Бакалаврські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КПМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 188
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Адаптація AR мобільного додатку IKEA для ринку України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Прибиша, Яна Русланівна; Черненко, Оксана ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Бренд-аудит закладу системи HoReCA(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Каракуця, Марія Андріївна; Зозульов, Олександр ВікторовичРобота, що складається з 135 сторінок та містить 17 ілюстрацій, присвячена проведенню бренд аудиту закладу громадського харчування (HoReCa). Головною метою роботи є оцінка та аналіз поточного стану бренду закладу з метою виявлення сильних та слабких сторін, а також розробка рекомендацій для покращення його іміджу та конкурентоспроможності. Однією з основних частин роботи була розглянута можливість ребрендингу ресторану. Ребрендинг є стратегічним кроком, який дозволяє змінити сприйняття бренду та його позиціонування на ринку. Розглянутий ребрендинг мав на меті поліпшити імідж закладу, залучити нових клієнтів та підвищити його конкурентоспроможність. Для досягнення поставленої мети були застосовані різноманітні методи дослідження, включаючи проведення опитування (методом глибинного інтерв'ю) клієнтів закладу. Опитування дало змогу зібрати цінну інформацію про сприйняття бренду, якість обслуговування та рівень задоволеності клієнтів. Результати проведеного дослідження показали, що заклад має свої сильні сторони, але також існують певні недоліки, що обмежують його потенціал. Пропонований ребрендинг мав на меті усунути ці недоліки та створити нові можливості для розвитку закладу. Новизною роботи є висунення конкретних пропозицій щодо ребрендингу та розробка стратегії для його успішної реалізації.Документ Відкритий доступ Бренд-трекінг для ТОВ «МК «Галичина»» на ринку України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Самохвалова, Мар’я Олегівна; Черненко, Оксана ВолодимирівнаДипломна робота на тему «Бренд-трекінг ТОВ «МК «Галичина» на ринку України» присвячена оцінюванню позиції бренду «Галичина» на ринку молочної продукції України у свідомості споживачів та відносно конкурентів, оцінюванню результативності поточних маркетингових заходів, що є основною метою роботи. Загальний обсяг роботи складає 114 сторінок. Дипломна робота містить 19 рисунків, 16 таблиць та 2 додатки. Для досягнення мети роботи першим кроком було проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємтсва. В результаті аналізу було визначено маркетингову управлінську проблема ТОВ «МК «Галичина», що полягає у необхідності постіного проведення моніторингу з метою коригування подальших тактичних дій компанії і підтримання актуального розуміння поточного рівня лояльності, впізнаваності тощо. Для вирішення маркетингової управлінської проблеми було проведено бренд-трекінг. В ході дослідження було проведено кабінетні та польові дослідження, з метою збору вторнинної та первинної інформації відповідно. В розрізі кабінетних досліджень було проведено соціальне прослуховування та аналіз відгуків клієнтів, з метою визначення відсотка позитивних та негативних згадувань бренду, визначення основних факторів, що викликають задоволення та незадоволення споживачів продукцією чи досвідом взаємодії з брендом. З метою визначення поточних рівнів показників здоров’я бренду «Галичина» та факторів, що на них впливають, було проведено онлайн-опитування. В результаті дослідження було визначено поточний стан здоров’я бренду «Галичина» та побудовано воронку бренду та конкурентів. На основі отриманих результатів були надані рекомендації, а також обгрунтовано їх економічну доцільність.Документ Відкритий доступ Вибір цільового ринку для інноваційної технології українського стартапу DAGreenTech(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Подольський, Даніель Антонович; Язвінська, Надія ВікторівнаДипломна робота на тему «Вибір цільового ринку для інноваційної технології українського стартапу DAGreenTech» містить 146 сторінок, 28 таблиць, 26 рисунків, 5 формул та 2 додатки. Метою роботи є Вибір цільового ринку для компанії «Daedal Affiliated» з її інноваційними безвуглецевими технологіями очищення газових потоків та виробництва водню. Актуальність теми обумовлена зростаючим попитом на екологічно чисті технології в контексті глобальних зусиль зі скорочення викидів парникових газів та боротьби зі зміною клімату. Безвуглецеві електрохімічні рішення компанії «Daedal Affiliated» для очищення газів та виробництва «синього» водню відповідають цьому тренду та мають значний потенціал на ринку. Для досягнення мети дослідження було проведено ситуаційний аналіз, який включав аналіз діяльності компанії, факторів макро- та мезосередовища. Результати SWOT-аналізу показали, що сильними сторонами «Daedal Affiliated» є інноваційність та екологічність технологій, економічна ефективність та можливість інтеграції в існуючу інфраструктуру. Можливостями є державна політика декарбонізації, зростаючий попит на водень та посилення екологічних норм. У роботі проаналізовано ринок технологій очищення газів та виробництва водню, його динаміку, ключових гравців та конкурентне середовище. Визначено цільові сегменти ринку для технологій «Daedal Affiliated», зокрема біогазова та нафтопереробна промисловість. На основі проведеного аналізу розроблено стратегію виходу на ринок для компанії «Daedal Affiliated», яка включає позиціонування, цінову та збутову політику, комунікаційну стратегію. Запропоновано розвивати партнерські відносини з урядовими органами, галузевими асоціаціями та екологічними організаціями для просування технологій компанії. Практичне значення роботи полягає в розробці конкретних рекомендацій для успішної комерціалізації інноваційних безвуглецевих технологій очищення газів та виробництва водню компанії «Daedal Affiliated» на цільових ринках.Документ Відкритий доступ Вибір цільового сегменту для компанії LTD «Freshcode» на ринку технологій охорони здоров’я(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Скринник, Карина Станіславівна; Язвінська, Надія ВікторівнаБакалаврська робота на тему “Вибір цільового сегменту для компанії LTD «Freshcode» на ринку технологій охорони здоров’я” містить 146 сторінок, 28 таблиць, 26 рисунків, 5 формул та 2 додатки. Метою дипломної роботи є вибір цільового сегменту Freshcode на ринку цифрової охорони здоров‘я. Актуальність теми обумовлена тим, що останній рік у компанії спостерігається значне зниження кількості нових клієнтів та відповідне зменшення прибутковості. Це пов’язано з такими факторами, як початок воєнних дій на території України та світова економічна криза. Щоб нівелювати дану проблему та залучити більше потенційних клієнтів, компанія вирішила обрати єдиний сегмент цільової аудиторії, на якому вона сконцентрує основні зусилля. Це допоможе компанії сфокусуватися на одному напрямі для відточення якості та налагодженої роботи, а також створити дійсно унікальну торгову пропозицію, сформувати імідж компанії в певній ніші та знизити вартість залучення клієнта. Для досягнення цілі дослідження використовувались такі методи, як кабінетні дослідження, а саме проведення портфельного аналізу та детальний аналіз ринку цифрової охорони здоров’я, та глибинні інтерв’ю. Результати роботи включають визначення методології вибору цільового сегмента та власне його вибір. Під час дослідження також було проаналізовано технологічні ніші ринку цифрової охорони здоров’я та їх потенціал для розвитку, специфіку потреб та споживчих мотивів цільової аудиторії, її вимоги до цифрових рішень та особливості вибору технічного партнеру. Крім того, було сформовано рекомендації для удосконалення маркетингової діяльності відповідно до нового цільового сегменту.Документ Відкритий доступ Вибір цільового сегменту для компанії «НЦ АероКонТех»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Шрейдер, Андрій Олександрович; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Вибір цільового сегменту ПАТ «ЛАГОДА» на ринку функціональних харчових продуктів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Волосова, Таїсія Артурівна; Черненко, Оксана ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Виведення безлактозного молока від ТМ «Яготинське» на ринок України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Крячок, Денис Ігорович; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Визначення доцільності виведення на ринок України преміальних холодних соусів ТМ «Торчин»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Парасюк, Олена Василівна; Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Визначення доцільності виведення товару на ринок транспортно-логістичних послуг України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Мірошниченко, Анастасія Володимирівна; Зозульов, Олександр ВікторовичУ бакалаврській дипломній роботі на тему: «Визначення доцільності виведення товару на ринок транспортно-логістичних послуг України» структура роботи має наступний вигдяд: наведено три розділи, по три пункти, висновки та список використаних джерел літератури, що разом містять 116 сторінок, 52 літературних джерела, 32 таблиці, 9 рисунків та 5 формул. Метою роботи є визначення доцільності виведення нового продукту на ринок транспортно-логістичних послуг України на основі аналізу поточного та прогнозованого стану ринку. Вивчення поточної діяльності підприємства ТОВ «ТАС-Логістік» та тенденції розвитку ринку надали основу для розробки стратегічних рекомендацій для успішного виведення товару на ринок. Методологія дослідження була розроблена на основі вивчення практики науковців, що стосувалась розробки товарної стратегії, товарної політики, інноваційних товарів та безпосередньо процесу виведення товару на ринок. Вона включає в себе сукупність загальнонаукових та специфічних методів дослідження: оцінку попиту на залізничні перевезення за допомогою кабінетних досліджень та глибинних інтерв’ю з експертами, проведення порівняльного техніко-економічного аналізу, розрахунок економічної доцільності та розробку маркетингової стратегії. Об’єктом дослідження стала маркетингова діяльність ТОВ «ТАС-Логістік». Предметом – сукупність методичних аспектів організації успішного виведення інноваціного товару на ринок транспортно-логістичних послуг України. Новизна отриманих результатів: - визначено фактори, що впливають на діяльність ТОВ «ТАС-Логістік» та попит на їхні поcлуги; - розроблена стратегія виведення підприємством нового товару на ринок; - визначено залежність попиту на залізничні перевезення від можливостей інших видів транспортування; - спрогнозовано зміни на ринку транспортно-логістичних перевезень залежно від різних сценаріїв розвитку воєнних дій на території України. Результати аналізу, отримані під час дослідження, мають практичне значення, оскільки вони можуть бути використані керівництвом ТОВ «ТАС-Логістік» для успішного впровадження нового продукту на ринок.Документ Відкритий доступ Визначення доцільності виходу підприємства «SOVA jewelry» на міжнародний ринок(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Груздєва, Вероніка Андріївна; Язвінська, Надія ВікторівнаДипломна робота, яка має таку тему: «Визначення доцільності виходу підприємства «SOVA jewelry» на міжнародний ринок» має 114 сторінок, включає в себе 25 таблиць та 28 рисунків. Метою роботи є аналіз вітчизняного ювелірного ринку, його стану та динаміки розвитку, аналіз діяльності підприємства «SOVA jewelry» та його особливостей, та базуючись на результатах аналізу, вибір закордонного ринку та розробка пропозицій щодо вдосконалення маркетингової діяльності на ньому, а також формування висновків. Об’єктом дослідження є ринок ювелірних виробів України та міжнародний ювелірний ринок. Суб’єктом дослідження є підприємство «SOVA jewelry», їх цільова аудиторія, та їх конкуренти на вітчизняному ринку, так і на міжнародному ринку. Предметом дослідження є визначення доцільності виходу компанії на зовнішній ринок. Результатом роботи є вибір найвигіднішого ринку діяльності для «SOVA jewelry», аналіз конкурентів та цільової аудиторії на ньому та розробка пропозицій щодо вдосконалення діяльності. Рекомендації щодо використання результатів роботи можуть розглянутись підприємствами які працюють на ювелірному ринку та розглядають можливість виходу на закордонний ринок.Документ Відкритий доступ Визначення доцільності виходу ТОВ «СПОРТЛАЙФ УКРАЇНА» на закордонний ринок фітнес послуг(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Видиборець, Марія Андріївна; Гнітецький, Євген ВіталійовичДипломна робота на тему «Визначення доцільності виходу ТОВ «СПОРТЛАЙФ УКРАЇНА» на закордонний ринок фітнес послуг» складається з 159 сторінок та містить 37 таблиць, 39 рисунків, 5 додатків та 86 найменувань використаних джерел. Метою роботи є визначення доцільності є визначення доцільності виходу ТОВ «СПОРТЛАЙФ УКРАЇНА» на закордонний ринок фітнес послуг з новою діджитал фітнес послугою. Проведено дослідження, застосовано методи: ситуаційного аналізу для визначення маркетингової управлінської проблеми; кабінетного дослідження для оцінки попиту та визначення загроз і можливостей на закордонному ринку; конкурентного аналізу із застосуванням методу бенчмаркінгу; польового дослідження, яке включало опитування потенційних споживачів та використання кореляційного аналізу для визначення ключових характеристик нової послуги. Наукова новизна результатів. В процесі дослідження ринку фітнес-послуг та поведінки споживачів були розроблені адаптовані до умов ринку Німеччини методики впровадження діджитал фітнес-послуг. Було розроблено рекомендації щодо оптимальних характеристик нової послуги, враховуючи результати опитувань та кореляційного аналізу. Аналітична новизна отриманих результатів полягає у виявленні поточних тенденцій та визначенні чинників ефективності діяльності на міжнародному ринку фітнес-послуг.Документ Відкритий доступ Визначення доцільності коригування товарного портфелю на ринку професійних художніх матеріалів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бондаренко, Наталія Віталіївна; Солнцев, Сергій ОлексійовичПеред будь-яким виробничим підприємством, що працює в умовах українського ринку, стоїть по-справжньому серйозна проблема - це проблема його виживання, забезпеченості безперервності розвитку. Різні підприємства вирішують її різними способами, залежно від того, як складаються умови та обставини, але в умовах жорсткої ринкової конкуренції основним способом підтримки економічної цілісності підприємства буде процес створення та реалізації інновацій. Дипломну роботу виконано на 98 сторінках, вона містить 26 таблиць та 6 рисунків. Дослідження спрямоване на вивчення та аналіз українського ринку професійних художніх матеріалів, зокрема на аналіз його структури та обсягів попиту, настроїв серед можливих споживачів та концепції самого продукту, коригуванні товарного портфелю. Одним етапів є послугувати визначення маркетингової управлінської проблеми. На її основі проводиться формування подальшої ринкової стратегії підприємства. В нашому випадку ми розглядаємо доцільність коригування товарного портфелю на ринку професійних художніх матеріалів. Завершальним етапом та кінцевою метою є аналіз рентабельності та економічної ефективності запропонованих інвестицій та змін. На базі цього визначається доцільність проекту.Документ Відкритий доступ Визначення доцільності модифікації комплексу маркетингу ТОВ «Ідеал Інтернешнл» на ринку послуг з корпоративного навчання(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Повх, Ілля Вікторович; Солнцев, Сергій ОлексійовичДипломна робота на тему «Визначення доцільності модифікації комплексу маркетингу ТОВ «Ідеал Інтернешнл» на ринку послуг з корпоративного навчання»» виконана на 102 сторінках та містить 19 таблиць і 30 рисунків. Актуальність теми характеризується тим, що компанія «Ідеал Інтернешнл» впроваджувала послугу корпоративного навчання, без попереднього дослідження. Так компанія працює вже багато років і її комплекс маркетингу системно ще жодного разу не переглядався. Керівництво не знає, чи відповідає комплекс маркетингу ринковій ситуації, а отже виникає необхідність в визначенні доцільності модифікації комплексу маркетингу компанії «Ідеал Інтернешнл» на ринку корпоративного навчання. Метою даної роботи є визначення доцільності модифікації комплексу маркетингу ТОВ «Ідеал Інтернешнл» на ринку корпоративного навчання. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність компанії «Ідеал Інтернешнл». Предметом дослідження є вивчення теоретичних та практичних положень для проведення аналізу доцільності модифікації комплексу маркетингу послуги корпоративного навчання. Будуть проведені кабінетні дослідження, опитування споживачів, інтерв’ю з експертами галузі корпоративного навчання, а також проведений аудит ресурсів. Результатами роботи буде запропоновані рекомендації, для посилення сильних та нівелюванню слабких сторін елементів комплексу маркетингу компанії «Ідеал Інтернешнл» на ринку корпоративного навчання.Документ Відкритий доступ Визначення доцільності модифікації страхового товару для дітей АТ «СК «Країна»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Федоренко, Ярослав Борисович; Лебеденко, Сергій ОлександровичДана дипломна робота на тему «Визначення доцільності модифікації страхового товару для дітей АТ «СК «Країна» на страховому ринку України складається зі 108 сторінок, на яких розміщено 25 таблиць, 13 рисунків, 7 формул і 1 додаток. Метою даної роботи є визначення модифікації страхового товару для дітей АТ «СК «Країна», адже цей сегмент являється нерозвиненим, однак має високий потенціал. У процесі виконання роботи, було проведено аналіз ситуації, що охоплював перевірку діяльності підприємства на ринку страхування та оцінку маркетингового оточення компанії. Було сформульовано п'ять завдань для дослідження та тринадцять пошукових питань. Розроблено методику збору необхідної інформації та її подальшої обробки. У процесі проведення дослідження було виконано опитування-анкетування 200 респондентів з боку споживачів, а також опитано 8 експертів під час колективного інтерв’ю. Крім того, були проведені кабінетні дослідження. В результаті дослідження були сформульовані рекомендації щодо покращення маркетингових комунікацій компанії АТ «СК «Країна». Після проведення розрахунків було підтверджено економічну ефективність запропонованих заходів. Робота є новаторською через такі досягнення: виявлення основних проблем, таких як масштабна війна, що спричинила кризу та зниження платоспроможності, а також проблеми сприйняття продукту; запропоновані обґрунтовані підходи до вирішення цих проблем шляхом модифікації страхового товару для дітей, що має унікальні особливості і є новизною на ринку.Документ Відкритий доступ Визначення напрямків зростання компанії-виробника біодобавок для агропідприємств(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Вишницька, Софія Володимирівна; Зозульов, Олександр ВікторовичДипломна робота на тему: «Визначення напрямків зростання компанії-виробника біодобавок для агропідприємств» містить 137 сторінку, 17 таблиць, 25 рисунків та 14 додатка. Метою даної роботи є дослідження та визначення напрямків зростання підприємства ТОВ «Коудайс Україна» на ринку агропідприємств України. Основна увага дослідження буде зосереджена на визначенню напрямків зростання та реалізації даних напрямків. Результатами цього дослідження є розробка бренду БМВД для агропідприємств середнього класу та розрахунок економічної доцільності даної розробки. Для проведення маркетингового дослідження було обрано наступні методи дослідження: якісні методи, зокрема анкетування експертів галузі комбікормів та БМВД, співробітників ТОВ «Коудайс Україна» та анкетування агропідприємств-споживачів комбікормів та БМВД України, кількісні методі, такі як кабінетні дослідження отриманої інформації та аналіз вторинної інформації. Результати: проаналізували діяльність компанії та маркетингове середовища, визначити симптоматику маркетингової управлінської проблеми та саму управлінську проблему, визначили цілі та завдання дослідження, розробили хід дослідження. Провели анкетування експертів галузі, співробітників ТОВ «Коудайс Україна» та агропідприємств-споживачів комбікормів та БМВД. Дізнались демографічні та кількісні особливості споживачів, на аналіз яких в подальшому будемо орієнтуватись в дослідженні та розробці подальших напрямків зростання. Розробили рекомендації з розробки бренду БМВД для ТОВ «Коудайс Україна» та розрахували економічну доцільність маркетингових заходів.Документ Відкритий доступ Визначення напрямків зростання українського виробника жіночого одягу ТОВ «ВОВК ГРУП»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Мєсропова, Анна Григорівна; Зозульов, Олександр ВікторовичДипломна робота на тему: «Визначення напрямків зростання українського виробника жіночого одягу ТОВ «ВОВК ГРУП» складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загалом має 178 сторінок, які містять 26 таблиць, 14 рисунків та 13 додатків. Під час виконання завдання було проаналізовано діяльність українського підприємства з виробництва жіночого одягу на внутрішньому ринку. Було досліджено маркетингове середовище підприємства та виявлено маркетингову управлінську проблему, яка полягала у необхідності визначення напрямків збільшення обсягів продажу продукції на патріотично-етнічному ринку та установлення меж цього зростання. При вивченні методології дослідження було досліджено концепції виробничої, технологічної та економічної доцільностей і визначено методи їх аналізу. Було розроблено стратегію введення на ринок нової колекції одягу та запропоновано алгоритм вибору технології виробництва. В результаті проведеного дослідження було визначено прогнозовану ефективність маркетингових заходів для нової продукції за допомогою математичних методів. Були виявлені особливості виробництва продукції, які потребують модернізації обладнання, технічні вимоги споживачів до продукції та економічну доцільність як для виробника, так і для споживача. Були розроблені рекомендації щодо коригування маркетингової діяльності з економічним обґрунтуванням. Методи дослідження, що використовувалися, включали аналіз первинних та вторинних даних, проведення кабінетних та польових досліджень. Використовувалися такі методи: традиційний аналіз, контент-аналіз, економіко-математичні методи та опитування кінцевих споживачів. Для обробки даних використовувалися програми MS Excel та Google Analytics.Документ Відкритий доступ Використання лідерів думок в просуванні продукції ТМ «Приправка»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Бекетова, Вєра Ігорівна; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Диверсифікація продуктового портфеля ТОВ «Агро-Двір»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Попова, Ольга Володимирівна; Язвінська, Надія ВікторівнаВ даній дипломній роботі загалом представлено 15 таблиць та 9 рисунків, які розміщуються на 101 сторінці. Метою написання дипломної роботи є удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Агро-Двір» шляхом диверсифікації продуктового портфеля. Підприємство займається виробництвом та постачанням борошна на В2В ринку України. Основна ціль маркетингового дослідження полягала у виявленні нових можливостей для зменшення ринкових ризиків і збільшення попиту. Для дослідження було обрано методи якісного та кількісного дослідження. Результати дослідження відповідали поточній ринковій ситуації та відображали логічні кроки підприємства «Агро-Двір» у теперішніх умовах. Було розроблено програму диверсифікації продуктового портфеля, що включає впровадження органічного борошна, який має високий потенціал попиту серед існуючих та нових споживачів. Під час аналізу було визначено, що 40% респондентів використовують спеціалізоване борошно для випікання хліба, а 35% – для виробництва кондитерських виробів. Це свідчить про значний попит на такі продукти у даних сегментах ринку. Запропонована програма включає розробку та впровадження спеціалізованого борошна, маркетингові заходи для підвищення обізнаності споживачів та інвестиції в інноваційні технології.Документ Відкритий доступ Доцільність виведення нового товару ТОВ «Олімп» на ринок України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Бур’ян, Поліна Валеріївна; Юдіна, Наталія Володимирівна