Статті (КАМГС3)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, що опубліковані або готуються до публікації в наукових журналах та збірниках.
Переглянути
Перегляд Статті (КАМГС3) за Автор "Antonenko, Inna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Development of presentation skills and their role in the formation of soft skills among law students(Дрогобич, 2022) Borkovska, Inna; Antonenko, Inna; Kozubska, IrynaThe article examines the development of presentation skills and their role in the formation of soft skills among law students. The need to shift emphasis in favor of soft skills in the process of teaching law students has been determined. The most in-demand skills of the future have been summarized, which also include presentation skills that contribute to the development of creativity, successful teamwork and critical thinking. Justifying the importance of the formation of soft skills in the process of learning English, the role of presentation as a powerful educational tool has been discussed. The essence of the concept of "presentational skills of future lawyers" has been determined and their classification has been presented. A method of two-stage formation of presentation skills of undergraduate law students has been proposed. The key aspects of the first stage have been highlighted – sufficient formation of students' verbal foreign language skills, preparation of presentations as a monologue, evaluation of the presentation according to such parameters as: information content of the presentation, the principle of minimalism and the quality of the performance.Документ Відкритий доступ Development of students' time management skills during distance education(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2024) Borkovska, Inna; Antonenko, Inna; Tsepkalo, OleksiyУ статті розглянуто сутність поняття тайм-менеджменту та його значення в розвитку студента як особистості. Навички тайм-менеджменту визначаються як здібності, які дозволяють максимально ефективно використовувати свої можливості під час навчання. Здійснено узагальнення проблем адаптації студентів-першокурсників у новому освітньому середовищі з урахуванням дистанційного навчання. У статті наведено базові складові time management, які повинні працювати комплексно: 1) фіксація реалістичних цілей – довгострокових і короткострокових; 2) організація часу та речей; 3) делегування; 4) релаксація; 5) боротьба з почуттям провини. Досліджено основний компонент тайм-менеджменту – постановка цілей, яка має вирішальне значення для особистого успіху. Обґрунтовано необхідність аналізу свого часу за допомогою таблиць, де студентами складаються довгострокові та короткострокові цілі. Даний поділ дозволяє студентам зорієнтуватися в множині своїх цілей та завдань, визначити пріоритети та стратегію поставлених цілей. У статті обґрунтовано необхідність формування навичок організації речей, та з’ясовано значення делегування відповідальності, під час якої студент може передати вирішення менш значних проблем і відповідальність своїм одногрупникам. Визначено основні завдання релаксації, уточнено поняття «боротьба з почуттям провини» як одного із найскладніших складових time management. В статті також акцентовано увагу на основних перешкодах успішного тайм-менеджменту – прокрастинації та перфекціонізмі. Особливу увагу приділено методам тайм менеджменту, які допомагають студентам ефективно планувати свій час. Продемонстровано можливості розвитку навичок time management за допомогою двоетапного майстер-класу для студентів першого курсу. Теоретична частина проходить на сервісі для організації онлайн-занять, під час якої відбувається ознайомлення студентів із сутністю time management. Під час практичної частини представлено можливі шляхи подолання часових проблем за допомогою технологій тайм-менеджменту "Помодоро" та Матриці Ейзенхауера.Документ Відкритий доступ Formation and development of critical thinking of bioengineering students in english language classes for specific purposes(2023) Kozubska, Iryna; Borkovska, Inna; Antonenko, Inna