Бакалаврські роботи (ІПІ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проєкти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра.
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ІПІ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 250
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Агрегатор чат-ботів для оптимізації комунікації з клієнтами з платформи CRM(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Зозуля, Ірина Вячеславівна; Ковтунець, Олесь ВолодимировичДокумент Відкритий доступ Адаптивне програмне забезпечення для ведення онлайн курсів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Касьяненко, Максим Володимирович; Головченко, Максим МиколайовичДокумент Відкритий доступ Алгоритми та програмне забезпечення для прогнозування геолокації у соціальних мережах за допомогою моделей на основі BERT(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Луцай, Катерина Андріївна; Баклан, Ігор ВсеволодовичПояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 30 таблиць, 15 рисунків та 46 джерел – загалом 105 сторінок. Дипломний проєкт присвячений аналізу великих масивів коротких текстових даних, таких як запису у соціальних мережах, для визначення місцезнаходження авторів. Мета цього проєкту – покращення точності прогнозування місцезнаходження за текстом та надання гнучкої методології для маркування датасетів іншим розробникам. Об'єкт дослідження: нейронні мережі сімейства представлення двонаправленого кодера у трансформерах (BERT) для аналізу натуральної мови (NLP). Предмет дослідження: система прогнозування місцезнаходження за текстом на базі даних Твіттера. У Розділі 1 розглянуто минулі роботи в предметній області дослідження нейронних мереж та алгоритмів машинного навчання для вирішення задачі регресії до чисельного представлення місцезнаходження автора. Описано вимоги до програмного забезпечення на базі аналізу минулих підходів з використанням BERT, та поставлено задачі даної роботи. Визначено основний функціонал та спеціальні вимоги до реалізації алгоритмів, архітектури, та допоміжних програмних засобів. Розділ 2 присвячений моделюванню архітектури нейронної мережі та конструюванню багатозадачних алгоритмів машинного навчання для обрахунки функцій втрат нестандартного вихідного формату. Описано архітектуру ПЗ Розробника та ПЗ Користувача у вигляді серверної частини Телеграм боту для демонстрації роботи найкращої з навчених моделей. Розглянуто розділення на класи модульної архітектури на мові Python та розподіл функціоналу за відповідними утилітами. Запропонований підхід використовує нейронні мережі для обробки природної мови (NLP) для оцінки місцезнаходження у вигляді пар координат (довгота, широта) та моделей сумісних двовимірних розподілів (GMM) з обмеженням вихідного параметра що відповідає за коефіцієнт сферичної матриці коваріації. У Розділі 3 розглянуто минулі роботи в предметній області дослідження з точки зору загальноприйнятий метрик ефективності (точності) прогнозування місцезнаходження. Показники ефективності показують, що середня похибка становить менше 30 км на світовому рівні і менше 15 км на рівні США для моделей, навчених і оцінених на текстових змінних контенту твітів (текст) і контексті їх метаданих (користувач, місце). Описано мануальне тестування навчання, оцінки та прогнозування місцезнаходження в ролях Розробника та Користувача. Нарешті, Розділ 4 присвячений лише розгортанню серверної частини Телеграм боту, оскільки ПЗ Розробника призначене до локального запуску. Програмне забезпечення впроваджено на високопродуктивному кластері на базі ОС з ядром Unix без графічного інтерфейсу користувача. Результати роботи пройшли апробацію на рівні директора департаменту European Laboratory for Learning and Intelligent Systems (ELLIS) Christroph H.Lampert’а та подані на публікацію в Journal of Spatial Information Science (JOSIS).Документ Відкритий доступ Алгоритмічне забезпечення для редагування зображень з урахуванням 3D геометрії за допомогою нейронної мережі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Шкарупа, Дмитро Сергійович; Зарічковий, Олександр АнатолійовичПояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 35 таблиць, 36 рисунків та 51 джерело – загалом 103 сторінки. Дипломний проєкт присвячений наданню професійним дизайнерам зручного веб-інтерфейсу до редагування зображень в 3D просторі Мета розробки — це вдосконалення підходу CCNeRF шляхом створення механізму видалення довільних областей простору, та проєктування веб-інтерфейсу для взаємодії із даним підходом Об'єкт дослідження: алгоритмічне забезпечення для редагування зображень з урахуванням 3D геометрії Предмет дослідження: методи глибокого навчання як інструмент створення алгоритмічного забезпечення для редагування зображень з урахуванням 3D геометрії У першому розділі наведено термінологію та загальні підходи до поставленої задачі; визначено недоліки класичних алгоритмів та обґрунтовано доцільність застосування методів глибокого навчання; проаналізовано сучасні архітектури нейронних мереж з точки зору ефективності, швидкості навчання, та компактності; знайдено компромісне рішення — CCNeRF — та запропоновано шляхи до його вдосконалення; здійснено порівняння інструментів розробки; описано варіанти використання, функціональні та нефункціональні вимоги до програмного продукта. Другий розділ присвячений основним бізнес-процесам алгоритмічного забезпечення, а саме: навчанню нейронної мережі на даних користувача; редагуванню та композиції сцен; синтезу їх нових виглядів; — впровадженим архітектурним рішенням; запропонованому вдосконаленню підхода CCNeRF та інструментам розробки. У третьому розділі визначено критерії якості, яким повинно відповідати алгоритмічне забезпечення; проведено статичний аналіз коду та аргументовано його результати; досліджено специфіку застосування різних методологій тестування до конкретного програмного продукта; описано процес мануального тестування та контрольний приклад. Четвертий розділ присвячений розгортанню клієнтської та серверної частин алгоритмічного забезпечення з вихідного коду; процесам розробки, версіонування та підтримки кодової бази.Документ Відкритий доступ Архітектура програмного забезпечення для генерування віршів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Митник, Денис Олександрович; Гавриленко, Олена ВалеріївнаПояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 64 таблиць, 50 рисунків та 13 джерел – загалом 124 сторінки. Дипломний проєкт присвячений проектування архітектури та розробці програмного забезпечення для генерування віршів. Метою даної роботи є автоматизація процесу написання віршів за допомогою нейронних мереж, а саме архітектури BERT. Об'єктом дослідження є програмне забезпечення для генерування віршів за початковим реченням та схемою римування. Предметом дослідження є алгоритми та підходи до вирішення задачі генерування віршів за допомогою засобів NLP та BERT нейронних мереж. У першому розділі здійснено аналіз предметної області, сформовано математичну постановку задачі, здійснено порівняння сучасних алгоритмів та аналогів програмного забезпечення. Сформовано функціональні та нефункціональні вимоги. Другий розділ присвячений моделюванню програмного забезпечення та проектуванню архітектури. Описано особливості реалізації моделі для генерування віршів. Детально описано реалізацію клієнтської та серверної частин додатку. Здійснено аналіз додатку на вразливості. В третьому розділі здійснено тестування якості програмного забезпечення. Проведено аналіз якості моделі для генерування віршів. Описано основні тест кейси та контрольний приклад для застосунку. В четвертому розділі описано особливості розгортання та супроводу створеного програмного забезпечення.Документ Відкритий доступ Архітектура і реалізація 3D рушія з модульною структурою(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Дупак, Максим Сергійович; Павлов, Олександр АнатолійовичПояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 42 таблиці, 20 рисунків та 20 джерел – загалом 69 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці 3D рушія для розробки ігрових застосунків широким колом користувачів. Мета: спрощення та підвищення гнучкості створення ігрових застосунків за рахунок використання додаткових модулів та програмного інтерфейсу для їх інтеграції. Об'єкт дослідження: 3D рушій з модульною структурою Предмет дослідження: архітектура і реалізація У розділі аналізу вимог до програмного забезпечення розглянуто предметну область, проведено аналіз відомих програмних продуктів, на основі чого були розроблені варіанти використань та функціональні вимоги до ПЗ. Розділ моделювання та конструювання програмного забезпечення присвячений розробці ПЗ, а саме бізнес-процесів та архітектури проєкту. У цьому розділі були також розглянуті програмні засоби та бібліотеки, за допомогою яких було реалізовано ПЗ, та був проведений аналіз безпеки даних для додатку. У розділі аналізу якості та тестування програмного забезпечення розглянуті безпекові аспекти ПЗ. Цей розділ присвячений ручному тестуванню, за допомогою якого були перевірені головні функції застосунку. Був також розписаний контрольний приклад, який імітує можливу взаємодію з рушієм, для того щоб переконатися, що в описаному сценарії не виникне помилки. У розділі впровадження та супроводу програмного забезпечення описаний процес завантаження та інсталяції ПЗ, а також інструкція щодо того, де можна отримати оновлення.Документ Відкритий доступ Архітектурне рішення веб-застосунку для цифрової дистрибуції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бубряк, Микита Сергійович; Ліщук, Катерина ІгорівнаПояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 49 таблиць, 39 рисунків та 28 джерел – загалом 105 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці архітектурного рішення веб-застосунку для цифрової дистрибуції. Мета: забезпечення оптимізованого керування станом додатку шляхом реалізації архітектурного рішення, що спрощує написання логіки, налаштування та централізації стану, підтримує асинхронні запити та нормалізацію даних. Об'єкт дослідження: Веб-розробка. Предмет дослідження: Процеси розроблення веб-застосунку для цифрової дистрибуції із забезпеченням оптимізованого керування станом додатку. У першому розділі викладено загальні положення, змістовно описано та проаналізовано предметну область, проаналізовано існуючі технології та успішні IT-проєкти, проведено аналіз вимог до програмного забезпечення, викладено постановку задачі. У другому розділі проведено моделювання та аналіз програмного забезпечення, описано архітектуру програмного забезпечення, виконано конструювання програмного забезпечення, проведено аналіз безпеки даних. У третьому розділі проведено аналіз якості програмного забезпечення, описано процеси тестування та контрольний приклад. У четвертому розділі описано розгортання програмного забезпечення та забезпечено підтримку програмного забезпеченняДокумент Відкритий доступ Архітектурне рішення для сервісу доставки(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Лавор, Максим Андрійович; Ліщук, Катерина ІгорівнаПояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 64 таблиць, 29 рисунків та 10 джерел – загалом 86 сторінок. Дипломний проєкт присвячений архітектурному рішенню для сервісу доставки. Мета розробки - це створення архітектури та програмна реалізація такого програмного продукту, який дозволить менеджменту підприємств доставки розширити можливості взаємодії з кінцевими користувачами шляхом обробки замовлень створених останніми через саму систему, а кінцевим користувачам оформлювати замовлення з різних підприємств використовуючи один програмний продукт. Об'єкт дослідження: сфера доставки товарів та послуг, потреби менеджменту підприємств та кінцевих користувачів. Предмет дослідження: розробка архітектури та програмної реалізації сервісу доставки, що включає в себе аналіз і вибір оптимальних архітектурних підходів та технологій. У першому розділі проаналізовано вимоги до програмного забезпечення, розроблено функціональні та нефункціональні вимоги до системи. Другий розділ присвячений моделюванню та конструюванню програмного забезпечення. Тут описані деталі архітектури та реалізації системи. В третьому описано аналіз якості розробленого програмного рішення та проведено тестування програмного забезпечення. Останній, четвертий розділ, присвячено впровадженню та супроводу програмного забезпечення.Документ Відкритий доступ Архітектурне рішення для файлового сховища(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Заранік, Богдан Юрійович; Павлов, Олександр АнатолійовичПояснювальна записка дипломного проєкту складається з п’яти розділів, містить 26 таблиць, 27 рисунків та 50 джерел – загалом 60 сторінок. Дипломний проект призначений для забезпечення файлового сховище засобами онлайн-перегляду раніше недоступних форматів файлів користувача із можливістю імпорту файлів із сховища Google Drive на основі запропонованого оригінального архітектурного рішення. Мета: спрощення процесу додавання нових підтримуваних форматів файлів, перегляд яких раніше був недоступний онлайн. У розділі “Передпроектне обстеження предметної області” було розглянуто предметну область, загальні терміни й процеси, що відбуваються у сфері розробки файлових сховищ, а також визначено поширені методи, засоби розробки та наявні на зараз проблеми, що стосуються розробки подібних систем. Розділ “Розроблення вимог до програмного забезпечення” присвячений розробленню та висуванню вимог до програмного забезпечення. В розділі наведено варіанти використання, функціональні і нефункціональні вимоги. У розділі “Конструювання та розроблення програмного забезпечення” було проведено дослідження та огляд використаної у розробці архітектури, засобів розробки і конструювання програмного забезпечення, опис структури бази даних, утиліт, наведено аналіз безпеки даних. У розділі “Аналіз якості та тестування програмного забезпечення” було наведено оцінку якості отриманого коду за вказаними метриками, описано процеси тестування та наведено контрольний приклад для перевірки відповідності програмного забезпечення висунутим до нього вимогам. У розділі “Розгортання та супровід програмного забезпечення” було описано процеси і особливості розгортання та супроводу розробленого програмного забезпечення.Документ Відкритий доступ Архітектурне рішення для ігрових застосунків у жанрі MMORPG(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Хорольський, Марко Володимирович; Головченко, Максим МиколайовичПояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 19 таблиць, 6 рисунків та 6 джерел – загалом 52 сторінки. Дипломний проєкт присвячений розробці архітектурного рішення клієнт-серверного розподіленого застосунку призначена для використання розробниками ігор під час створення ігрових застосунків у жанрі MMORPG. Мета підвищення архітектурного рішення клієнт-серверного розподіленого застосунку призначена для використання розробниками ігор під час створення ігрових застосунків у жанрі MMORPG. Об'єкт дослідження: програмне забезпечення або його конкретні компоненти, на які спрямоване тестування для перевірки функціональності, якості, стабільності та відповідності вимогам. Предмет дослідження: масових онлайн-рольових іграх (ММОРПГ) є комплексний аналіз та вивчення різних аспектів гри. Це включає дослідження геймплею та механіки, соціальних взаємодій між гравцями, графічного оформлення, аудіо-ефектів та інших елементів, що впливають на користувацький досвід. Аналізуються правила гри, системи взаємодії, економічні моделі, графічне візуальне оформлення, анімація та комунікаційні можливості. Ці дослідження спрямовані на поліпшення геймплею, підвищення якості гри, задоволення користувачів та вдосконалення масових онлайн-рольових ігор. У першому розділі дослідження були проаналізовані види конкурентів в сфері масових онлайн-рольових ігор (ММОРПГ). Проводилось дослідження та класифікація різних типів ММОРПГ, включаючи піджанри, різні стилі геймплею та тематику. Було визначено і охарактеризовано основні конкуренти на ринку ММОРПГ, такі як великі глобальні та популярні проекти, інді-ігри, нові релізи та розширення відомих ігор, а також ігри з фокусом на специфічну аудиторію або унікальні особливості. Аналізувалися їхні основні характеристики, переваги та недоліки, стратегії маркетингу та розвитку, а також оцінювалася їхня конкурентоспроможність на ринку ММОРПГ. Цей аналіз дозволяє отримати уявлення про ландшафт конкуренції в сфері ММОРПГ та визначити можливі шляхи для відокремлення від конкурентів та залучення аудиторії. В другому розділі було описано шифрування передачі даних між сервером і геймовим клієнтом у масових онлайн-рольових іграх (ММОРПГ). Розглядалися різні аспекти шифрування, що використовуються для забезпечення безпеки та конфіденційності під час обміну даними між сервером і клієнтом. Програмне забезпечення успішно впроваджено у систему ММОРПГ. Це включає інсталяційну версію програмного забезпечення, яка була встановлена на сервері гри та на клієнтських пристроях гравців. Впровадження програмного забезпечення включало такі етапи, як налаштування серверу, інсталяцію та конфігурацію бази даних, налаштування мережевого з'єднання та забезпечення безпеки передачі даних. Також був створений та налаштований репозиторій, який містить вихідний код програмного забезпечення, його компоненти та залежності. Це дозволяє зберігати та керувати версіями програми, вносити зміни, виправляти помилки та розробляти нові функціональні можливості. Упровадження програмного забезпечення передбачало проведення тестування для перевірки його працездатності, стабільності та безпеки. Тестування включало різні методи, такі як функціональне тестування, тестування продуктивності, тестування безпеки, щоб переконатися, що програмне забезпечення працює належним чином і задовольняє вимоги користувачів. Впровадження програмного забезпечення дозволило розпочати експлуатацію ММОРПГ і надати користувачам можливість насолоджуватися грою з використанням нової механіки шифрування передачі даних RSA і AES, яка забезпечує безпеку та конфіденційність їхніх ігрових даних.Документ Відкритий доступ Бібліотека С# для обробки графічних зображень з використанням паралельних обчислень(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Довгань, Валерія Олександрівна; Дифучина, Олександра ЮріївнаПояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 24 таблиць, 20 рисунків та 18 джерел – загалом 76 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці бібліотеки для обробки графічних зображень з використанням паралельних обчислень. Мета: підвищення ефективності існуючих алгоритмів для обробки графічних зображень із впровадженням паралельних обчислень на базі .Net Об'єкт дослідження: бібліотеки для обробки графічних зображень з використанням паралельних обчислень. Об'єктом дослідження є сама бібліотека як програмний продукт, який має високу рівень абстракції та забезпечує набір функцій для обробки та маніпулювання графічними зображеннями. Предмет дослідження: розробка програмного забезпечення, яке здатне ефективно обробляти графічні зображення шляхом використання розподілених обчислень та розділення завдань між багатьма обчислювальними ресурсами. У розділі 1 розглянуто загальні положення, описано предметну область, розглянуто аналогічні проєкти, а також розроблено вимоги до ПЗ. У 2му розділі було проведено моделювання забезпечення, розглянуто архітектуру ПЗ, проведено конструювання та аналіз безпеки даних. 3й розділ присвячено тестування програмного забезпечення та опису контрольного прикладу. У 4му розділі було описано розгортання та підтрипку ПЗ. Програмне забезпечення впроваджено у менеджері пакетів NuGet.Документ Відкритий доступ Веб додаток типу питання-відповідь спеціалізований для баз даних(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Миронюк, Павло Ярославович; Храмченко, Микола СергійовичДокумент Відкритий доступ Веб-додаток для аналізу бажаної ваги тіла за даними харчування та фізичної активності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Онофрійчук, Анна Вікторівна; Марченко, Олена ІванівнаДокумент Відкритий доступ Веб-застосування «Сервіс доставки» (комплексна тема)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Смучок, Дарина Сергіївна; Соболевський, Владислав Олександрович; Ліщук, Катерина ІгорівнаДокумент Відкритий доступ Веб-застосування «Сервіс доставки» (комплексна тема). Клієнтська частина та прикладний інтерфейс інтеграції. Індивідуальна частина №2(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Смучок, Дарина Сергіївна; Ліщук, Катерина ІгорівнаДокумент Відкритий доступ Веб-застосування «Сервіс доставки» (комплексна тема). Серверна частина та інтеграція з Google Maps Api. Індивідуальна частина №1(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Соболевський, Владислав Олександрович; Ліщук, Катерина ІгорівнаДокумент Відкритий доступ Веб-застосування для побудови запитів до бази даних PostgreSQL із використанням графічного інтерфейсу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Федоров, Олександр Вікторович; Ліщук, Катерина ІгорівнаДокумент Відкритий доступ Веб-застосування з продажу автозапчастин використанням технології PWA(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Буланов, Ілля Денисович; Гульчак, Захар ВолодимировичДокумент Відкритий доступ Веб-застосування обліку робочого часу працівників у будівельній компанії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Кемарський, Микита Олександрович; Ковтунець, Олесь ВолодимировичДокумент Відкритий доступ Веб-застосунок генератор сервісу онлайн замовлень для кав’ярні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Воложанінов, Данііл Олексійович; Храмченко, Микола СергійовичПояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 55 таблиць, 28 рисунків та 5 джерел – загалом 67 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці веб-застосунку "генератор сервісу онлайн замовлень для кав'ярні", який має на меті полегшити та прискорити процес отримання бюджетного рішення для прийняття онлайн замовлень кав'ярнями. Метою розробки є створення веб-застосунку, який дозволить власникам кав'ярень зручно та ефективно приймати онлайн замовлення, сприяючи автоматизації процесу та поліпшенню обслуговування клієнтів. Об'єкт дослідження: платформи для створення сервісу онлайн замовлень. Предмет дослідження: розробка та впровадження генератора сервісу онлайн замовлень для кав'ярні з метою покращення ефективності обслуговування клієнтів та сприяння збільшенню продажів. У розділі 1 розглянутий аналіз предметної області, визначені вимоги до програмного забезпечення. Розділ 2 присвячений моделюванню бізнес-процесів та створенню архітектури веб-застосунку. З урахуванням поставлених вимог було розроблено веб-застосунок генератор сервісу онлайн замовлень для кав'ярні. Розділ 3 містить аналіз коду з метою виявлення помилок. Для цього було використано статичні аналізатори, а також проведено ручне тестування розробленого програмного продукту. Також було наведено контрольний приклад використання створеного веб-застосунку. Розділ 4 містить інформацію про розгортання та супровід веб-застосунку. Програмне забезпечення впроваджено в VPS (Virtual Private Server).