Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Автор "Лебеденко, Сергій Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Маркетинг у стратегічному управлінні бізнесом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Наконечна, Валерія Олександрівна; Лебеденко, Сергій ОлександровичДокумент Відкритий доступ Формування конкурентних переваг вітчизняних підприємств на зарубіжному ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Новицький, Богдан Сергійович; Лебеденко, Сергій ОлександровичМагістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел в обсязі 60 шт. Робота виконана на 100 сторінках, без врахування літератури, містить 22 рисунків та 4 таблиці. Дипломна робота спрямована на дослідження сутності та технології формування конкурентних переваг, що важливо для бізнесу в умовах мінливого середовища підвищенню ефективності експортної діяльності підприємства, розробці пропозицій та заходів щодо удосконалення експортних операцій та оцінці економічної ефективності наведених пропозицій на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Нова Пошта». У вcтупі визначено актуальність і практичну цінність теми дослідження, основна мета і завдання дослідження, відзначено предмет і об’єкт дослідження, вказані основні методи дослідження. У розділі 1 висвітлено важливість формування конкурентних переваг для забезпечення стійкого розвитку, причому акцент робиться на необхідності врахування як природних, так і штучних конкурентних переваг. Розділ 2 глибше досліджує стратегічне управління, аналіз конкурентоспроможності та маркетингові стратегії. Він підкреслює важливість постійного аналізу та адаптації стратегій під мінливі умови ринку. У розділі 3 фокус зміщується на логістику та міжнародну експортну діяльність. Тут обговорюються труднощі і виклики, які виникають на міжнародному ринку транспортних послуг, і пропонуються конкретні стратегії для вирішення цих проблем. Запропоновано стратегічні рішення, такі як співпраця з «InPost», використання інноваційних технологій та покращення логістичного обслуговування. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження.