Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ВСР) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 80
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ PR-стратегія просування бренду в мережі Інтернет (на прикладі ТОВ «НОВА ПОШТА»)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Бортницька, Вікторія Вячеславівна; Магда, Євген ВалерійовичОб’єктом дослідження є інтернет-маркетинг на ринку поштових послуг. Метою дослідження є теоретичні аспекти та практичні засади формування стратегії просування бренду в мережі інтернет та розробка заходів щодо удосконалення стратегії просування бренду «Нова пошта». Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі було висвітлено сутність стратегії просування бренду в мережі інтернет, розкрито підходи до формування та оцінювання даної стратегії та визначено важливість PR, як одного із інструментів просування бренду в мережі інтернет. У другому розділі було проаналізовано діяльність компанії «Нова пошта», досліджено, які канали та інструменти компанія використовує для просування бренду в мережі інтернет та визначено роль PR у маркетинговій діяльності компанії. У третьому розділі було досліджено, як споживачі сприймають бренд «Нова пошта», та розроблено рекомендації, – щодо покращення стратегії просування бренду, які допоможуть бренду покращити імідж, зміцнити роботу над сервісом на відділеннях та усунути негативні коментарі співробітників, щодо поганих умов роботи.Документ Відкритий доступ SEO як метод просування веб-сайта(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Григоренко, Анна Василівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМагістерська дисертація присвячена дослідженню SEO як методу просування веб-сайта. Метою магістерської дисертації є розробка стратегії SEO для комерційного сайта. У роботі розглянуто модель аналізу прикладів SEO для сайтів конкурентів. Результати цього дослідження дозволили виявити сильні місця SEO сайтів конкурентів та включити їх як зразки для реалізації SEO на сайті ресторану «Шоті». Також перед створенням стратегічної частини проєкту було проведено дослідження вподобань основної цільової аудиторії. Розроблена стратегія створена як з врахуванням наявного досвіду просування сайта ресторану «Шоті», так і вподобань потенційної аудиторії. Частина дослідження присвячена прогнозуванню ефективності застосування SEO комерційними сайтами. Визначено рівень релевантності SEO як засобу просування в сучасних умовах.Документ Відкритий доступ UX-контент як об’єкт роботи редактора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Супрун, Яна Миколаївна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаСупрун Я. М. UX-контент як об’єкт роботи редактора : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 134 с. Магістерська дисертація містить вступ, 3 розділи, висновки, список використаної літератури з 82 бібліографічних найменуваннями та 11 додатками. Актуальність теми обґрунтована необхідностю дослідити UX-контент як нову галузь написання текстів для онлайн-платформ, визначити перелік редакторських навичок, необхідних для роботи із цим контентом і спроєктувати лендинг для книжкового клубу, практично застосувавши ці знання та посприявши популяризації відвідування книжкових обговорень в Україні. Метою магістерської дисертації є розкриття особливостей UX-контенту як обʼєкта редакторської діяльності та практичне застосування набутих знань під час розробки лендингу для книжкового клубу. Об’єкт дослідження — UX-контент як компонент взаємодії користувачів з цифровими продуктами. Предмет — особливості створення та редакторського опрацювання UX-контенту. У дисертації вперше в Україні досліджено UX-контент як об’єкт роботи редактора. Уперше з’ясовано вплив якісних UX-текстів на користувацький досвід, що є важливим аспектом у розвитку цифрових технологій та онлайн-комунікацій. Результати дослідження сприятимуть формуванню принципів ефективної роботи редактора з UX-контентом, зокрема в розробці текстів, орієнтованих на покращення взаємодії користувачів із цифровими платформами. Практичне значення отриманих результатів полягає у створенні лендингу для літературного клубу, який надає зручний доступ до інформації про діяльність проєкту та сприяє залученню нових учасників. Тестування UX-контенту дозволило адаптувати текстовий матеріал до потреб цільової аудиторії, що забезпечує ефективну комунікацію та покращує взаємодію користувачів із платформою.Документ Відкритий доступ Використання сервісів на основі штучного інтелекту для розвитку рекламної індустрії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Сочинська, Альона Анатоліївна; Фіялка, Світлана БорисівнаМагістерська дисертація Сочинсокї Альони Анатоліївни на тему «Використання сервісів на основі штучного інтелекту для розвитку рекламної індустрії» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Обсяг роботи – 123 сторінок. Дисертація містить 18 рисунків, 2 таблиці та 6 додатків. Мета дослідження – обґрунтування потребизастосування сервісів на основі штучного інтелекту для оптимізації та розвитку рекламної діяльності в умовах сучасних викликів. Методи дослідження. Для реалізації мети було використано загальнонаукові методи аналізу та синтезу аналізу та синтезу (для дослідження сучасних теоретичних підходів до використання штучного інтелекту в рекламній діяльності), порівняльний метод (для оцінки переваг і ризиків різних сервісів на основі ШІ у сфері реклами), проєктний метод (для розробки рекомендацій та створення WhatsApp-каналу як інструменту популяризації технологій штучного інтелекту). Із соціологічних було застосовано метод онлайн-опитування (для вивчення досвіду застосування ШІ спеціалістів рекламної галузі). Застосований інтерпретаційний підхід — для аналізу зібраних даних і формулювання висновків щодо перспектив впровадження ШІ у рекламну діяльність. Об’єкт дослідження є процеси використання технологій ШІ в рекламній діяльності. Предмет дослідження є використання сервісів на основі ШІ для вдосконалення методів рекламної діяльності та підвищення її ефективності. У роботі проаналізовано сучасні тенденції впровадження штучного інтелекту в рекламну індустрію; оцінено переваги та ризики використання ШІ в роботі рекламних агентств; надано характеристику основним сервісам на основі штучного інтелекту, що використовуються в рекламі; досліджено досвід рекламних агентств щодо застосування ШІ та визначено вплив цих технологій на професійну діяльність; розроблено рекомендації та практичний інструмент — WhatsApp-канал для популяризації теми використання ШІ в рекламі. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що результати дослідження мають практичну значущість для рекламних агентств та рекламістів, оскільки надають інструменти для оптимізації рекламних кампаній та підвищення їхньої ефективності.Документ Відкритий доступ Використання штучного інтелекту в рекламній діяльності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Коломійчук, Данііл Володимирович; Магда, Євген ВалерійовичКоломійчук Д.В. Використання ного інтелекту в рекламній діяльності: Магістерська дисертація. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. Пояснювальна записка до магістерської дисертації на тему «Використання штучного інтелекту в рекламній діяльності» складається з 75 сторінок комп’ютерного набору, містить 50 бібліографічних джерел. ШІ стає ключовим інструментом у трансформації малого та середнього бізнесу. Він дозволяє оптимізувати операційні процеси, персоналізувати клієнтський досвід та мінімізувати витрати. У роботі розглянуто перспективи використання ШІ у бізнес-процесах, включаючи автоматизацію управління запасами, прогнозування попиту, аналітику маркетингових кампаній та покращення клієнтської взаємодії. Метою магістерської дисертації є дослідження впливу ШІ на ефективність бізнес-операцій та конкурентоспроможність у малих та середніх підприємствах. Завданням є аналіз ключових технологій ШІ, оцінка їх ефективності та розробка рекомендацій щодо інтеграції в бізнес-середовище. Об’єктом дослідження є процеси впровадження ШІ у малому та середньому бізнесі. Предметом дослідження є технології ШІ для автоматизації, прогнозування та аналізу даних. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробці авторського підходу до інтеграції ШІ, що включає стандартизацію операцій, персоналізацію клієнтських сервісів та аналіз даних для стратегічного планування. На прикладі кав’ярні "Затишок" проаналізовано ефективність використання ШІ у реальних бізнес-умовах. Запропоновані рекомендації сприяють покращенню операційної ефективності, зниженню витрат та підвищенню задоволеності клієнтів.Документ Відкритий доступ Висвітлення в медіа сексуального насилля в умовах російсько-української війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Козир, Володимир Сергійович; Смола, Лідія ЄвстахіївнаМагістерська дисертація на тему «Висвітлення в медіа сексуального насилля в умовах російсько-української війни» складається зі 108 сторінок комп’ютерного складання, основного тексту 81 сторінка, містить 56 бібліографічних найменування та 1 додаток. Об’єктом дослідження є українські та закордонні медіа, зокрема інтернет-медіа, які інформують аудиторію щодо перебігу подій російсько-української війни. Метою дослідження є розроблення порад для українських журналістів щодо висвітлення сексуального насилля в умовах російсько-української війни, а також створення мобільного застосунку для українських медійників задля покращення медіаграмонтності. У ході дослідження було проаналізовано праці науковців, які досліджують тему сексуального насилля та появу цього явища, міжнародні та українські правові документи. Під час дослідження проаналізовано матеріали українських та закордонних журналістів та їх вплив на аудиторію. Розглянуто висвітлення злочину під час російсько-української війни українськими медіа. Результатом роботи є розробка концепції створення мобільного застосунку для українських медійників, щоб підвищити медіаграмотність та підняти українську журналістику на новий рівень. Також запропонована анонімна платформа для жертв сексуального насилля під час війни в Україні.Документ Відкритий доступ Виховний складник дитячої художньої літератури: напрями роботи редактора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Москаленко, Ольга Олегівна; Фіялка, Світлана БорисівнаАктуальність дослідження полягає в обґрунтуванні важливості упровадження виховного складника до дитячої літератури з урахуванням новітніх тенденцій книговидавничого ринку та визначенні ролі редактора під час опрацювання сучасних дитячих видань. Метою магістерської дисертації є виокремити прийоми впровадження виховного складника в художню літературу для дітей на основі українського і зарубіжного досвіду редакційно-видавничої підготовки книг для юних читачів. Об’єктом дослідження обрано український та зарубіжний видавничий ринок дитячої літератури з виховним потенціалом. Наукова новизна одержаних результатів полягає в модернізації поняття виховного складника дитячої літератури, виокремленні власної класифікації різновидів виховних складників на підґрунті дослідження сучасного українського та зарубіжного видавничих ринків. На основі дослідження сформовано перелік рекомендацій для письменників і редакторів.Документ Відкритий доступ Вплив спорту на формування міжнародного іміджу України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Проданчук, Оксана Вікторівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаОб’єктом дослідження є міжнародний імідж України. Мета роботи – визначити роль спорту у формуванні міжнародного іміджу України. У магістерській дисертації було проаналізовано теоретичні доробки вітчизняних та закордонних науковців у галузі формування іміджу. Визначено сутність цього поняття, а також досліджено різні трактування понять «імідж країни» та «міжнародний імідж країни». Досліджено моделі формування іміджу та вплив спортивних досягнень на його створення. Розглянуто закордонний та вітчизняний досвід використання спорту у формуванні іміджу країни. Практичне значення отриманих результатів може застосовуватись на практиці державними та громадськими організаціями, які зацікавлені у покращенні міжнародного іміджу України.Документ Відкритий доступ Вплив територіального брендингу на розвиток туризму(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Вітюк, Лілія Сергіївна; Балюн, Оксана ОлександрівнаБрендинг територій почали активно застосовувати як українські, так і закордонні територіальні бренди (міста, регіони, країни), оскільки саме ці технології допомагають підвищити конкурентоспроможність території на ринку як туристичної одиниці, а внаслідок цього привабити більшу кількість туристів, інвесторів та інвестицій. У свою чергу такі надходження сприяють багатопрофільному розвитку території. Це робить бренд території необіхдним фактором її успішного просування на ринку туризму. Метою магістерської дисертації є визначити ефективність використання відеореклами як інструмента просування туристичного складника бренду територій. Об’єкт – туристичний складник бренду території. Предмет – відеореклама як засіб просування вітчизняного територіального бренду на прикладі регіону Вінниччини. Наукова новизна одержаних результатів: доповнено та систематизовано наукові підходи до вивчення понять «брендинг територій», «бренд території» та їх складників, сформовано авторське трактування визначення «бренду території»; досліджені та узагальнені загальні тенденції розвитку ринку туристичних брендів України, визначені ефективність та успішність використання туристичними брендами промо-роликів з метою просування власного бренду, сформовані рекомендації до їх створення та просування.Документ Відкритий доступ Відеоігри як інструмент пропаганди в контексті російсько-української війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Кудлінський, Андрій Володимирович; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМагістерська дисертація на тему «Відеоігри як інструмент пропаганди в контексті російсько-української війни» на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» зі спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» написана обсягом 73 сторінок і містить 41 джерело за переліком посилань. Метою дослідження є створення власної відеогри з елементами проукраїнської та антиросійської пропаганди, з урахуванням можливостей відеоігор як інструменту пропаганди. Методи досліджень. В магістерській дисертації роботі використовуються такі методи дослідження: аналітико-синтетичний метод термінологічного аналізу, порівняльний метод і метод узагальнення, індукція та дедукція. Зазначені методи та дослідження застосування відеоігор з пропагандистською метою, дозволяють оцінити можливості та перспективу розвитку інформаційної політики у цьому напрямку.Документ Відкритий доступ Візуальна комунікація покоління Z(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Шавловська, Тетяна Володимирівна; Смола, Лідія ЄвстахіївнаАктуальність дипломного проєкту. Упродовж років науковці детально досліджують розвиток поколінь та їх особливості. Одна з провідних ознак, яка може відрізнити одне покоління від іншого, – це способи комунікації представників певної вікової категорії зі світом. У соціальній реальності нашого часу будь-яка подія супроводжується різними видами комунікації, які є проявом відносин між різними групами населення. Візуальна комунікація орієнтована на спостереження за повсякденністю та виявлення другорядних сенсів. Вплив візуальних образів та їх роль висвітлена у наукових публікаціях XXI ст. Багато з цих теорій посилаються на доробки XX ст. Візуальні форми, символи та образи несуть більший інформаційний потенціал, оскільки містять у собі цілісну й різноманітну інформацію в розгорнутому вигляді. Візуальні форми стали основним складником комунікаційної взаємодії у ХХI ст. та основним засобом взаємодії покоління Z. Покоління Z взаємодіє за допомогою візуальної комунікації й отримує від неї більше користі, ніж будь-яке інше покоління до них, це відкриває нові можливості для компаній та брендів, які готові адаптуватись і розвиватись. Фотопроєкт – приклад формату, через який можна розповісти історію візуальною мовою. Переважно цей формат охоплює фотографії та текст, який виступає як доповнення до основної, візуальної частини. Фотографії, поєднані однією концепцією, можуть бути набагато впливовішими за традиційні засоби донесення інформації. Портрет молоді покоління Z, як досить суперечливої спільноти, ще не був представлений у форматі фотопроєкту в Україні, що й зумовлює актуальність магістерської дисертації. Об’єкт дослідження – візуальна комунікація покоління Z. Предмет дослідження: авторський фотопроєкт «Портрет покоління Z», що демонструє способи візуальної репрезентації життя молоді покоління Z через фотографію. Мета дослідження: розкрити візуальну комунікацію покоління Z та реалізувати фотопроєкт «Портрет покоління Z». Завдання дослідження: -дослідити термінологічний дискурс сутності понять «візуальна комунікація» та «покоління Z»; -визначити особливості візуальних засобів комунікації; -дослідити фотографію як засіб комунікації; -розробити концепцію фотопроєкту та здійснити його реалізацію. Методи дослідження. Серед методів, застосованих у роботі, – метод кейс-аналізу (аналіз існуючих прикладів світових та українських фотопроєктів про покоління), компаративний (порівняння підходів у роботі з візуальною інформацією та її структурування), емпіричний (базувався на постійному спостереженні за активністю покоління Z у соціальних мережах, допомагав отримати нові знання про її функціонування, ритм та особливості), також використовувався один із соціологічних методів етнометодології – аналіз проведених розмов (досліджувався спільний та відмінний життєвий досвід у інтерв’ю, акцент робився на індексичних висловах – тих, що можуть бути зрозумілими лише для представників певного покоління, та описують унікальне та специфічне). Також були застосовані традиційні методи: метод соціологічного опитування (анкетування), синтез (вивчено погляди різних науковців на цю тему та, за допомогою узагальнення, було зроблено власні висновки на основі отриманої інформації, абстрагування (відокремлення істотної інформації від неістотної). Новизна. В українському медіапросторі ще не було фотопроєкту, який досліджував би питання мотивації, свободи та стереотипів покоління Z. Специфіка фотопроєкту зумовлена довготривалою працею над обраною темою, володінням технічними інструментами фотозйомки, умінням інтерв’ювати, концептуально оформлювати отриману інформацію в цілісний продукт. Ступінь наукової розробленості або вивченості теми: основу дипломного проєкту становлять наукові праці, в яких досліджували сутність поняття «теорія поколінь» та «візуальна комунікація». Також дослідження проведено на основі статей науковців, що висвітлювали дотичну тему. Наукова новизна одержаних результатів: визначено основні інструменти та особливості комунікації покоління Z, які були використані у розробці фотопроєкту «Портрет покоління Z». Теоретичне і практичне значення. Магістерська дисертація, а саме його практична частина – фотопроєкт, є продуктом, який готовий до публікації в медіа. Проєкт має теоретичне значення для тих, хто хоче втілити власний фотопроєкт, та тих хто досліджує питання фотожурналістики та життя покоління Z. У магістерській дисертації детально пояснені всі етапи роботи над авторським фотопроєктом, які можуть бути покроковою інструкцією в роботі над довготривалим проєктом. Також наведено рекомендації щодо комунікаційної взаємодії з представниками покоління Z. Структура роботи зумовлена метою та завданнями дослідження. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Перший розділ присвячено дослідженню історії та розвитку проблематики візуальної комунікації й теорії поколінь. Другий розділ описує характерні особливості взаємодії покоління Z у соціальних мережах, а також досліджує феномен фотографії як інструменту візуальної комунікації. Третій розділ присвячено розробці та реалізації авторського фотопроєкту «Портрет покоління Z».Документ Відкритий доступ Гендерна стереотипізація в рекламі: етичний аспект(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Росковінська, Юліана Юріївна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМагістерська дисертація на тему: «Гендерна стереотипізація в рекламі: етичний аспект». Київ, НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2022 рік. Науковий керівник Фісенко Т. В. Об’єктом дослідження є гендерна стереотипізація у рекламі. Метою дослідження – виявлення поведінкових форм сприйняття споживачів рекламної продукції із використанням гендерної стереотипізації. Робота складається зі вступу, трьох розділів, які поділяються на три підрозділи, висновків, списку використаної літератури (44 позиції), 3-х додатків. Загальний обсяг 131 сторінка. Основний текст – 80 сторінок. У першому розділі розглянуті поняття «гендер», «стать», «гендерні стереотипи». Окреслені найчастіше трансльовані у рекламі стереотипізовані образи і гендерні ролі жінок та чоловіків. Описано вплив гендерної стереотипізації у рекламі на свідомість споживача. У другому розділі простежено застосування гендерних стереотипів у західній та українській рекламі станом на 2022 р. Проведено дослідження про поінформованість суспільства щодо питань гендерних стереотипів, виявлено характер сприйняття продуктів із гендерними упередженнями споживачами. У третьому розділі сформована стратегія задля запобігання гендерним стереотипам у рекламних продукта, яка реалізована на платформах магазину автомобільного скла Delta Glass.Документ Відкритий доступ Гумор як засіб формування громадської думки під час російсько-української війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Радзівілюк, Катерина Ігорівна; Литвин, Аеліта ВасилівнаМагістерська дисертація на тему «Гумор як засіб формування громадської думки під час російсько-української війни» містить 92 сторінки комп’ютерного складання, список використаної літератури з 92 бібліографічних найменувань та додатків, які складаються з 12 ілюстрацій. Актуальність обраної теми зумовлена потребою своєчасного відслідковування актуальних інструментів управління громадською думкою під час війни та формування нових знань щодо доречності використання гумору в контексті його впливу на громадськість. Мета магістерської дисертації полягає у визначенні ролі гумору в контексті війни та дослідженні його впливу на формування громадської думки українців. Об’єктом дослідження є гумор як засіб формування громадської думки. Предметом дослідження є гумор як ефективний інструмент впливу на громадську думку під час російсько-української війни. Наукова новизна дослідження полягає в систематизації знань щодо використання гумору як технології управління громадською думкою, виявленні його нових функцій, що з’явилися під час російсько-української війни, та в документуванні реакції громадськості на події війни засобами гумору. Практичне значення отриманих результатів полягає в аналізі використання технологій гумору та фіксуванні моментів воєнних комунікацій. Результатом роботи є створення електронної збірки «Мемологія війни» та наведення рекомендацій щодо використання гумору під час кризових ситуацій.Документ Відкритий доступ Дотримання журналістських стандартів в умовах російсько-української війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Літвінова-Михальонок, Тетяна Володимирівна; Побідаш, Ірина ЛеонідівнаОсновна частина магістерської дисертації на тему: «Дотримання журналістських стандартів в умовах російсько-української війни» складається з 95 сторінок комп’ютерного складання, містить 93 бібліографічні найменування та 6 додатків. Об’єктом дослідження є журналістські стандарти як необхідний фактор професійної роботи журналіста. Метою магістерської роботи є систематизація рекомендацій журналістам для роботи в умовах війни в Україні з урахуванням українських реалій та закордонного досвіду. У магістерській роботі проаналізоване поняття «стандарти журналістики» та етапи становлення професійних норм у світі та Україні. Також досліджено особливості роботи медіа в умовах російсько-української війни на території України та порівняно досвід українських та іноземних журналістів. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що описаний матеріал може використовуватися під час роботи журналістів в умовах російсько-української війни.Документ Відкритий доступ Діджитал-реклама як інструмент підвищення конкурентоздатності бізнесу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Зенькевич, Мілєна Андріївна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаДіджитал став невід'ємною частиною нашого сьогодення. Тепер мережа інтернет для пересічного користувача є не лише джерелом розваг, а й джерелом інформації. Тому й сфера реклами трансформувалась відповідно до сучасних тенденцій. Стрімкий розвиток діджитал-реклами обумовлений безперервним зростання кількості інтернет-користувачів, пандемією, що стала причиною переходу бізнесу на діджитал-майданчики і онлайн-маркетплейси, зміною платоспроможності сучасного покоління споживачів, основна кількість яких є представниками «покоління Z» та міленіалів. Для підтримки конкурентоздатності бізнесу виникає потреба в модернізації рекламної-стратегії та використання діджитал-інструментів, які допомагають оперативно комунікувати з цільовою аудиторією та отримувати результати значно швидше. Актуальність. Ідея функціонування діджитал-маркетингу та його підвиду діджитал-реклами нині є предметом інтересу українських та зарубіжних науковців. Зокрема у своїх працях цю тему досліджували: Т. Харченко, Я. Ларіна, Т. Лотоцька, О. Зелінска, В. Фак, А. Дериколенко, З. Євдокимова, Н. Писаренко, М. Окландер, Н. Рабей, L. Alexander, P. Anderson, S. Movin, М. Mähring, R. Teigland, D. Shaffey F. Ellis-Chdwick та інші. Враховуючи високий науковий інтерес до цієї теми та потреб аудиторії сьогодення — вважаємо актуальним дослідити на прикладі конкретних бізнесів ефективність діджитал-реклами як інструменту підвищення конкурентоздатності бізнесу. Об’єктом роботи є діджитал-реклама як інструмент побудови стратегії конкурентності компанії. Предметом є особливість розроблення ефективної методики діджитал-реклами для українських компаній. Метою нашої роботи є створення методики ефективної діджитал-реклами на підґрунті функціонування реальних бізнес-стратегій. Для досягнення поставленої мети є необхідним виконання таких завдань: 1. Визначити теоретико-методологічні засади: проаналізувати ключові характеристики поняття «діджитал-реклама», визначити її базовий інструментарій та тенденції у її використанні для розвитку бізнесу. 2. На прикладі української та зарубіжної компаній дослідити, яку роль та вплив діджитал-реклама відіграє для сучасного бізнесу, проаналізувати її функції, стратегії та інструменти, які спеціалісти цієї сфери використовують для підвищення конкурентоздатності бізнесу. 4. На основі аналізу впливу діджитал-реклами на конкурентоздатність компанії розробити методику ефективної діджитал-реклами ефективної та провести аналіз її ефективності. Методи дослідження, які було використано: аналіз та синтез теоретичної бази досліджень зарубіжних та українських науковців, порівняння сайтів та профілів в соціальних мережах аналізованих компаній Монобанк та L’Oréal Paris, узагальнення коментарів діджитал-маркетологів вказаних брендів щодо впровадження видозміни рекламних стратегій в сфері діджитал, планів та результатів компаній, що їх досягли бренди завдяки рекламі такого формату. Теоретичну основу дослідження становлять наукові візії закордонних та українських дослідників, персональні сайти та профілі в соціальних мережах аналізованих брендів: Монобанк та L’Oréal Paris, інтерв’ю медіа менеджерів та маркетологів вказаних брендів щодо впровадження видозміни рекламних стратегій у сфері діджитал, планів, амбіцій компаній та результатів, що їх досягли бренди завдяки рекламі такого формату. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ній: вперше: - проведено опитування респондентів щодо розроблення, використання та ставлення до діджитал-реклами; - розроблено методику ефективного використання діджитал-реклами для підняття конкурентоздатності бізнесу, зважаючи на сучасні тенденції удосконалено: - дослідження ефективності сучасних інструментів та тенденції використання діджитал-реклами набули подальшого розвитку: - дослідження поняття «діджитал-реклама» та її використання серед українських компаній. Практичне значення. Ця робота може бути корисною при вивченні теми діджитал-реклами студентами вищих навчальних закладів чи слухачів профільних курсів чи тренінгів, для фахівців сфери реклами чи креативу з метою поглиблення своїх знань. Особистий внесок. На основі теоретичного аналізу наукових джерел та рекламної діяльності компаній, було розроблено методику ефективної діджитал-реклами з урахуванням досвіду українських та зарубіжних компаній. Структура роботи складається зі вступу, трьох розділів, поділених на підрозділи, висновків і списку використаних джерел (93 позиції) та додатків. Загальний обсяг роботи — 113 сторінок, з них — 85 сторінок основного тексту.Документ Відкритий доступ Електронне навчальне видання для вищої школи(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Фіголь, Богдан Олександрович; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаМагістерська дисертація Фіголя Богдана Олександровича на тему «Електронне навчальне видання для вищої школи» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Видавнича справа та редагування», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Обсяг роботи – 108 сторінок. Дисертація містить 9 рисунків, 1 таблицю. Мета дослідження полягає у ґрунтовному з’ясуванні нинішньої ситуації ролі ЕНВ в сучасному освітньому просторі та визначенні основних проблем, з якими стикається редактор під час їх підготовки. Методи дослідження. Для досягнення мети було використано загальнонаукові методи дослідження: аналіз (дослідження структури ЕНВ для вищої школи, специфіки їх створення на основі аналітичної обробки науково-теоретичних джерел; вивчення обраного нами першоджерела на предмет порушень редакторських вимог до ЕНВ); синтез (зіставлення та поєднання наукових поглядів різних науковців на проблему ролі ЕНВ в освітньому процесі, їх структуризації та основних вимог до створюваних зразків); систематизація та узагальнення результатів теоретичних і експериментальних досліджень, висвітлених у науковій літературі (формування мікро- та загальних висновків з приводу досліджуваних у роботі проблем); описовий (характеристика та окреслення особливостей редакційної підготовки ЕНВ, основних типів помилок, що допускаються в них). Крім того, використано сучасні методи контент-аналізу (для виявлення типових помилок в ЕНВ для ЗВО), кейс-дослідження (аналіз репозитарію ЕНВ для вищої школи), метод математичної статистики та кількісної та якісної вибірки (аналіз усіх ЕНВ обраних репозитаріїв та виділення типових недоліків). Об’єкт дослідження – електронні навчальні видання для ЗВО. Предмет дослідження – проблеми редагування ЕНВ для вищої школи, переваги та вади цього типу видань та способи їх усунення редактором, перспективи дослідження та концепція створення ЕНВ для ЗВО. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що вони можуть використовуватися редакторами, авторами під час виконання редакційних завдань для підготовки ЕНВ.Документ Відкритий доступ Заголовки газет і журналів київських закладів вищої освіти(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Іванець, Оксана Миколаївна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаДo магiстерськoї дисертації Іванець Оксани Миколаївни на тему: «Заголовки газет і журналів київських закладів вищої освіти». Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ – 2022 рік. Магістерськa дисертація склaдається зі вступу, трьoх роздiлів, виснoвків, списку викoристаної літератури, додатків. Загальний обсяг дослідження становить 99 сторінок, з них 85 сторінок основного тексту. Aктуальність oбраної теми зумовлює те, щo студентська преса обумовлена глибинними процесами розвитку сфери соціальних комунікацій, становлення епохи інформаційного суспільства, появою нових каналів поширення інформації (Telegram), новітніх технoлогій її збору та опрацювання. Рoль загoловка газетнo-журнальних видань київських закладів вищої oсвіти (ЗВО) дійсно знaчна, оскільки він стaвить за мету привернення уваги читача, його зацікавлення і навіть вираження, лише після цього виконує свою інформативно-розв’яснювальну функцію, а саме пoвідомити читача про зміст статті, публікації тощо. Метoю магістерської дисертації є з’ясування визначення поняття «загoловок», його роль, типи та функції, а також виконання аналізу, порівняння газетно-журнальних видань київських закладів вищої освіти. У магістерській дисертації предстaвлено aналіз типологій заголовків газетних видань (ЗВО), на прикладі газет: «Київський політехнік», «Київський університет». Тaкож проведено характеристику заголовків журнальних видань Київського університету імені Бориса Грінченка, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана та комплектів газет (2020-2021 роки) Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського (КПІ ім. Ігоря Сікорського), Київського національного інституту імені Тараса Шевченка (КНУ імені Тараса Шевченка). Науковa новизнa отриманих результатів полягає в обґрунтуванні та порівнянні заголовків газетних і журнальних видань київських (ЗВО) до повномасштабної російської агресії на території України та під час: на прикладі комплектів газет за 2022 рік (КПІ ім. Ігоря Сікорського), (КНУ імені Тараса Шевченка).Документ Відкритий доступ Заголовний комплекс медіаматеріалів як інструмент маніпуляції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шмагун, Валерія Іванівна; Фіялка, Світлана БорисівнаПояснювальна записка до магістерської дисертації на тему: «Заголовний комплекс медіаматеріалів як інструмент маніпуляції», 2022 рік. Об’єктом дослідження є заголовки новин україномовних та англомовних медіа. Метою роботи полягає в тому, щоб охарактеризувати різноманіття прийомів та засобів мовної маніпуляції в матеріалах популярних україномовних та англомовних новинних медіа. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків. У першому розділі було проаналізовано суть поняття «маніпуляція», «гачки», «клікбейт», «заголовний комплекс», охарактеризовано методи мовного маніпулювання в медіа. У другому розділі було здійснено аналіз методів створення маніпулятивних заголовків і проаналізовано результати проведеного опитування читачів новин. У третьому розділі були запропоновані способи створення заголовків під час формування стратегії комунікації, розроблено посібник порад зі створення цієї стратегії. Ґрунтуючись на опрацьованому та проаналізованому матеріалі, і проведеному опитуванні, було визначено, які самі заголовки приваблюють читачів до відвідування сайту за посиланням, що є ефективними «гачками» та як створити «клікбейт» і ефективний заголовок, що привабить аудиторію та надасть комунікаційнику конкурентну перевагу.Документ Відкритий доступ Зміни у рекламному ринку під час пандемії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Середюк, Сніжана Олегівна; Фіголь, Надія МиколаївнаМагістерська дисертація присвячена дослідженню змін у рекламному ринку під час пандемії, інструментів та результатів. У теоретичній частині проведено дослідження літератури та авторів, які вивчали це питання, особлива увага приділена новим методам просування товарів під час пандемії, її механізмів та інструментів впливу. У другому та третьому розділах розглянуто приклади української і польської реклами та інструменти впливу, які в ній використовуються. Проаналізовано методи впливу рекламних повідомлень на психіку споживачів, їх маніпулятивні механізми. Було виявлено нові методи рекламування товарів, зміни у поведінці споживачів, методи сприйняття через різні аналізатори. Сформовано рекомендації для виробників товарів, послуг, що зможуть покращити обіг товару завдяки новим методам просування.Документ Відкритий доступ Книговидання під час російсько-української війни (2014-2022 роки)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Загоруй, Анастасія Сергіївна; Левчук, Олена МиколаївнаМагістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновку, переліку посилань з 92 найменувань, 1 додатка і містить 16 рисунків. Повний обсяг магістерської дисертації складає 84 сторінки, додатки — 3 сторінки. Актуальність теми. Дослідження книговидавничого ринку під час російсько-української війни (2014-2022 роки) дозволить визначити основні напрями роботи українських видавництв на перспективу. Дисертаційна робота магістра виконувалась у Національному технічному університеті України «Київському політехнічному інституті імені Ігоря Сікорського» згідно з визначеним планом. Метою дослідження є визначення основних напрямків розвитку книговидання в Україні з 2014 по 2022 рік. Щоб її реалізувати сформовані задачі дослідження: виявити основні риси розвитку книговидавничої справи в Україні з 2014 по 2022 рік, увиразнити їх відмінність від попереднього періоду; дослідити сучасний стан видавничої справи в Україні під російською воєнною агресією; здійснити аналіз практичної діяльності українських видавців; сформувати основні вимоги щодо можливої підтримки українських видавців державою та рекомендації для видавців з подолання впливу наслідків російської військової агресії. Об'єктом дослідження є українські видавці та видавничі структури, а предметом аналізу — їхня діяльність за умов зовнішньої та внутрішньої агресії рф. Методи дослідження: історичний метод, метод аналізу та синтезу, методи абстрагування, індукції та дедукції. Найбільш суттєвими науковими результатами магістерської дисертації є визначення напрямів роботи українських видавців під час російсько-української війни.