським фотопроєктом, які можуть бути покроковою інструкцією в роботі над довготривалим проєктом. Також наведено рекомендації щодо комунікаційної взаємодії з представниками покоління Z. Структура роботи зумовлена метою та завданнями дослідження. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Перший розділ присвячено дослідженню історії та розвитку проблематики візуальної комунікації й теорії поколінь. Другий розділ описує характерні особливості взаємодії покоління Z у соціальних мережах, а також досліджує феномен фотографії як інструменту візуальної комунікації. Третій розділ присвячено розробці та реалізації авторського фотопроєкту «Портрет покоління Z».Документ Відкритий доступ Зміни у рекламному ринку під час пандемії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Середюк, Сніжана Олегівна; Фіголь, Надія МиколаївнаМагістерська дисертація присвячена дослідженню змін у рекламному ринку під час пандемії, інструментів та результатів. У теоретичній частині проведено дослідження літератури та авторів, які вивчали це питання, особлива увага приділена новим методам просування товарів під час пандемії, її механізмів та інструментів впливу. У другому та третьому розділах розглянуто приклади української і польської реклами та інструменти впливу, які в ній використовуються. Проаналізовано методи впливу рекламних повідомлень на психіку споживачів, їх маніпулятивні механізми. Було виявлено нові методи рекламування товарів, зміни у поведінці споживачів, методи сприйняття через різні аналізатори. Сформовано рекомендації для виробників товарів, послуг, що зможуть покращити обіг товару завдяки новим методам просування.Документ Відкритий доступ Вплив територіального брендингу на розвиток туризму(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Вітюк, Лілія Сергіївна; Балюн, Оксана ОлександрівнаБрендинг територій почали активно застосовувати як українські, так і закордонні територіальні бренди (міста, регіони, країни), оскільки саме ці технології допомагають підвищити конкурентоспроможність території на ринку як туристичної одиниці, а внаслідок цього привабити більшу кількість туристів, інвесторів та інвестицій. У свою чергу такі надходження сприяють багатопрофільному розвитку території. Це робить бренд території необіхдним фактором її успішного просування на ринку туризму. Метою магістерської дисертації є визначити ефективність використання відеореклами як інструмента просування туристичного складника бренду територій. Об’єкт – туристичний складник бренду території. Предмет – відеореклама як засіб просування вітчизняного територіального бренду на прикладі регіону Вінниччини. Наукова новизна одержаних результатів: доповнено та систематизовано наукові підходи до вивчення понять «брендинг територій», «бренд території» та їх складників, сформовано авторське трактування визначення «бренду території»; досліджені та узагальнені загальні тенденції розвитку ринку туристичних брендів України, визначені ефективність та успішність використання туристичними брендами промо-роликів з метою просування власного бренду, сформовані рекомендації до їх створення та просування.Документ Відкритий доступ Роль редактора у створенні сценарію комп'ютерної гри: засади написання та редагування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Шевчук, Ганна Олександрівна; Сегол, Радміла ІгорівнаВідеоігри стали важливою частиною життя сучасного суспільства, а індустрія комп’ютерних ігор стрімко розвивається в усьому світі. Водночас, українська термінологічна база зі створення та редакторського опрацювання сценаріїв для відеоігор наразі не сформована. Це і зумовлює актуальність цієї роботи. Мета дослідження полягає у виявленні та описі типових рис, притаманних сценаріям комп’ютерних ігор. Об’єктом дослідження є сценарій як літературний твір та текстова одиниця, необхідна для створення комп’ютерної гри. Предметом дослідження є змістові та структурні особливості створення сценаріїв для комп’ютерних ігор. Наукова новизна полягає у тому, що комплексне дослідження підходів створення та редакторської обробки ігрових сценаріїв було проведено вперше у вітчизняному науковому просторі. Сформульовано принципи роботи автора та редактора із ігровими наративами та їхнім вираженням у формі сценарію. Результати роботи, а саме сформульовані настанови зі створення концепції, сюжету, персонажів та інших складників ігрового сценарію можуть бути використані і застосовані на практиці редакторами, сценаристами, геймдизайнерами та іншими фахівцями, котрі працюють над створенням ігрових та ігрофікованих мультимедійних проектів.Документ Відкритий доступ Інформаційний супровід трансформації фіскальних органів України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Обуховська, Олена Ігорівна; Магда, Євген ВалерійовичМетою магістерської дисертації є встановлення ефективних методів взаємодії фіскальних органів з громадськістю для підтримки комунікаційної взаємодії опісля процесу реформації, який триває нині. В першому розділі розкриваються теоретичні основи комунікаційних процесів в органах державної влади, зокрема фіскальних, розглядається основа формування іміджу та вплив на функціонування служб, його складові. В другому розділі проводиться аналіз діяльності інформаційного забезпечення фіскальних органів у трансформаційний період: здійснюється огляд функціональних обов’язків пресслужб, оцінка ефективності комунікації з платниками податків, підходи до формування іміджу нових органів влади. В третьому розділі проводиться формування пропозицій вдосконалення внутрішньої та зовнішньої комунікації Державною податковою та Державною митною службою, визначаються шляхи реалізації кризових комунікацій та імплементації міжнародного досвіду. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції щодо вдосконалення методів зв’язків з громадськістю.Документ Відкритий доступ Інтерактивізація спортивних подій у публікаційній практиці футбольних видань(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Білоус, Юрій Ігорович; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаМетою дисертації є з’ясувати, яким повинно бути сучасне українське інтерактивізоване видання про футбол. Визначено основні поняття і терміни, які використовуються у періодиці про футбол, проаналізовано українські та європейські друковані й електронні видання про спорт. Наукова новизна виконаної роботи полягає в тому, що вперше здійснено комплексний аналіз українських та зарубіжних електронних й друкованих загально-спортивних та футбольних видань, завдяки чому визначено ефективність використання сучасних методів інтерактивізації медіа. Практичне значення одержаних результатів: завдяки результатам дослідження, видавництва зможуть створювати модерні футбольні видання, використовуючи новітні методи інтерактивізації, що позитивно відобразиться на інтересі читачів та популяризації спорту серед молоді.Документ Відкритий доступ Культура скасування як соціальнокомунікаційний феномен(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Стовбецька, Вікторія Володимирівна; Сегол, Радміла ІгорівнаУ магістерській дисертації проведено аналіз впливу феномену «культури скасування» на роботу фахівця у сфері реклами і зв’язків з громадськістю, а також запропоновано план дій для запобігання та вирішення такої кризової ситуації. Для формування етапів протидії культурі скасування було розроблено план реагування на кризові ситуації, пов’язані з репутаційними онлайн втратами, а також було виокремлено ключові кроки, які є найбільш дієвими. Аналіз проводився на актуальних кризових кейсах, шляхом дослідження першоджерел та збору інформації від різних сторін конфліктів. Наведені висновки несуть рекомендаційний характер і можуть бути використані в роботі фахівця у сфері реклами та зв’язків з громадськістю з метою профілактики «скасування».Документ Відкритий доступ Соціальні мережі як інструмент політичного маркетингу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Яцун, Олександра Станіславівна; Смола, Лідія ЄвстахіївнаОб’єктом дослідження є соціальні мережі як інструмент політичного маркетингу. Предметом дослідження є особливість використання платформ соціальних мереж, зокрема Facebook, Instagram, Twitter, YouTube та TikTok, як інструменту політичного маркетингу. Мета роботи – розкрити особливості соціальних мереж як інструменту політичного маркетингу. У магістерській дисертації розглянуто теоретико-методологічні засади дослідження соціальних мереж як інструменту політичного маркетингу. Охарактеризовано особливості використання соціальних мереж у політичному маркетингу. Визначено місце і роль соціальних мереж як інструменту політичного маркетингу. З’ясовано особливості використання соціальних мереж як інструменту політичного маркетингу в Україні. У магістерській дисертації сформульовано власне трактування поняття політичного маркетингу; систематизовано хронологію розвитку соціальних мереж як частини інтернет-технологій; проаналізовано використання TikTok українськими політиками для впливу на електорат; визначено роль соціальних мереж як інструменту політичного маркетингу в Україні. Практичне значення отриманих результатів може використовуватися для покращення практики застосування соціальних мереж політичними лідерами, партіями та інститутами, громадськими організаціями, які хочуть побудувати тісну комунікацію з громадськістю. Результати дослідження можуть бути використані для інформування громадськості про вплив соціальних мереж на політичні погляди та вибір.Документ Відкритий доступ Виховний складник дитячої художньої літератури: напрями роботи редактора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Москаленко, Ольга Олегівна; Фіялка, Світлана БорисівнаАктуальність дослідження полягає в обґрунтуванні важливості упровадження виховного складника до дитячої літератури з урахуванням новітніх тенденцій книговидавничого ринку та визначенні ролі редактора під час опрацювання сучасних дитячих видань. Метою магістерської дисертації є виокремити прийоми впровадження виховного складника в художню літературу для дітей на основі українського і зарубіжного досвіду редакційно-видавничої підготовки книг для юних читачів. Об’єктом дослідження обрано український та зарубіжний видавничий ринок дитячої літератури з виховним потенціалом. Наукова новизна одержаних результатів полягає в модернізації поняття виховного складника дитячої літератури, виокремленні власної класифікації різновидів виховних складників на підґрунті дослідження сучасного українського та зарубіжного видавничих ринків. На основі дослідження сформовано перелік рекомендацій для письменників і редакторів.Документ Відкритий доступ Інтерактивні елементи в електронних виданнях для дітей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Ратушна, Аліна Олександрівна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаНа сьогодні бракує наукового підґрунтя щодо створення інтерактивних електронних видань, більшість на видавничому ринку України є перекладними або низькоякісними. Детальне вивчення цієї теми сприятиме створенню якісних українських електронних видань з інтерактивними елементами, максимально пристосованих до потреб вітчизняної аудиторії, що й визначає актуальність нашої роботи. Мета магістерської дисертації – з’ясувати специфіку функціонування та роль інтерактивності в сучасних дитячих електронних виданнях, виявити їх типові недоліки й запропонувати способи їх подолання. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що узагальнено теоретичні напрацювання про інтерактивні електронні видання, вперше створено власну класифікацію цих видань за функціональним призначенням і за типологічними ознаками, запропоновано рекомендації щодо створення дитячого інтерактивного видання з урахуванням психологічних особливостей. Практичне значення результатів, отриманих під час дослідження, полягає у вивченні специфіки інтерактивних елементів у дитячих виданнях для їх популяризації на видавничому ринку; наданні рекомендацій авторам і редакторам, які необхідні для редагування цієї літератури.Документ Відкритий доступ Редакторська підготовка креолізованих текстів та роль редактора у роботі з ними(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Гриценко, Альона Сергіївна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаМагістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, що нараховує 67 позицій. Актуальність обраної теми зумовлює те, що ми повсюдно стикаємося з креолізованими текстами (в єдиному семантичному просторі яких взаємодіють вербальні та невербальні компоненти) і поглинаємо їх, часто несвідомо. Осмислений підхід до створення таких текстів зможе розкрити їхній прагматичний потенціал. Метою магістерської дисертації є з’ясування специфіки участі редактора в роботі з креолізованими текстами та його ролі в розкритті їх прагматичного потенціалу. Об’єкт дослідження – креолізований текст як феномен полікодового тексту, що забезпечує комплексний, прагматичний вплив на реципієнта. Наукова новизна отриманих результатів полягає в обґрунтуванні навчальних можливостей коміксу та переваг їх використання в освітній галузі, а також у з’ясуванні ролі редактора під час роботи над креолізованим текстом на прикладі створення науково-популярного коміксу.