Бакалаврські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КПМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 188
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Удосконалення асортиментної політики ТОВ «Асканія-Пак»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Муходінова, Катерина Миколаївна; Лебеденко, Сергій ОлександровичДипломна робота на тему: «Удосконалення асортиментної політики ТОВ «Асканія-Пак» » 132 сторінки, 17 таблиць, 32 рисунки, 1 додаток та 1 презентацію. Актуальність теми обумовлена тим, що ринок крем-меду в Україні є новим та на даний момент стрімко розвивається. Споживчі вподобання щодо продукції швидко змінюються та досі не є дослідженими, кількість конкурентів швидко росте, асортиментний ряд конкурентів постійно поповнюється новими позиціями. Метою дослідження є визначення можливих варіантів для розширення асортименту ТОВ «Асканія-Пак» на основі виявлених уподобань споживачів. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність компанії ТОВ «Асканія- Пак» на ринку меду України. Суб’єкти дослідження - власне компанія «Асканія-Пак», конкуренти компанії, що працюють у галузі крем-меду, споживачі – наявні та потенційні клієнти компанії «Асканія-Пак» та споживачі конкурентів. Пердмет дослідження - споживчі вподобання аудиторії. Дослідження проведені методом анкетування кінцевих споживачів в мережі інтернет та проведення експерименту для визначення думки споживачів щодо готового продукту. Основними результатами є визначення споживчих вподобань аудиторії, аналіз діяльності конкурентів та визначення пропозицій для розширення асортименту компанії – переліку товарних позицій, які варто включити до товарного портфелю компанії. Новизна роботи полягає у тому, що ринок є новим та дослідження поведінки споживачів на ринку ще не проводились на території України.Документ Відкритий доступ Удосконалення стратегії бренду на ринку квиткових операторів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Дмитрів, Богдана Володимирівна; Зозульов, Олександр ВікторовичДипломна робота виконана на 184 сторінки та складається зі вступу, трьох розділів та висновків. Метою даної роботи є розробка стратегії бренду з метою його удосконалення на ринку квиткових операторів. У ході роботи був проведений аналіз факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, виявлено маркетингову управлінську проблему, проаналізовано теоретико-методологічні засади стратегії бренду, визначений тип та методи проведення маркетингового дослідження, після чого реалізовано його. Маркетингове дослідження відбувалося з використанням різних наукових методів, зокрема аналіз, синтез, адаптація, метод теоретичного узагальнення. Для отримання чітких і зрозумілих результатів застосовувалися різні методи та моделі, а саме бізнес-модель CANVAS, матриця Хассі, метод семантичного диференціалу, карти сприйняття, модель Unilever Brand Key. Для отримання необхідної інформації було використано такі методи: опитування, фокус-групу, а також кабінетні дослідження. Результатом проведеного дослідження стала розробка алгоритму вдосконалення стратегії бренду, на основі опрацьованої теоретичної інформації, який полягає в наступному: 1) Провести ситуаційний аналіз; 2) Прийняти рішення щодо ринкової стратегії компанії; 3) Прийняти рішення щодо стратегії позиціонування; 4) Розробити стратегію бренду компанії; 5) Для зручності побудувати матрицю Unilever Brand Key. 6) Визначити заходи, за допомогою яких буде реалізовано стратегію бренду. Ключові слова: ринок квиткових операторів, послуга з продажу квитків на події, стратегія охоплення ринку, стратегія бренду, позиціонування.Документ Відкритий доступ Формування товарної політики підприємства з виробництва домішок для асфальтобетонних сумішей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Міщенко, Владислав Олегович; Зозульов, Олександр ВікторовичДипломна робота на тему: «Формування товарної політики підприємства з виробництва домішок для асфальтобетонних сумішей» містить 129 сторінок, 38 таблиці та 20 рисунків. Актуальність теми полягає в новизні результатів та інформації, що були отримані під час дослідження. Було проаналізовано маркетингові особливості та економічні відносини між суб’єктами ринку, було визначено стан та динаміку ринку асфальтобетонних сумішей та домішок для них. В роботі також було досліджено специфіку послуги, що надає компанія «МАС Енерджі», генезис ринкового попиту на будівельні матеріали, що виготовляє компанія, було визначено фактори маркетингового середовища, проаналізовано споживачів компанії та конкуренцію на ринку, після чого було визначено маркетингово- управлінську проблему, розроблено методологію дослідження, визначено ціль та схему етапів збору даних для проведення дослідження, та праведно збір даних. Після чого були отримані такі результати дослідження: рекомендації по виходу на новий ринок та зміни в товарному асортименті, що було підтверджено економічним розрахунком. Метою даної роботи є дослідження показників ринкового попиту, конкуренції на ринку асфальтобетонних сумішей та домішок для них та оцінки готовності компанії для виходу на новий ринок. Об’єкт дослідження – ринок асфальтобетонних сумішей та домішок для них. Ключові слова: маркетинг, попит, пропозиція, конкуренція, потенціал. Суб’єкт дослідження – ТОВ «МАС Енерджі»; конкуренти компанії. Предмет дослідження – маркетингова діяльність ТОВ «МАС Енерджі» на ринку асфальтобетонних сумішей та домішок для них.Документ Відкритий доступ Розроблення концепції нового продукту для ТМ «Jardin»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Глоба, Марія Сергіївна; Черненко, Оксана ВолодимирівнаПредставлена дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, кожен із яких містить по три пункти, висновків, списку використаних джерел із 52 найменуваннями та додатків. Загальний обсяг роботи – 163 сторінки, у тому числі: 142 сторінки основного тексту, 5 сторінок списку використаних джерел, 4 сторінки додатків. В першому розділі представлено 20 таблиць та 15 рисунків. В другому розділі представлено 6 таблиць та 2 рисунки. Третій розділ містить 14 таблиць та 5 рисунків. Метою написання роботи є визначення причин та передумов виникнення маркетингової управлінської проблеми для компанії «Орімі Україна», яку було визначено наступним чином: розроблення оптимальної концепції продукту для виходу компанії в сегмент 3в1 з торговою маркою Jardin. Ціллю маркетингового дослідження є визначення ставлення споживачів ТМ «Jardin» до кавових міксів 3в1, виявлення упереджень споживачів щодо кави 3в1, визначення атрибутів кави 3в1, які є найціннішими для споживачів. Для проведення дослідження використано загальні наукові методи аналізу, синтезу та аналогій, а також спеціальні методи, такі як PEST-аналіз та SWOT- аналіз, опитування та глибинні інтерв’ю як методи маркетингових досліджень. Аналізували вторинну інформацію щодо стану та динаміки ринку агентств Nielsen та MRC-Brand. Обробка даних здійснювалась за допомогою програмного забезпечення MS Excel, також використовували елементи статистичного аналізу даних. Отримані результати аналізу ринку та споживачів можуть нести практичне значення як для компанії «Орімі Україна», так і для інших підприємств, що функціонують на українському ринку кави. Результати дослідження дозволили розробити концепцію продукту, впровадження якого посилить позиції бренду на ринку. Розрахунок економічної ефективності проекту дозволяє підтвердити його доцільність, тому проект може бути презентований керівництву компанії. 5 Новизна проведеного дослідження полягає в узагальнені цілей, умов, показників оцінки ефективності диверсифікації та розробленні авторської схеми впровадження стратегії диверсифікації на підприємстві. Ключові слова: ринок кави, кавові мікси, кава 3в1, новий продукт, концепція, диверсифікація, маркетингове дослідження, споживчий ринок.Документ Відкритий доступ Удосконалення програми лояльності ТМ «Молокія»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Мельник, Надія Олександрівна; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаБакалаврська робота виконана на 104 сторінки, при цьому містить 18 таблиць та 35 рисунків. В ході дослідження було отримано такі елементи практичної новизни: запропоновано шляхи підвищення рівня лояльності до ТМ «Молокія». У дипломній роботі детально проаналізовано підходи до визначення поняття лояльність та формування програми лояльності. Це лягло в основу теоретичної частини роботи. Якщо ж розглядати аналітичну частину, то слід зауважити, що базується на проведенні маркетингового дослідження, застосовуючи методі кабінетних досліджень, фокус-групову та опитування кінцевих споживачів. В результаті аналізу первинних джерел інформації було визначено особливості поняття лояльності. Побудовано модель для визначення шляхів підвищення лояльності. На останньому етапі проведення дослідження було запропоновано перелік рекомендацій для вирішення МУП підприємства. На основі всіх отриманих результатів ми розрахували економічну доцільність наведених нами рекомендацій та зроблено висновок про перспективність запропонованого проекту.Документ Відкритий доступ Формування персонального бренду на ринку кондитерських виробів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Гаврилюк, Катерина Юріївна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДипломна робота на тему: «Формування персонального бренду на ринку кондитерських виробів» містить 101 сторінок, 19 таблиць та 7 рисунків. Актуальність теми обумовлена тим, що на сьогодні спостерігається зростання кількості лідерів думок в мережі Інтернет, що стають підприємцями і після створення персонального бренду відкривають свої заклади, які ще до відкриття уже мають попит, адже аудиторія і «фани» зацікавлені у покупці в знаменитостей і своїх кумирів. Також, важливо розуміти, що на сьогодні через розвиток соціальних мереж майже стерті межі між віддаленістю відомих особистостей і іншими людьми, тому сформувався дружній мотив відносин між особистістю, що є брендом і споживачем. Чим якісніший буде цей зв’язок, тим легше буде просувати бізнес. Отже, кондитерська майстерня «ONI» та власниця майстерні – Ірина Ужейко, зацікавлена у формуванні на ринку власного персонального бренду. Для того, щоб створити саме той бренд, який буде приносити користь бізнесу необхідно проаналізувати споживчі вподобання і створити актуальний образ для персонального бренду Ірини. Методи дослідження: кабінетні дослідження, глибинні інтерв’ю, опитування респондентів. Результати: розробка покрокового сценарію задля формування персонального бренду на основі отриманих характеристик для особистого бренду шляхом якісного дослідження. Було проаналізовано конкурентів та їх стратегії, характеристики Ірини як персони, а також вподобання споживача, мотиви відслідковування персональних брендів, уява про персональний бренд в свідомості споживача, розроблено рекомендації по формуванню персонального бренду на ринку і визначено формати комунікації та сформовані висновки щодо ефективності впровадження нового каналу комунікацій шляхом створення персонального бренду.Документ Відкритий доступ Удосконалення маркетингової комунікаційної політики для ТОВ «КОРМОТЕХ»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Кононенко, Катерина Андріївна; Язвінська, Надія ВікторівнаВипускна робота виконана на 117 сторінках, містить 45 таблиць та 30 рисунків. В ході дослідження було отримано такі елементи практичної новизни: запропоновано структурно-логічну схему удосконалення комунікації. У дипломній роботі ґрунтовно проаналізовано фундаментальні та поточні особливості ринку кормів для котів та собак України. Це стало основою теоретичного блоку роботи. Аналітична частина базується на маркетинговому дослідженні із застосуванням таких інструментів як кабінетне дослідження, фокус- групове інтерв’ю та опитування. В результаті дослідження первинних джерел визначено особливості комунікаційної політики. Запропоновано альтенативні стратегічні рішення для удосконалення поточної маркетингової комунікації бренду « Клуб 4 лапи ». На основі отриманих результатів розраховано економічну доцільність наведених рекомендацій.Документ Відкритий доступ Вибір цільового сегменту ПАТ «ЛАГОДА» на ринку функціональних харчових продуктів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Волосова, Таїсія Артурівна; Черненко, Оксана ВолодимирівнаДипломна робота на тему: «Вибір цільового сегменту ПАТ «ЛАГОДА» на ринку функціональних харчових продуктів» містить 150 сторінок, 42 таблиці, 21 рисунок та 10 додатків. Актуальність теми обумовлена тим, що ринок кондитерських виробів, на якому традиційно функціонує ПАТ «Лагода» є насиченим, висококонкурентним та має тенденції до спаду. Натомість, ринок здорових снеків швидко розвивається. Це пов’язано із тим, що усе більше людей стають послідовниками ЗСЖ, намагаються покращити стан свого здоров’я та харчування. Разом із тим, в Україні зростають захворювання на цукровий діабет, відбувається ожиріння населення та спостерігається нестача вітаміну Д. Отже, підприємство «Лагода» зацікавлене у розробці функціонального продукту харчування. Для успішного виходу на новий ринок необхідно правильно обрати цільовий сегмент. Для ринку із нечіткими границями ми розробили гіпотезу сегментування за апріорним підходом. Метою є визначення дійсних характеристик сегментів споживачів, які були окреслені за допомогою апріорного підходу, для спростування або підтвердження гіпотези сегментації та вибору на цій основі цільового сегменту споживачів. Методи дослідження: кабінетні дослідження, глибинні інтерв’ю, фокус- група із представниками апріорно визначених сегментів, опитування респондентів, спостереження на місцях продажу. Результати: розробка власного методу сегментування, методики вибору цільового сегменту на основі найбільшої питомої частки комбінації змінних сегментування, виявлених під час кількісного дослідження. Було проаналізовано мотиви, бажання, критерії сегментів під час купівлі ФХП, обрано цільовий сегмент за допомогою попарного порівняння, розроблено рекомендації по впровадженню результатів дослідження та сформовані висновки щодо ефективності удосконалення комплексу маркетингу. Ключові слова: апріорна сегментація, попарне порівняння, змінні сегментування, цільовий сегмент, гіпотеза сегментуванняДокумент Відкритий доступ Розроблення комплексу просування ТМ «Piazza del Caffe» на споживчому ринку зернової кави(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Прохуренко, Анна Сергіївна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДипломна робота на тему: «Розроблення комплексу просування ТМ "Piazza del Caffe" на споживчому ринку зернової кави» містить 152 сторінки, 38 таблиці, 24 рисунків та 3 додатки. Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що в Україні ринок зернової кави розвивається і споживачі все більше цікавляться культурою споживання та якістю кави. Саме таку каву створили “Орімі Україна”. Проте не всі споживачі, що бажають споживати якісну каву мають на це достатньо коштів. Компанія досі не мала торговельної марки у низько ціновому сегменті та втрачало потенційних споживачів. Враховуючи, що споживачі на ринку достатньо лояльні до улюблених торговельним марок, компанії потрібно показати якість нової кави, розказати про її особливість. Однією з альтернатив вирішення даної проблеми є розроблення ефективного комплексу просування з найбільш підходящими елементами та налагодити комунікації зі споживачами. Метою даної дипломної роботи є розроблення комплексу просування торгової марки “Piazza del Caffe” Методологія дослідження – основою дипломної роботи є сучасна теорія маркетингу та менеджменту, наукові дослідження та статті. У процессі дослідження використовувались різні методи, зокрема: метод логічного узагальнення, емпіричний науковий метод. Методологія дослідження базується на розробці комплексу заходів, щодо просування марки кави "Piazza del Caffe" на українському ринку. Новизна отриманих результатів полягає в: створенні ефективного комплексу просування торговельної марки "Piazza del Caffe" для ТОВ “Орімі Україна” шляхом вибору найбільш підходящих елементів комплексу просування; Надано рекомендації по просуванню на ринок торговельної марки "Piazza del Caffe". Новизна роботи також виражена в авторському оформленні результатів дослідження, створення нових графіків, ілюстративного матеріалу.Документ Відкритий доступ Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій на прикладі ТОВ «Лиспи» (Лисичанський пивоварний завод)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Рукін, Олексій Олегович; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаБакалаврська робота на тему «Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «Лиспи» (Лисичанський пивоварний завод)» містить 118 сторінок, 16 таблиць, 36 рисунків, додаток 1. Перелік посилань нараховує 83 найменування. Надзвичайно актуальним є впровадження засобів комунікативного впливу, що дозволить мінімізувати значну кількість ризиків реалізації продукції шляхом встановлення довготривалих взаємовигідних стосунків підприємства зі споживачем. Це зумовлює необхідність формування теоретико-методичних та прикладних засад адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу підприємства ТОВ «Лиспи» до сучасних ринкових умов. Мета і завдання дослідження є розроблення науково-методичних основ і практичних рекомендацій щодо удосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «Лиспи». Об’єкт дослідження процес удосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «Лиспи». Предмет дослідження сукупність теоретичних, науково-методичних і практичних аспектів адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу підприємства Методологія дослідження. У процесі виконання дипломної роботи бакалавра застосовувалася сукупність загальних та специфічних наукових методів. У процесі дослідження застосовувалися: системний підхід, методи економічного і статистичного аналізу, групування, графічного моделювання організаційних структур. Новизна отриманих результатів. полягає в розробленні практичних рекомендацій щодо адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу для підприємства ТОВ «Липси» до сучасних ринкових умов. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що наукові положення роботи можуть бути впроваджені на підприємстві ТОВ «Лиспи».Документ Відкритий доступ Доцільність виходу компанії на ринок експрес-доставки за допомогою безпілотних літальних апаратів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Юхименко, Костянтин Ігорович; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаМетою даної роботи є оцінка доцільності виходу вітчизняного підприємства на ринок експрес-логістики з власною конструкторською розробкою - безпілотним літальним апаратом. У ході роботи був проведений аналіз факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, виявлено маркетингову управлінську проблему, проаналізовано теоретико-методологічні засади конкурентоспроможності, визначений тип та методи проведення маркетингового дослідження, після чого проведено його. В ході дослідження було оцінено конкурентоспроможність безпілотного літального апарату у порівнянні з субститутами та проаналізовано три складові потенційного ринку, після чого обрано цільовий. В ході дослідження первинних джерел визначено основні стримуючі чинники розвитку галузі та визначені основні мотивації потенційних споживачів безпілотних комплексів.Документ Відкритий доступ Розробка ядра бренда для торгової марки Buromax на ринку канцелярських товарів України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Пирог, Валентина Олександрівна; Солнцев, Сергій ОлексійовичДипломна робота на тему: «Розробка ядра бренда для торгової марки Buromax на ринку канцелярських товарів України» містить 127 сторінок, 20 таблиць, 11 рисунків та 3 додатки. Актуальність теми. Основним напрямком діяльності компанії «Імпорт-Офіс Україна» є оптові поставки канцелярських товарів та товарів для офісу. Найбільшу частку серед торгових марок компанії займає ТМ Buromax. Постулати бренду Buromax наразі не сформульовані, а отже неможливо відділитися від конкурентів. Buromax потребує формування ядра бренду, виділення ключових особливостей завдяки яким, в головах споживачів, бренд буде виділятися на фоні конкурентів. Метою даної дипломної роботи є розробка ядра бренду для торгової марки Buromaх та шляхів його реалізації у стратегії бренду. Об’єкт дослідження - маркетингова діяльність ІОУ на ринку канцелярських товарів України. Предмет дослідження - брендинг ТМ Buromax. Суб’єктами дослідження є офісні працівники, особи, які проводять тендера на закупівлю канцелярських товарів, школярі 7-11 класів, батьки школярів, студенти, працівники відділу закупівель канцелярських магазинів, працівники відділу закупівель мережевих магазинів (таких як Сільпо, Ашан, Метро), власники канцелярських та мережевих магазинів, експерти ринку. В роботі було розглянуто маркетингове середовище канцелярського ринку. Було розроблено 4 дослідницькі задачі, 16 пошукових питань, розроблена методологія для збору та обробки зібраної в ході дослідження інформації. За результатами дослідження було проаналізовано мотиви та переваги споживачів при здійснені купівлі канцелярських товарів, визначено ключові цінності, які мають бути наявні у брендингу торгових марок канцелярської продукції, зроблено рекомендації по впровадженню результатів дослідження та сформовані висновки щодо ефективності удосконалення комплексу маркетингу.Документ Невідомий Визначення доцільності виведення на ринок України преміальних холодних соусів ТМ «Торчин»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Парасюк, Олена Василівна; Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДипломна робота на здобуття ступеня бакалавра на тему: «Визначення доцільності виведення на ринок України преміальних холодних соусів ТМ Торчин» складається зі вступу, трьох розділів та висновків. Загальний обсяг роботи становить 120 сторінок. Робота містить 20 таблиць, 20 рисунків та 2 додатки. Актуальність теми обумовлена ситуацією на ринку та тими тенденціями, що він диктує. В період криз важливо адаптуватись під зміни та забезпечити зростання прибутків компанії. Маркетингове дослідження необхідне для підтвердження інноваційної доцільності на ринку. Метою є визначення інноваційних шляхів розвитку компанії в період кризи після періоду пандемії. Розглядається варіант преміальної лінійки від ТМ Торчин. Об’єктом дослідження є ринок холодних соусів України ТМ «Торчин» ТОВ «Нестле Україна» . Суб’єктами дослідження є ТОВ «Нестле Україна», цільова аудиторія ТМ «Торчин», конкуренти. Предметом є доцільність виведення на ринок України преміальних холодних соусів ТМ «Торчин». Методом дослідження є фокус – групи. Даний метод підходить для отримання великого обсягу інформації від респондента. Також, специфіка респондентів передбачає дослідження саме цим способом. Головними завданнями дослідження є визначення реакції споживачів на преміальну пропозицію ТМ Торчин, визначення основних критеріїв, що впливають на рішення про покупку. Результатами роботи є інноваційне рішення для ринку холодних соусів в Україні та основні характеристики, яким має відповідати соус.Документ Невідомий Коригування асортиментної політики підприємства на ринку міжкімнатних дверей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Чепкий, Назар Андрійович; Солнцев, Сергій ОлексійовичЗагальний обсяг дипломної робота на тему: «Коригування асортиментної політики підприємства на ринку міжкімнатних дверей» становить 124 сторінки. Робота містить 25 таблиць, 18 рисунків та 2 додатки. Метою даної роботи є удосконалення асортиментної політики діяльності підприємства у сучасних умовах ринкового становища України. У ході роботи було проведено аналіз факторів макро- та мікромаркетингового середовища, виявлено маркетингову управлінську проблему, проаналізовано теоретико-методологічні засади асортименту, визначений тип та методи проведення маркетингового дослідження, проведений аналіз джерел первинної та вторинної інформації. Застосовано сукупність загальних та специфічних наукових методів. У процесі дослідження особливостей асортиментної політики на ринку міжкімнатних дверей України застосовувалися системний підхід, методи групування, узагальнення. Для отримання інформації було проведено дослідження для яких обрано методи збору кабінетні дослідження, глибинне інтерв’ю та анкетування. Новизна отриманих результатів полягає в тому, що на основі проведеного аналізу, була адаптована асортиментна політика підприємства. В бакалаврській роботі досліджено специфіку ринку, проведений аналіз ринку, визначено основних суб’єктів ринку та проаналізовано споживачів, конкуренцію на ринку, визначено фактори маркетингового середовища, маркетингову управлінську проблему, розроблено методологію дослідження, визначено ціль та процес збору даних, проведено збір даних. Результатами дослідження є розроблені рекомендації щодо коригування асортименту, підтверджено розрахунком доцільності. На основі даного аналізу визначено показники фінансово - економічної ефективності проведених заходів.Документ Невідомий Удосконалення комунікаційної політики підприємства «BeesBerry»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Наконечна, Валерія Олександрівна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, кожен із яких містить по три пункти, висновків, списку використаних джерел з 45 найменуваннями та додатків. Загальний обсяг роботи – 113 сторінок, у тому числі: 103 сторінок основного тексту, 4 сторінки списку використаних джерел, 6 сторінок додатків. В першому розділі наведено 5 рисунків та 9 таблиць. В другому розділі наведено 5 таблиць. Третій розділ містить 9 таблиць і 10 рисунків. Метою написання роботи є розроблення теоретичних та практичних рекомендацій щодо удосконалення комунікаційної політики підприємства «BeesBerry». Ціллю маркетингового дослідження є визначення ставлення споживачів до продукту та отримання інформації про модель поведінки споживачів, їхні упередження і ризик при покупці товару. Для проведення дослідження було застосовано методи синтезу, порівняльного аналізу, логіки та аналогії, регресійний та кореляційний, а також SWOT-аналізи, опитування кінцевих споживачів як метод маркетингових досліджень. Обробка даних здійснювалась за допомогою програмного забезпечення MsExcel та MiniTab. Отримані результати аналізу ринку та споживачів можуть нести практичне значення для компанії «BeesBerry» та інших підприємств, які функціонують на українському ринку меду. Результати дослідження дозволили розробити концепцію комунікаційних заходів для підприємства та концепцію комунікаційного повідомлення для споживачів, впровадження яких посилять позиції компанії на ринку. Результати розрахунку економічної ефективності проекту підтвердили доцільність даних рекомендацій. Новизна проведеного дослідження у формуванні ефективної комунікаційної політики та комплексу комунікаційних заходів для підприємства, розроблення схеми впровадження наданих рекомендацій в комунікаційну політику компанії.Документ Невідомий Удосконалення іміджу торгівельної марки на споживочму ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Алєксєєв, Артур Русланович; Зозульов, Олександр ВікторовичВипускна робота виконана на 89 сторінках, містить 34 таблиць та 19 рисунків. В ході дослідження було отримано такі елементи практичної новизни: запропоновано схему удосконалення іміджу торгівельної марки. У дипломній роботі ґрунтовно проаналізовано фундаментальні та поточні особливості ринку твердих сирів України. Це стало основою теоретичного блоку роботи. Аналітична частина базується на маркетинговому дослідженні із застосуванням таких інструментів як фокус-групове інтерв’ю та опитування споживачів. В результаті дослідження первинних джерел визначено особливості бренд-комунікацій: їх типи, бренд-стратегії, асортимент, межі цінової пропозиції; споживачів: їх ключові потреби і мотиви, чутливість до ціни, модель поведінки, критерії вибору товару та місць купівлі. Запропоновано альтенативні стратегічні рішення. На основі отриманих результатів розраховано економічну доцільність запропонованих рекомендацій.Документ Невідомий Коригування асортиментної політики ТОВ «ЮТАС»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Ющенко, Павло Петрович; Лебеденко, Сергій ОлександровичДипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, списку використаних джерел (38 штук) та чьотирьох додатків, викладених на 4 сторінках. Робота виконана на 95 сторінках, містить 38 таблиць та 3 рисунки. Метою даної бакалаврської роботи є визначення методологічних основ та теоретичних засад дослідження показників ринкового попиту, конкуренції на ринку медичного обладнання, а також оцінки ресурсів для коригування асортименту. Методологічна основа дослідження – загальнонаукові пізнання: монографічний, системний підхід, методи аналізу та маркетингові інструменти дослідження структури та діяльності ринку.Під час проведення маркетингового дослідження використовувались методи статистичної обробки інформації, матричні, аналітичні, побудова моделей, АВС-XYZ-аналіз, метод Делфі, метод експертних оцінок, та інші. Актуальність результатів отриманих під час проведення дослідження полягає в тому, що було проаналізовано маркетингові особливості економічних та конкурентних відносин між суб’єктами, визначений актуальний стан та динаміка ринку медичного обладнання. В дипломній роботі досліджено специфіку товару, генезис ринкового попиту, визначено фактори маркетингового середовища, проведено аналіз споживачів та конкурентів на ринку медичного обладнання, визначено маркетингову управлінську проблему, розроблено методологію дослідження, визначено ціль та план збору даних, проведено збір даних. Результати дослідження: рекомендації з приводу коригування асортименту, підтверджено розрахунками.Документ Невідомий Вибір цільового сегменту для компанії «НЦ АероКонТех»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Шрейдер, Андрій Олександрович; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаОсновна частина дипломної роботи виконана на 216 сторінок, містить 44 таблиці та 52 рисунка. Метою даної роботи є визначення цільового сегменту для компанії «НЦ АероКонТех», що виготовляє безпілотні літальні апарати, на ринку обприскування сільськогосподарських угідь. У ході роботи був проведений аналіз внутрішнього та маркетингового середовища підприємства. В результаті, було діагностовано маркетингово-управлінську проблему, яку сформулювали як вибір цільового сегменту на ринку обприскування сільгоспугідь. Для вирішення виявленої МУП була розроблена методологія збору та аналізу первинних та вторинних даних. Для збору первинних даних були застосовані такі методи як спостереження, інтерв’ю з експертами ринку та глибинні інтерв’ю зі споживачами. Збір кількісних даних відбувався за допомогою методу основного масиву. Для аналізу зібраної інформації була застосована якісна та кількісна оцінка даних, а також кластерний ієрархічний аналіз. Основним результатом дослідження є розробка комплексної маркетингової стратегії підприємства «НЦ АероКонТех» на обраних сегментах. Слід зауважити, що ринок БПЛА тільки розвивається в Україні, досліджень на дану тематику небагато, особливо щодо можливих варіантів застосування безпілотника у сільському господарстві. В ході роботи був розроблений ряд теоретичних моделей, які можна застосовувати уніфіковано для різних ринків, звичайно, з урахуванням специфіки ринку та споживачів. Також, були розроблені унікальні методики аналізу даних, досліджено загальну ситуацію на ринку БПЛА та виявлено основних учасників ринку.Документ Невідомий Модернізація діджитал-стратегії бренду Mixa на ринку косметичних засобів України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Охріменко, Катерина Іванівна; Лебеденко, Сергій ОлександровичДипломна робота на тему: «Модернізація діджитал-стратегії бренду Mixa на ринку косметичних засобів України» містить 106 сторінок, 18 таблиць, 19 рисунків та 1 додаток. Актуальність теми полягає у тому, що досліджень впливу технологій доповненої реальності на прийняття рішення про покупку на косметичному ринку України не проводилося. На прикладі бренду «Міха» уперше було досліджено вплив AR-технологій на споживачів вітчизняного косметичного ринку. Метою даної дипломної роботи є розроблення рекомендацій щоди модернізації діджитал-стратегії косметичного бренду, використовуючи інноваційні технології. Об’єктом дослідження є косметичний ринок України, зокрема сегмент продукції по догляду за шкірою. Суб’єктами дослідження є бренд «Міха» у складі компанії «Лореаль Україна» та його цільові споживачі. Предметом дослідження можна визначити модель споживчої поведінки у процесі вибору. Ціллю маркетингового дослідження є визначення впливу маркетингових комунікацій на прийняття рішення про покупку. У роботі було розглянуто маркетингове середовище каосметичного ринку. Було розроблено 3 дослідницькі задачі, 16 пошукових питань. За результатами дослідження було проаналізовано, якими каналами інформації користуються споживачі під час вибору косметичного засобу, визначено ключові параметри та KPI для діджитал-стратегії бренду, розроблено рекомендації по впровадженню результатів дослідження та сформовані висновки щодо ефективності удосконалення елементу комплексу маркетингу.Документ Невідомий Удосконалення комунікаційної політики IT студії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Чумак, Кирило Васильович; Юдіна, Наталія ВолодимирівнаБакалаврська робота на тему: «Удосконалення комунікаційної політики IT студії» містить 97 сторінок, 29 таблиць, 20 рисунків, додатків 2. Перелік посилань нараховує 60 найменування. Розроблення програмного забезпечення, зокрема аутсорсингове розроблення, ґрунтується на віддаленій роботі та залученні фахівців у територіально розподілені команди для роботи над проектами. Одним із ключових моментів організації процесу досягнення мети в ІТ-компанії є наявність ефективного обміну інформацією між учасниками команди розробників програмного забезпечення. Без належного обміну інформацією неможливо успішно завершити проект. Під час здійснення комунікацій між учасниками проектних команд виникає багато різних непередбачуваних ситуацій, викликів та загроз, які потребують реакції з боку керівників проекту та тімлідерів команд. Для правильного реагування на виклики, які виникають під час комунікацій, необхідно сформувати в ІТ-компанії систему комунікаційної діяльності, яка б сприяла ефективній організації розроблення програмного забезпечення. Метою дипломної роботи є: удосконалення системи просування. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити ряд завдань: 1) Виявити сильні та слабкі сторони підприємства «Moroziuk Agency». 2) Визначити можливості та загрози підприємства «Moroziuk Agency». 3) Визначити маркетингову управлінську проблему для «Moroziuk Agency» 4) Визначити цілі та завдань дослідження, обґрунтувати пошукові питань. 5) Спланувати дослідження та організація збору даних. 6) Зібрати дані та провести їх статистичну обробку. 7) Розробити висновки за результатами дослідження. 8) Розробити пропозиції щодо удосконалення системи просування для «Moroziuk Agency» 9) Розробити економічне обґрунтування ефективності маркетингових заходів. Об’єкт дослідження –комунікаційна політика. «Moroziuk Agency». Предмет дослідження – удосконалення комунікаційної політики IT студії «Moroziuk Agency» . Методологія дослідження. У процесі виконання дипломної роботи бакалавра застосовувалася сукупність загальних та специфічних наукових методів. У процесі дослідження застосовувалися: системний підхід, методи економічного і статистичного аналізу, групування, графічного моделювання організаційних структур. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що: удосконалено: схему аналізування комунікативної активності підприємств IT- галузі, які передбачають систематизацію існуючих методів. Практичним значенням одержаних результатів є: збільшення обсягів продажу за рахунок поінформованості споживачів про послуги «Moroziuk Agency» та ефективне використання інструментів маркетингових комунікацій. Практична апробація результатів дослідження відбулася під час конференції «В2В-2020». Опубліковані тези доповіді: Тенденції на ринку комунікацій в інформаційному суспільстві http://b2b- marketing.fmm.kpi.ua/proc/issue/viewFile/ 11653/6355#page=68&zoom=100,72,830.