Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Автор "Борзіло, Юлія Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Директ-маркетинг як засіб просування (на прикладі медіасервісу MEGOGO)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Борзіло, Юлія Сергіївна; Побідаш, Ірина ЛеонідівнаДипломний проєкт на тему: «Директ-маркетинг як засіб просування (на прикладі медіасервісу MEGOGO)» складається з 79 сторінок комп’ютерного складання, містить 65 бібліографічних найменувань і 2 додатки. Об’єктом є медіасервіс MEGOGO. Метою проєкту є створення стратегії просування медіасевісу за допомогою інструментів директ-маркетингу. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття директ-маркетингу, його історичні засади та функції. Були виявлені переваги та недоліки інструментів директ-комунікацій та охарактеризована маркетингова діяльність ОТТ-платформи MEGOGO. У другому розділі проаналізовано стратегії прямих комунікацій медіасервісів закордоном та в Україні. У третьому розділі досліджено аспекти просування медіаплатформи MEGOGO інструментами прямого маркетингу. На основі її аналізу було розроблено оновлену стратегію. Результатом роботи є створена стратегія просування медіасевісу MEGOGO за допомогою інструментів директ-маркетингу. ЇЇ повне або часткове використання підвищить якісні та кількісні показники рекламної діяльності компанії.