Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Автор "Жигалкевич, Жанна Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Маркетингова програма виведення нового товару на ринок(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Войтенко, Олександра Андріївна; Жигалкевич, Жанна МихайлівнаОсновна частина магістерської дисертації виконана на 116 сторінку, містить 22 таблиць, 18 рисунків та 1 додаток. Метою даної роботи є розроблення маркетингової програми виведення нового товару ТОВ «ЕКО ВАМ АГРО», а саме органічну соняшникову олію на промисловий ринок. У ході роботи було окреслено теоретичні засади поняття «новий товар», визначено наукові підходи виведення нового товару на ринок та досліджено процес розроблення маркетингової програми та використання доцільних маркетингових інструментів при виведенні нового товару. При ретельному аналізу стану та тенденцій ринку сільськогосподарської продукції та маркетингової діяльності ТОВ «ЕКО ВАМ АГРО» було чітко сформовано маркетингову управлінську проблему – розроблення маркетингової програми виведення нового товару на ринок. Для розроблення рекомендацій щодо вирішення маркетингової управлінської проблемою було проведено маркетингове дослідження. Маркетингове дослідження містило проведення кабінетного дослідження та глибинних інтерв’ю, а саме використання методу ділових контактів. Кількісно та якісно проаналізувавши отримані результати, було отримано змогу розробляти маркетингову програму. Результатами даної магістерської дисертації стали грунтовні рекомендації щодо впровадження маркетингової програми виведення нового товару на ринок та її економічне обгрунтування, що дало змогу підтвердити доцільність запропонованих дій.Документ Відкритий доступ Удосконалення комунікаційної політики компанії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Опанасенко, Олександр Валентинович; Жигалкевич, Жанна МихайлівнаУ магістерській дисертації було розглянуто ринок ресторанних послуг в Україні, а саме досліджено комунікаційну політику компанії «Choice QR». Об'єктом дослідження ‒ комунікаційна політика компанії. Предметом дослідження ‒ теоретичні та науково-методичні положення щодо удосконалення комунікаційної політики компанії. Роботу розділено на три розділи. В першому розділі дослідили науково- методичні підходи та понятійний апарат комунікаційної політики ТОВ «Choice QR». На основі проведеного аналізу було сформовано власний підхід до створення маркетингової стратегії щодо удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Choice QR». В другому розділі проведено ситуаційний аналіз та визначили чинники,які впливають на діяльність підприємства. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Choice QR» показав потенціал до досягнення поставлених стратегічних цілей. Провели маркетингове дослідження. Воно дозволило уточнити особливості поведінки кінцевих користувачів продукції, визначити механізмиудосконалення комунікаційної політики підприємства, з'ясувати механізми збуту та просування послуг ресторанного бізнесу та оцінити ставлення користувачів до нових послуг компанії. В третьому розділі було узагальнено отриману інформацію тасформовано маркетингову стратегію удосконалення комунікаційних послуг компанії на ринок ресторанного бізнесу в Україні. Зазначені рекомендації стосуються також комплексу маркетингу на період м'якого запуску. В кінці провели аналіз економічної доцільності запропонованих заходів.Документ Відкритий доступ Формування політики просування товару на міжнародному ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Романовська, Валерія Валеріївна; Жигалкевич, Жанна МихайлівнаОсновна частина магістерської дисертації виконана на 119 сторінках, містить 19 таблиць та 35 рисунків. Метою поданого дослідження є вивчення, дослідження теоретико-практичних засад та розробка політики просування компанії ТОВ «ЕС-ВІ-ДЖЕЙ БЬЮТІ ЕКВІПМЕНТ» на міжнародному ринку виробництва обладнання для манікюру. У ході роботи були виявлені основні інструменти та етапи політики просування, розглянуто етапи впровадження політики просування на міжнародному ринку та проаналізовано специфіку просування для B2B та B2C компаній. Після проведеного аналізу зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища компанії, було виявлено маркетингову управлінську проблему що полягає в формуванні політики просування компанії на ринку Іспанії. Обʼєкт дослідження – політика просування компанії. Предмет дослідження – науково-практичні підходи щодо формування політики просування компанії на міжнародному ринку. Для вирішення виявленої МУП було проведено ряд досліджень, а саме: кабінетні дослідження, анкетування та фокус групи. Під час аналізу отриманих результатів було застосовано якісну та кількісну оцінку даних. Результатами дослідження є стратегічна розробка політики просування компанії ТОВ «ЕС-ВІ-ДЖЕЙ БЬЮТІ ЕКВІПМЕНТ» на ринку виробництва обладнання для манікюру в Іспанії, формування рекомендацій до впровадження окремих елементів політики просування та економічне обґрунтування доцільності впровадження даних заходів.