Бакалаврські роботи (АЕМСЕП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (АЕМСЕП) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 151
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Розробка WEB інтерфейсу для системи автоматизації макету розумного будинку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Смялковський, Данило Олександрович; Зайченко, Юрій МихайловичДипломний проект містить: сторінок – 62, рисунків –15, додатків – 1 та графічну частину на 3 листах А1. В дипломному проекті було розроблено систему керування розумним домом, розроблено WEB-інтерфейс для керування і перевірки актуального статусу. Також було спроектовано макет дому, основний матеріал макету – дерево, використано контролер ESP8266, який є центром системи, до якого підключені геркони, для перевірки відкриття дверей, RFID-зчитувач для надання доступу, система керування температурою, що складається з температурного давача і куллера, адресна світлодіодна стрічка для керуванням освітлення.Документ Відкритий доступ Початкова ідентифікація електричних параметрів синхронних явнополюсних двигунів з постійними магнітами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Зінченко, Олексій Юрійович; Пересада, Сергій МихайловичДипломний проект містить: 87 сторінок, 18 рисунків, 1 додаток та 4 листа А1 графічної частини. Метою роботи є синтез нового алгоритму початкової ідентифікації електричних та механічних параметрів явнополюсних синхронних двигунів з постійними магнітами. Синтезовано алгоритми векторного керування кутовою швидкістю/положенням явнополюсних синхронних двигунів, який забезпечує глобальне асимптотичне відпрацювання заданої траєкторії кутової швидкості/положення та прямої компоненти струму статора по осі d, а також розв’язку керування електричними та механічними координатами. Розроблені алгоритми дозволяють покращити енергетичну ефективність машини, не впливаючи на процеси регулювання механічних координат. В роботі виконано синтез алгоритму початкової ідентифікації електричних та механічних параметрів явнополюсних синхронних двигунів, який дозволяє ідентифікувати шість невідомих параметрів двигуна та момент навантаження та не вимагає попередньої інформації про будь-який параметр машини.Документ Відкритий доступ Електромеханічна система насосної установки з використанням частотного керування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Козирєв, Андрій Олександрович; Печеник, Микола ВалентиновичДипломний проект виконаний на 71 сторінці та вміщує 31 рисунків, 6 таблиць та 3 плакати А1. Метою дипломного проекту є розробка автоматизованого електроприводу циркуляційної насосної установки. В результаті виконання дипломного проекту було вирішено наступні задачі: проведено аналіз особливостей конструкції, режимів роботи та різних методів регулювання електроприводу насосних установок різних типів. Було сформовано вимоги до електропривода та системи керування, обґрунтовано та вибрано систему електроприводу, розраховано та вибрано елементи силового контуру електромеханічної системи. Також була розроблена математична модель електромеханічної системи циркуляційної насосної установки, на основі якої було проведено моделювання електромеханічної системи у середовищі MATLAB Simulink. Отримано результати досліджень динамічних та статичних режимів роботи електромеханічної системи циркуляційної насосної установки при різних рівнях стабілізації температурних режимів гідравлічної мережі.Документ Відкритий доступ Автоматизований електропривод промислового маніпулятора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Платон, Валентина Валеріївна; Теряєв, Віталій ІвановичДипломний проект виконаний на 90 сторінці та вміщує 39 рисунків, 3 таблиці та 3 плакати А1. Метою даного дипломного проекту є проектування та дослідження електроприводу промислового маніпулятора, призначеного для автоматизації технологічного процесу, а саме електроприводу повороту маніпулятора, на основі впровадження синхронного двигуна з постійними магнітам. Модернізація вузла механізму повороту здійснюється на основі застосування векторно-регульованого електроприводу. Для досягнення поставленої мети вирішено наступні основні задачі: виконано аналітичний огляд промислових роботів та маніпуляторів, зазначені конструктивні особливості механізму, здійснено розрахунок потужності і вибір електродвигуна, досліджено систему векторного керування електроприводом повороту маніпулятора по заданій траєкторії, розроблено функціональну схему електроприводу. У дипломному проекті розглядаються питання вибору двигуна по потужності; що працює в повторно - короткочасному режимі роботи. Розглянуті варіанти кінематичних схем типових механізмів для позиціонування робочих органів, що застосовуються в промисловості. Розрахунок і реалізація даного дипломного проекту забезпечувалися за допомогою використання пакетів програм: MATLAB, Microsoft Office Word та sPlan.Документ Відкритий доступ Мінімізація втрат у міді та сталі векторно-керованих асинхронних двигунів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Ошурко, Сергій Васильович; Толочко, Ольга ІванівнаДипломний проект містить сторінок – 82, рисунків – 38, таблиць – 2 та графічну частину на 3 листах А1. Розроблено математичні моделі в нерухомій та обертовій системах координат для дослідження асинхронних двигунів. Виконано синтез системи векторного керування швидкістю АД. Запропоновано структурну реалізацію енергооптимального закону керування АД, яка відрізняється не тільки гарними енергетичними показниками, але й високою якістю перехідних процесів при регулюванні швидкості у першій та другій зонах.Документ Відкритий доступ Лабораторний стенд для дослідження електронних реле часу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Педаш, Іван Володимирович; Пушкар, Микола ВасильовичДипломний проект містить: сторінок – 78, рисунків – 74, таблиць – 1 , додатків – 3 та графічну частину на 3 листах А1. В дипломному проекті було розроблено лабораторну установку для дослідження електронних реле часу, основними елементами якого є сучасні електронні реле часу фірм Lovato, Relpol та CHNT. Наведена методика дослідження роботи реле часу, яка надає можливість студентам здобути практичні навички у роботі з електронними реле часу, які використовуються майже в усіх сферах промисловості і входять до складу автоматизованих систем. Представлено методичні вказівки до виконання лабораторної роботи за допомогою розробленого стенда.Документ Відкритий доступ Електромеханічна система технологічного трамваю з дизель-генератором на основі напівпровідникового перетворювача з широтно-імпульсним модулятором(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Гриценко, Владислав Євгенович; Шаповал, Іван АндрійовичДипломний проект містить: сторінок – 74, рисунків – 32, таблиць – 10, графічна частина на 3 листах А1. Метою бакалаврської роботи є розробка та дослідження тягового електроприводу технологічного трамваю з дизель-генератором на основі напівпровідникового перетворювача з широтно-імпульсною модуляцією. В роботі проведено аналітичний огляд існуючих видів керування електроприводів трамвайних вагонів, розрахунок статичних і дослідження динамічних режимів електромеханічної системи трамвая. Розроблено алгоритм роботи системи керування електроприводу. Виконано вибір електродвигуна та силового електрообладнання, розраховано параметри електромеханічної системи трамвайного вагону. Проаналізовано отримані результати моделювання та зроблені висновки.Документ Відкритий доступ Дослідження режимів роботи ліфтової підйомної установки(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Котенко, Максим Геннадійович; Печеник, Микола ВалентиновичДипломний проект виконаний на 83 сторінках та вміщує 21 рисунків, 7 таблиць та 3 плакати А1. Метою виконання дипломного проекту є дослідження роботи та проектування електромеханічної системи ліфтової подйомної установки. При виконанні дипломного проекту були вирішені такі поставлені задачі: виконано аналітичний огляд режимів роботи та конструкцій ліфтових підйомних установок, аналіз різних систем електроприводів що використовуються для ліфтів, сформовано вимоги до електроприводу, обгрунтовано та здійснено вибір електродвигуна та елементів електромеханічної системи, розроблена модель електромеханічної системи в програмному середовищі MATLAB Simulink, досліджено динамічні та статичні режими роботи системи при різній величині навантаження. Реалізація даного дипломного проекту забезпечувалась за допомогою використання наступних програм: MATLAB 2009b, Mісrоsоft Оffісe Wоrd, Splan.Документ Відкритий доступ Асинхронний електропривод швидкісного ліфта житлового будинку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Ярмоленко, Олександр Юрійович; Бовкунович, Віталій СергійовичДипломний проект містить: сторінок – 61, рисунків – 11, таблиць –4 , додатків –, специфікацій – та графічну частину на листах А1. В даному дипломному проекті проводився розрахунок та вибір електродвигуна та обладнання для електромеханічної системи ліфтової прийомну установки. Синтезовано систему не прямого векторного керування швидкістю та потокозчеплення. Методом математичного моделювання було досліджено динамічні характеристики при відпрацюванні типового навантаження.Документ Відкритий доступ Автоматизація газорозподільної станції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Паламарчук, Микола Юрійович; Желінський, Микола МиколайовичДипломний проект містить: сторінок – 74, рисунків – 23, таблиць –11 та графічну частину на 4 листах А1. Актуальність теми дослідження зумовлене необхідністю пошуку нових методів регулювання тиску газу у вузлах редукування газорозподільних станцій в умовах модернізації застарілого обладнання, з метою забезпечення більш високої швидкодії та точності відпрацювання. Метою бакалаврської роботи є впровадження засобів автоматизації регулювання тиску, шляхом встановлення у вузол редукування газу електроприводу для запірно–регулювальної арматури, що дозволяє отримати високу швидкодію, великий діапазон регулювання і більшу точність відпрацювання. Об’єктом дослідження є асинхронний двигун, що застосовується в якості електроприводу засувки у вузлі редукування тиску газу. Практичне значення одержаних результатів. Методом математичного моделювання досліджено перехідні процеси електромеханічної системи. З отриманих результатів видно що, система асимптотично відпрацьовує задану траєкторію кутового положення. Це означає, що даний підхід до регулювання тиску в трубопроводі шляхом керування кутовим положенням електроприводу засувки є доцільним для використання у вузлах редукування газорозподільних станцій.Документ Відкритий доступ Керування автономним інвертором з підвищеним коефіцієнтом передачі за напругою для електроприводів змінного струму(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Клюцковський, Артур Владиславович; Михальський, Валерій МихайловичДипломний проект містить: сторінок – 73, рисунків – 25, таблиць – 3, графічна частина на листах А1. В даному дипломному проекті було проведено розробку перетворювача частоти і напруги, досліджено режими його роботи, було розглянуто проблеми формування високоякісної вихідної напруги автономного інвертора напруги при забезпеченні максимально можливого коефіцієнта використання напруги джерела живлення, також було проведено розрахунок та вибір асинхронного двигуна та елементів силової частини. Розрахунок і реалізація даного дипломного проекту забезпечувались за допомогою використання наступних програм: Microsoft Office Word 2016, Microsoft Office Visio 2013, Mathcad 15.0, MatLab R2009b, MathType 6.9.Документ Відкритий доступ Взаємозв’язана електромеханічна система транспортного засобу з індивідуальним приводом коліс(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Сорока, Павло Ігорович; Теряєв, Віталій ІвановичДипломний проект виконаний на 77 сторінках та вміщує 29 рисунків, 2 таблиці та 3 плакати А1. В даному дипломному проекті виконано аналіз існуючих систем приводу електромобілів, розроблена математична модель взаємозв’язаної електромеханічної системи, здійснено синтез системи керування транспортного засобу з індивідуальним приводом коліс. Досліджено вплив перехресних зав'язків на динамічні та статичні характеристики електроприводу. Методом математичного моделювання отримано графіки перехідних процесів при відпрацюванні заданих траєкторій швидкості, а також реакцію системи на зовнішнє збурення.Документ Відкритий доступ Електропривод молоткової дробарки(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Мудрий, Андрій Олександрович; Красношапка, Наталія ДмитрівнаДокумент Відкритий доступ Асинхронний електропривод тролейбусу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Гречко, Сергій Андрійович; Бовкунович, Віталій СергійовичПояснювальна записка містить 70 сторінок, 11 рисунків, 3 таблиць, список використаних джерел, що вміщує 16 найменувань, 3 листів графічної частини. Об’єктом дослідження є процеси керування електромеханічним перетворенням енергії в тягових електроприводах. Предметом дослідження є алгоритм керування моментом тягового асинхронного електроприводу. В даній роботі були розроблені моделюючі програми для алгоритму частотного керування тяговим асинхронним двигуном та проведено його дослідження методом математичного моделювання. Проведено дослідження динамічних характеристик алгоритму керування тяговим асинхронним приводом. Розрахунок і реалізація даного дипломного проекту забезпечувалися за допомогою використання наступних пакетів програм: MATLAB, Mісrоsоft Оffісe Wоrd, Mісrоsоft Оffісe Vіsіо.Документ Відкритий доступ Емулятор динаміки транспортного засобу на основі асинхронного векторно-керованного електроприводу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Беняшевська, Ксенія Сергіївна; Ковбаса, Сергій МиколайовичДипломний проект містить: сторінок – 67, рисунків – 29, таблиць –5 та графічну частину на трьох листах А1. В даному дипломному проекті був розроблений емулятор динаміки транспортного засобу на основі асинхронного векторно-керованого електроприводу. Під час написання дипломного проекту були виконані наступні задачі: розрахунок параметрів, розробка математичної моделі сил, що діють на транспортний засіб, сформульована концепція роботи емулятора, дослідження динаміки емулятора методами математичного моделювання та на експериментальній установці. Також були наведені алгоритми керування моментом та швидкістю, що будуть використовуватися в дослідженні. Детально описані результати експериментальних досліджень та розраховані основні елементи силової частини.Документ Відкритий доступ Електромеханічна система підвісної канатної дороги(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Руднєв, Дмитро Вячеславович; Печеник, Микола ВалентиновичДипломний проект виконаний на 88 сторінках та вміщує 33 рисунків, 7 таблиць та 3 плакати формату А1. Метою даного дипломного проекту є автоматизація електромеханічної системи підвісної канатної дороги, шляхом проектування заданої траси та вибору раціональної схеми керованого асинхронного електроприводу. Під час виконання даного дипломного проекту вирішено такі основні задачі: дослідження режимів роботи і особливості конструкцій підвісних канатних доріг та частин з яких вони складаються, аналіз наявних систем електроприводу для підвісних канатних доріг, формування вимог до електропривода та системи керування, обґрунтування та вибір системи ЕП, розрахунок та вибір елементів силового контуру електромеханічної системи, розробка математичної моделі електромеханічної системи, моделювання електромеханічної системи у середовищі MATLAB Simulink, дослідження динамічних та статичних режимів роботи електромеханічної системи, дослідження динамічних і статичних режимів роботи при різних моментах навантаження. Розрахунок і реалізація даного дипломного проекту забезпечувалися за допомогою використання наступних програм: MATLAB R2009b, Microsoft Office Word 2010, Microsoft Office Visio 2010, MathCAD 2015.Документ Відкритий доступ Електромеханічна система електровізка(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Біляк, Василь Васильович; Желінський, Микола МиколайовичВипускна кваліфікаційна робота бакалавра містить 70 сторінок, 21 рисунки, 6 таблиць, 38 джерел інформації, 4 аркуші графічної частини. Об’єкт дослідження – електропривод електромеханічної системи електровізка. Мета роботи – виконати проектування електромеханічної системи електровізка з використанням асинхронного векторно регульованого електроприводу відповідно до вимог технічного завдання. В ході роботи розроблено електропривод, що задовольняє умови технічного завдання.Документ Відкритий доступ Електромеханічна система автоматизації кормової лінії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Бондарчук, Валентин Миколайович; Желінський, Микола МиколайовичВипускна кваліфікаційна робота бакалавра містить 58 сторінок, 29 рисунків, 3 таблиці, 11 джерел інформації, 4 аркуші графічної частини. Об’єкт дослідження – електропривод електромеханічної системи кормової лінії. Мета роботи – виконати проектування електромеханічної системи кормової лінії з використанням асинхронного векторно регульованого електроприводу відповідно до вимог технічного завдання. В ході роботи розроблено електропривод, що задовольняє умови технічного завдання.Документ Відкритий доступ Електропривод і автоматизація макету конвеєра(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Худобець, Вадим Олександрович; Теряєв, Віталій ІвановичДипломний проект виконаний на 103 сторінках та вміщує 61 рисунок, 4 таблиці, 3 плакати А1. Метою даного дипломного проекту є модернізація навчального стенду діючого макета конвеєра. Модернізація полягає в зміні конструкції стенду для використання в якості тяглового органу конвеєрної стрічки замість ланцюга та використанні оптичних давачів положення вантажу. Для досягнення поставленої мети вирішено наступні інженерні задачі: виконано аналітичний огляд механізмів та конструктивних особливостей транспортних систем неперервної дії, здійснено розрахунок потужності і вибір електродвигуна для макету конвеєрної установки, досліджено режими роботи електромеханічної системи з використанням комп‟ютерного моделювання, спроектовано, виготовлено та встановлено нові деталі установки, експериментально перевірено працездатність установки. Розрахунок і реалізація даного дипломного проекту виконувалися за допомогою наступних програмних пакетів: MATLAB, Microsoft Office Word, Autocad, SketchUp.Документ Відкритий доступ Електромеханічна система гоночного боліда класу Formula SAE(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Рибка, Вячеслав Юрійович; Шаповал, Іван АндрійовичДипломний проект містить: сторінок – 59, рисунків – 27, таблиць – 5, графічна частина на 3 листах А1. Метою роботи є розробка та дослідження електроприводу для гоночного боліду класу Formula SAE для участі в міжнародних змаганнях Formula Student. В роботі проведено аналітичний огляд існуючих систем електроприводу, які застосовуються для розробки болідів для змагань Formula SAE/Formula Student Electric, проаналізовано та обрано оптимальну систему приводу для побудови боліда командою Формула Студент «КПІ». Виконано розробку математичної моделі боліда, яка із задовільною точністю відображає поведінку майбутнього боліда в стандартних умовах, розраховано потужність, яку болід витрачатиме на максимальній швидкості та тягове зусилля, яке він розвиватиме на колесах. Отримані результати можуть бути використані при проектуванні та виготовленні боліда класу Formula SAE, та дають порівняльну характеристику із болідом з ДВЗ. Графічна частина включає в себе схему загального виду установки та її розташування в рамі боліда, структурну схему системи керування болідом із графіками, що отриманні шляхом математичного моделювання та схема електрична функціональна тягового електроприводу боліда.