Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ВСР) за Автор "Вітюк, Лілія Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вплив територіального брендингу на розвиток туризму(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Вітюк, Лілія Сергіївна; Балюн, Оксана ОлександрівнаБрендинг територій почали активно застосовувати як українські, так і закордонні територіальні бренди (міста, регіони, країни), оскільки саме ці технології допомагають підвищити конкурентоспроможність території на ринку як туристичної одиниці, а внаслідок цього привабити більшу кількість туристів, інвесторів та інвестицій. У свою чергу такі надходження сприяють багатопрофільному розвитку території. Це робить бренд території необіхдним фактором її успішного просування на ринку туризму. Метою магістерської дисертації є визначити ефективність використання відеореклами як інструмента просування туристичного складника бренду територій. Об’єкт – туристичний складник бренду території. Предмет – відеореклама як засіб просування вітчизняного територіального бренду на прикладі регіону Вінниччини. Наукова новизна одержаних результатів: доповнено та систематизовано наукові підходи до вивчення понять «брендинг територій», «бренд території» та їх складників, сформовано авторське трактування визначення «бренду території»; досліджені та узагальнені загальні тенденції розвитку ринку туристичних брендів України, визначені ефективність та успішність використання туристичними брендами промо-роликів з метою просування власного бренду, сформовані рекомендації до їх створення та просування.