Бакалаврські роботи (ІПІ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проєкти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра.
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ІПІ) за Автор "Баришич, Лука Маріянович"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вебсервіс для агрегації ШІ-генерованого контенту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Ілющенко, Владлен Тимурович; Баришич, Лука МаріяновичПояснювальна записка дипломного проєкту складається з п’ятьох розділів, містить 50 таблиць, 52 рисунки та 36 джерел – загалом 109 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці вебсервісу для агрегації ШІ-генерованого контенту. Метою є спрощення процесів пошуку та розпізнавання ШІ-генерованого контенту шляхом його агрегації з відкритих джерел та використання користувацького ШІ-генерованого контенту. Об'єкт дослідження: ШІ-генерований контент та можливості його агрегації. Предмет дослідження: процеси агрегації, пошуку та розпізнавання ШІ-генерованого контенту. У розділі передпроєктного обстеження предметної області наведено детальний аналіз галузі генеративного штучного інтелекту, розглянуто наявні програмні продукти для розв’язання актуальних проблем даної галузі та наведено постановку задачі дипломного проєкту. У розділі розроблення вимог до програмного забезпечення описано варіанти використання програмного забезпечення, описано системні вимоги, наведено специфікацію функціональних та нефункціональних вимог. Розділ конструювання та розроблення програмного забезпечення присвячений опису архітектури вебсервісу, опису процесу його конструювання та опису основних обраних засобів розробки. Розділ аналізу якості та тестування програмного забезпечення присвячений перевірці якості кодової бази програмного забезпечення та наведено опис процесів його тестування. У розділі розгортання та супроводу програмного забезпечення розглянуто покроковий процес розгортання програмного забезпечення за допомогою платформи Docker та описано процеси його супроводу.Документ Відкритий доступ Програмний застосунок генерації та супроводу олімпійських турнірних сіток на базі черг з пріоритетом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Видрак, Анна Іванівна; Баришич, Лука МаріяновичДокумент Відкритий доступ Програмний застосунок для генерації програмного коду для REST API та Telegram-ботів мовою програмування Go(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Мирончук, Богдан Миколайович; Баришич, Лука МаріяновичПояснювальна записка дипломного проєкту складається з п’яти розділів, містить 22 таблиці, 27 рисунків та 14 джерел – загалом 58 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці програмного застосунку для генерації коду. Метою дипломного проєкту є оптимізація роботи розробників, зниження кількості помилок в програмних застосунках, стандартизація структур проєктів. Об'єктом дослідження є генерація проєктів на основі конфігураційних файлів. Предметом дослідження є структури проєктів, методи їх генерації і конфігурації. У першому розділі проведено передпроєктне обстеження предметної області. Було проаналізовано існуючі алгоритмічні та технічні рішення, та сформовано постановку задачі. Другий розділ присвячений розробці вимог до програмного забезпечення. Було cконструйовано варіанти використання програмного забезпечення, а також cформульовано функціональні та нефункціональні вимоги. У третьому розділі було проведено конструювання та розробка програмного забезпечення. Спочатку було обрано архітектуру для проєкту, потім обрано засоби розробки і конструювання програмного забезпечення. Четвертий розділ містить аналіз якості програмного забезпечення, опис процесів тестування, а також опис контрольного прикладу з ілюстраціями. П’ятий розділ присвячений розгортанню та супроводу програмного забезпечення.Документ Відкритий доступ Процедурна генерація елементів ігрового світу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Миронов, Богдан Олександрович; Баришич, Лука МаріяновичПояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 38 таблиць, 42 рисунки та 7 джерел – загалом 69 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці програмного забезпечення для процедурної генерації елементів ігрового світу, а саме ландшафту. Мета проєкту – покращити алгоритм створення процедурно згенерованих елементів ігрового світу, зробивши їх більш реалістичними. Об'єкт дослідження: генерація елементів ігрового світу. Предмет дослідження: алгоритми процедурної генерації. У розділі першому розглянуто стан предметної області, її використання, обраний алгоритм, його модифікація та їх опис, аналіз аналогів, функціональні й нефункціональні вимоги. У розділі другому розглянуто проєктування програмного забезпечення, його архітектура, детальний опис компонентів, а також опис процедур ПЗ. У розділі третьому проведено тестування програмного забезпечення й аналіз результатів. У розділі четвертому розглянуто шляхи розгортання програмного забезпечення й способи підтримки актуальної версії програми. Програмне забезпечення впроваджено на мові C# для ігрового рушія Unity у вигляді бібліотеки.