Магістерські роботи (ЦТЕ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра.
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ЦТЕ) за Автор "Аушева, Наталія Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Методи реалізації мережевого шутеру від першої особи на основі вбудованих можливостей ігрового двигуна Unreal Engine 4.27(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Савонік, Юрій Іванович; Аушева, Наталія МиколаївнаАктуальність теми. Розробка мережевих шутерів від першої особи є актуальним завданням у галузі геймдеву, так як вони надають гравцям можливість взаємодії в реальному часі, завдяки чому створюється цікавий та захоплюючий процес гри та сприяє розвитку глобальних ігровий спільнот. Unreal Engine версії 4.27, як ігровий рушій, надає потужний інструментарій для реалізації і налаштування таких проектів. Метою роботи є створення програмного забезпечення, що буде працювати у мережевому режимі. Завдання дослідження: – проаналізувати існуючі рішення, визначити їх сильні та слабкі сторони, які можна використати; – обрати засоби розробки для реалізації власної гри; – розробити алгоритми для вирішення ключових задач у грі; – розробити програмне забезпечення гри; – провести тестування гри. Об’єкт дослідження – комп’ютерні та графічні технології. Предмет дослідження – комп’ютерні та графічні технології для розробки мережевого FPS шутеру. Практична цінність отриманих в роботі результатів полягає в наданні можливості користувачам використовувати розроблене програмне забезпечення. Запропоновано найбільш оптимізований метод розробки мережевого шутеру та його архітектуру, що легко модифікується та доналаштовується з використанням вбудованих можливостей Unreal Engine 4.27. Структура та обсяг роботи. Магістерська дисертація складається з вступу, п'яти розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел (х джерел, у тому числі у – іноземною мовою) та додатків. Загальний обсяг дисертації – 90 сторінок. Основний зміст викладено на 88 сторінках. Роботу проілюстровано 38 рисунками, 4 формулами та 18 таблицями.Документ Відкритий доступ Побудова воксельних об’єктів для оптимізації та мінімізації полігонів на основі жадібного алгоритму(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Чорний, Владислав Олександрович; Аушева, Наталія МиколаївнаМета даної дипломної роботи є провести модифікацію методу вокселізації на основі жадібного алгоритму, який мінімізує кількість полігонів в побудованому об’єкті та забезпечить певний рівень згладженості поверхні, визначити його характеристики та порівняти їх з іншими методами вокселізації. Для досягнення мети було сформовано наступні завдання: 1. дослідити та вивчити існуючі методи побудови воксельних поверхонь та проаналізувати види їх оптимізацій; 2. обрати засоби та інструменти розробки; 3. створити алгоритмічну базу для реалізації існуючих методів вокселізації; 4. створити алгоритмічну базу для реалізації оптимізації методу вокселізації на основі жадібного алгоритму; 5. провести тестування реалізованих методів вокселізації, проаналізувати та порівняти їх характеристики з модифікованим методом. Об’єктом дослідження є комп’ютерні технології графічної візуалізації воксельних поверхонь. Предметом дослідження є оптимізація процесів побудови воксельних поверхонь та мінімізація полігонів на основі допомогою жадібного алгоритму. Наукова новизна одержаних результатів полягає в модифікації методу побудови воксельнії поверхонь на основі жадібного алгоритму, який дозволяє значно економити ресурси комп’ютерних систем та реалізує високий рівень згладженості поверхні і її наближеність до початкової ізоповерхні. Практичне значення одержаних результатів роботи полягає в застосуванні методу побудови воксельних поверхонь в обмежених ресурсами комп’ютерних системах чи при аналізі великих сукупностей даних. Повний обсяг дисертації складає з 101 сторінок, в тому числі 74 сторінки основного тексту, 13 таблиць, 42 рисунки, 2 формули, 3 сторінки списку використаних джерел у кількості 31 найменування.Документ Відкритий доступ Інформаційна система управління геопросторовими даними містобудівного кадастру(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Пашинська, Наталія Миколаївна; Аушева, Наталія МиколаївнаМагістерська дисертація присвячена актуальній проблематиці створення та ефективного використання інформаційної системи для управління геопросторовими даними, що формують містобудівний кадастр. Містобудівний кадастр – це система реєстрації, зберігання та використання містобудівної інформації про фактичні геопросторові об’єкти території та перспективи її розвитку. Розроблено модель даних, архітектуру інформаційної системи, програмне забезпечення, зокрема, інструменти та інтерфейси, для зберігання, оброблення, аналізу, візуалізації та використання даних про містобудівну документацію, яка формує систему містобудівного кадастру. Робота має високу практичну цінність щодо підвищення ефективності та якості інформаційної підтримки у сфері прийняття управлінських рішень та просторового планування і розвитку територій.