Бакалаврські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КПМ) за Автор "Бакшеньова, Катерина Олексіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Розроблення програми лояльності споживачів на підприємстві «AromaKava» на ринку кав’ярень України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Бакшеньова, Катерина Олексіївна; Черненко, Оксана ВолодимирівнаДипломна роботи на тему «Розроблення програми лояльності споживачів на підприємстві «AromaKava» на ринку кав’ярень України» складається зі вступу, трьох розділів, кожен з яких містить 3 пункти, висновків, списку використаних джерел, що містить 77 найменувань, 6 додатків. Загальний обсяг роботи - 146 сторінок, серед яких представлено 40 таблиць та 15 рисунків. Метою роботи є вирішення маркетингової управлінської проблеми підприємства «AromaKava», що полягає в розробленні програми лояльності. Мета проведення маркетингового дослідження – виявлення незадоволених потреб споживачів, вивчення їх поведінки для визначення інструментів удосконалення програми лояльності. Під час проведення дослідження були використані як загальнонаукові(аналіз, синтез, моделювання та інші), так і спеціальні(SWOT-аналіз, спостереження, глибинне інтерв’ю, опитування, кабінетні дослідження) методи. При аналізі даних використовували програмне забезпечення MS Excel та статистичні методи. У результаті дослідження було розроблено удосконалену програму лояльності та надані рекомендації щодо підвищення істинної лояльності споживачів компанії «AromaKava». Новизна дослідження полягає у розробці авторської програми лояльності, що дозволяє задовольнити потреби всіх типів лояльності споживачів. У майбутньому результати дослідження можуть бути використані для вирішення проблем, пов’язаних з лояльністю споживачів підприємств, що працюють у сфері HoReCa, а також для застосування на практиці компанією «AromaKava».