Бакалаврські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КПМ) за Автор "Агеєв, Павло Павлович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ „VERUM AUDIO“ на ринку навушників України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Агеєв, Павло Павлович; Стадніченко, Вадим ВолодимировичДипломна робота на тему: «Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «VERUM AUDIO» на ринку навушників України» оформлений на 136 сторінках, включає в себе 22 таблиці, 21 рисунок, 6 формул, 1 додаток. Тема є актуальною, адже в періоди невизначеності та протиріч, умови ринку в Україні переживають великі зміни, які мають значний вплив на стан економіки та бізнес-середовище. В таких обставинах, ТОВ «VERUM AUDIO» демонструє необхідність вдосконалення власної системи маркетингових взаємодій на українському ринку навушників. Така потреба випливає з нагальності ефективно відповісти на виклики, що виникають унаслідок динамічних змін ринку, та розробити вирішення існуючих проблем у контексті протиріч. Метою виконання цієї роботи є формування теоретичних і практичних рекомендацій щодо оптимізації системи маркетингових комунікацій ТОВ «VERUM AUDIO» в секторі навушників України. Ціль маркетингового аналізу полягає в визначенні сприйняття споживачів продукції та зборі даних про моделі поведінки споживачів, їхні стереотипи та ризики під час придбання продукту. Проект включає аналіз маркетингового середовища у сфері навушників. Було сформульовано 9 дослідницьких завдань, 11 дослідницьких питань, була розроблена методика збору та обробки інформації, отриманої в результаті дослідження. Використані методики дослідження включають методи синтезу, порівняльного аналізу, логічного міркування та аналогії, а також SWOT-аналіз і опитування потенційних споживачів як метод маркетингового дослідження. Набуті в ході дослідження дані дозволили сформулювати рекомендації для оптимізації системи маркетингових взаємодій підприємства, використання яких покращить позиціонування компанії на ринку. Результати вимірювання економічної ефективності проекту підтвердили правильність вищезазначених рекомендацій. У результаті дослідження було представлено такі елементи практичної новизни: запропоновано модель вдосконалення системи маркетингових взаємодій.